יום ראשון, 7 ביוני 2015

מיכל הקטנה והמפלצות, סדרה חדשה בערוץ הופ




ערוץ הופ! הפופולרי בקרב הקטנטנים מציג לפניהם בימים אלה סדרה קסומה ומפתיעה בכיכובה של כוכבת הילדים האהובה, מיכל הקטנה. הסדרה הנקראת "מיכל הקטנה והמפלצות" עוסקת בהתמודדויות הנוגעות לילדים בבעיות, סוגיות ואף בפתרונם וכל זה בדרך המותאמת לגילם עם המון הומור, צחוק ושירה.
למרות שבשמיעה ראשונית של שם הסדרה ניתן לצפות למשהו מפחיד או מרתיע, מדובר בשתי מפלצות חביבות באופיים ובמראם והם חבריה הטובים של מיכל הקטנה בביתם הקט בתוך היער הקסום.
המפלצות, פוגו השובב והחביב ואחותו טריק העליזה ומלאת החיים אוהבים יחדיו לשחק ולהשתולל ויחד עם מיכל הקטנה לעזור ולפתור לתושבי היער הקסום את בעיותהם ללא שימוש בקסמים וכשפים אלא בעזרת כח רצון, התמדה וחשיבה חיובית..
עוד משתתפים בסדרה שלל אורחים שהם שכניה של מיכל והמפלצות כמו זואי הטרולית המפונקת ודודו השדון השובב.

הוזמנתי יחד עם גמד המחמד לצפות בהקרנת התוכנית בטרום בכורה, הסדרה הושקה באירוע מפנק שכלל המון פינוקים לילדים ולהורים. הגמד שמינקותה מעריצה את מיכל הקטנה שמחה על ההזדמנות לראות שוב מקרוב את מיכל וחבריה.בזמן הקרנת הסדרה הגמד היתה מהופנטת למסך וחיוך גדול על פניה וזה מבחינתי אישור שמדובר בעוד סדרה שנכנסת לרשימת חובת הצפיה של הגמד הביתי.
 




לאחר שצפינו ב2 פרקים מהסדרה לבמה עלתה הקטנה הכי גדולה שיש, מיכל הקטנה.
שבהמון אנרגיה ואהבת עשייה הלהיבה את הילדים בשירים חדשים מתוך הסדרה.


התוכנית "מיכל הקטנה והמפלצות" צפויה לעלות לשידור החל מה14.6 בימי א-ה בשעה 18:40 ובשידורים חוזרים במהלך היום.במקביל לעליית הסדרה יעלה באתר הופ! אזור יעודיי של מיכל הקטנה והמפלצות שיכלול תכנים, משחקים ופעיליות.
לאתר הופ : ערוץ הופ !
צפייה נעימה kiss.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה