יום שלישי, 2 ביוני 2015

כוסות השתיה של "טומי טיפי", לקיץ חם אבל מרענן




חם, חם ועוד קצת חם. וכמו שאנחנו דואגים לשתות והרבה חשוב להקפיד גם על כמויות השתיה של הקטנטנים שלנו.
כשהגמד מחמד היתה קטנה עשיתי מחקר שווקים נרחב בנושא כוסות שתיה. היה חשוב לי שהיא תשתה מכוס ולא מבקבוק הזנה, שהכוס לא תטפטף ותשפך עליה ועל הסביבה ולא תשבר מכל נפילה קטנה.
המחקר שווקים שלי כלל רכישה מסיבית של כוסות עד שהגעתי לכוס המעבר אקספלורה של טומי טיפי עם הקשית. הכוס התגלתה כעמידה במיוחד, את עניין השתיה מהקש הגמד הצליחה לתפוס מהר מאוד (היתה אז בת 5 חודשים) וזאת היתה הכוס שליוותה אותה עד שהיא החלה לשתות מכוסות רגילות.
בימים אלה ולקראת הקיץ החם המחייב אותנו בשתיה מרובה חברת "הנסיך הקטן", המתמחה במוצרי תינוקות איכותיים, משיקה סדרת כוסות שתיה חדשה ומשופרת לנוחות הפעוטות וההורים.
הסדרה כוללת מגוון דגמים לשלבי התפתחות שונים של הפעוט.
בין הכוסות בסדרה ניתן למצוא כוס מסדרת אקספלורה עם קשית וידיות המיועדת לגילאי 6 חודשים ומעלה.

הכוס מגיעה בנפח של 230 מ"ל, מעוצבת ונוחה לאחיזה עצמאית של התינוק בזכות המותן הצרה שלה והידיות הרכות, היא בעלת קשית על מנת לעודד את הפעוט לשתות כמו אדם בוגר. הקשית שבכוס מוגנת במכסה לשמירה על היגיינה והחלק שממנו שותים מתאים להברגה על כל הכוסות בסדרה, ככה שאם הפעוט מעדיף פיה מסוימת ניתן להרכיב אותה על כוס גדולה יותר או כוס טרמית. כמו כן, זה מקל על ההורים כיון שאחרי שמפרקים את הכוסות ושוטפים אותן, לא צריך לזכור איזה מכסה מתאים לכל כוס כשמרכיבים אותן מחדש. הכוסות המשופרת מוצעת במגוון גדלים, צבעים ואיורים כיפיים מתחום החקלאות, כמו למשל: פירות וירקות, עצים, חיות וכדומה.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, ברשתות למוצרי תינוקות ובחנויות הפרטיות למוצרי תינוקות במחיר מומלץ לצרכן:49.90 ₪ .
.

 לבירור נק' מכירה הקרובה לביתכם התקשרו: 08-9426633.
ובאתר החברה : הנסיך הקטן





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה