יום רביעי, 3 ביוני 2015

קולקצית קיץ 2015 רשת "הגרה"




רשת "הגרה" משיקה ביום אלה את קולקצית הקיץ הישראלי 2015.
הרשת וותיקה שאת בגדיה תופרים בארץ מקפידה על טרנדים עולמיים תוך התחשבות באקלים ובגוף הנשי הישראלי.
בקולקציה ניתן לראות מגוון פריטי לבוש במראה הקזוא'ל היום יומי כמו גלביות בבדים נעימים ונשפכים, מכנסיים רפויים ואוורירים, אוברולים, טוניקות קלילות, שמלות מקסי בצבעים ובדפוסים טרופיים לצד שמלות קלאסיות מחוייטות לערב.
קולקצית קיץ של רשת הגרה עשירה בבדים שלרוב עשויים מחומרים טבעיים, מסוג כותנה, וואלים ,טנסל, קרפ, תחרה ובדים נוספים כדוגמת ויסקוזה, ג'ינסים רקומים, אריגים ועוד.
למרות שמקובל לטעות ולחשוב ששחור זה מרזה (אני מודה שגם אני לפעמים שוכחת ובארון שלי השחור שולט) בהגרה מזכירים לנו שאישה יכולה להתהלך בגאווה ועם המון יופי בשלל צבעים וטקסטורות ולכן בין צבעי השחור ולבן מככבים גם צבעים עזים כמו כתום, אדום, פוקסיה, כחול ים, נייבי, רויאל, ג'ינס ותכלת קורל וטורקיז.




את כל פרטי הקולקציה ניתן להשיג במידות של 38-54 .
לדוגמא אנוכי שרחוקה להיות ממידה 38 בשמלה מקסימה מהקולקציה במידה 0.
 

בקולקציה בולטות הקבוצות הבאות:

1. שחור ולבן  - בקבוצה  זו בולטים הבדים בהדפסים שונים, כדוגמת ריבועים, בצבעי שחור לבן המעניקים מראה נועז, מודרני, מתוחכם וטרנדי שתמיד ילווה אותנו.

2. דנים (DENIM) - הכחול צבע ה"ג'ינס" מכתיב את הקצב בקבוצה זו המאופיינת בבגדי קזואל ליום יום. ובה קלילות, ושימושיות הן מילות המפתח.
3. גיאומטרי – קבוצה בהשראת הטרנד הגיאומטרי שממשיך להיות חלק בלתי נפרד מהטרנדים החמים בעולם האופנה. בקבוצה זו העיצובים וההדפסים ממבוססים על גיאומטריה, צורות והדפסים מיוחדים היוצרות צלליות שאינן מהודקות לגוף האישה, לצד קווים א-סימטריים שיחמיאו לגופה במקומות הנכונים.

4. "בוהו שיק"- טרנד החוזר למאפניי שנות ה60-70 תחושת טבעיות לאישה הלובשת את הבגדים: האישה הנינוחה, הצבעונית וזו שמאמצת את המראה המתרחב בו היא מרגישה בנוח.

5. טרופי- "דבר אליי בפרחים" – הטרנד מקבל תפנית לפרחים גדולים, עלים טרופים וכו' . בדים בהדפסי פרחים צבעוניים כובש את מסלולי האופנה ומביא את עונת האביב והקיץ לכל מלתחה.

6. ליביות קרושה – בדים נשפכים עם עיטורי קרושה הקולקציה כוללת בדים אווריריים, רקמות מחוררות  וגזרות מחמיאות ושיקיות כולל גלביות  נשפכות.


מחירים:
קולקציית בייסיק הכוללת גופיות, טייצ'ים, טוניקות ועוד טווח המחירים נע בין 49 ₪ - 199 ש"ח
פריטי קולקציית קיץ 2015 טווח המחירים נע בין : 49 ₪ עד 449 ש"ח

אודות הגרה:
רשת האופנה "הגרה" מציעה לנשים בישראל אופנה עכשווית בהשראת בירות אופנה ברחבי אירופה. האישה הלובשת את הגרה היא אישה מלאת שיק ומודעות עצמית גבוהה באשר למראה שלה. הדגמים השונים בקולקציה של הגרה נעים במידות שבין 38-54 והם מעוצבים בקווים נקיים ומינימליסטיים תוך מתן דגש על שימוש בבדים איכותיים ואיכות תפירה ללא פשרות כל זאת להענקת נינוחות לאורך כל היום. ההבנה כי גם נשים במידות גדולות, בקשת רחבה של גילאים, יכולות ליהנות מאופנה עכשווית יכולה לייצר במיוחד בנקודת זמן זו, יתרון בולט לרשת הגרה על פני רשתות אחרות הקיימות בנוף האופנה הישראלי.


את פריטי "הגרה" ניתן למצוא ב-27 חנויות הרשת הפרוסות ברחבי הארץ
פרטים על הגרה ולברור סניפים : הגרה


 

2 תגובות:

  1. מהממת לך השמלה! אני ביקשתי אפס ואמרו לי שלא מייצרים אותה ב-0

    השבמחק
    תשובות
    1. מייצרים...ובזכותך השתכנעתי לקחת אותה..תודה (-:

      מחק