יום שישי, 10 בינואר 2020

קרם לחות WINTER מבית PROMISE



אומנם בחוץ החורף משתולל והגשם לא חדל לרדת אך כמו תמיד העונה הקרה והגשומה מביאה איתה את היובש הגדול לעור הפנים שלרוב מלווה באדמומיות, גרד ולפעמים אף דימום. וכמו כל חורף אני מוצאת את עצמי מתמרחת בתדירות גבוה יותר בכדי להמנע מתסמינים אלו. על מנת לסייע לנו להמנע מהיובש הגדול, מותג הטיפוח PROMISE משיק קרם לחות WINTER –  הקרם שיעניק לך פנים זוהרות גם כשהשמיים אפורים.

קרם לחות WINTER עשיר ומזין את העור בלחות אינטנסיבית וברכיבים טבעיים שנלחמים ביובש וברוחות הקרות ומסייעים בשיקום נזקי היום. המרקם הייחודי מרווה עור "צמא" ומשמש כשכבת חוצץ המגנה על העור מפני נזקי יובש וקור. בזכות טכנולוגיה ייחודית ושילוב מושלם של רכיבים טבעיים פעילים, הקרם נספג במהירות ומרקמו קליל, כזה שמתאים לכל סוגי העור אך מושלם עבור עור מעורב ושמן . קרם לחות WINTER מונע היווצרות של פצעונים וראשים שחורים ולמרות יכולות ההגנה העוצמתיות שלו, מאפשר לעור "לנשום" ושומר על גמישותו הטבעית. הקרם מתאפיין במרקם קטיפתי מושלם גם כשכבת בסיס מקבעת, המצמצמת את מראה הנקבוביות וייצור השומן בפנים, ובכך שומרת על האיפור עמיד ורענן לאורך זמן.

הקרם מכיל רכיבים פעילים בריכוז גבוה כגון חומצה היאלורונית, חומצות שומן חיוניות מאגוזי מלך מהרי גרנובל שבצרפת,  אומגה 3 משמן זרעי פשתן, חלבון טבעי המופק מזרעי שומשום. רכיבים אלה מעניקים מענה מושלם לימים בהם העור זקוק להזנה עוצמתית מתמשכת.
את הקרם הקבוע שלי החלפתי בקרם לחות WINTER ואת התוצאות הרגשתי וראיתי כבר מהשימוש הראשון. הקרם נספג במהירות ובקלות והותיר את העור רך, נעים למגע ואת היובש והאדמומיות הוא העלים כמעט לגמרי.. אהבתי.

אופן השימוש:
יש למרוח בנדיבות על עור נקי בוקר וערב, על אזור הפנים, הצוואר והמחשוף. לעסות בתנועות עיסוי עדינות, עד לספיגה מלאה. ניתן להשתמש כקרם לחות ליום וקרם הזנה ללילה ו/או כבסיס ששומר על האיפור רענן לאורך זמן.

*לא נוסה על בעלי חיים.

את קרם לחות WINTER ניתן להשיג:
באתר החברה- promise
ובאתר גילטי- guilty



מחיר מלא- 235 ₪, עד סוף חודש ינואר ימכר ב30% הנחה. 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה