יום ראשון, 5 במאי 2019

חדש על המדף - יום העצמאות 2019


טריומף של עצמאות
מותג ההלבשה התחתונה טריומף חוגג בצבעי כחול לבן עם קולקציה מיוחדת לכבוד יום הולדת 71 למדינה, וכיאה לחגיגה - 30% הנחה על כל קולקציית קיץ 2019 החדשה. בקולקציה ניתן למצוא דגמי תחרה מפתים, דגמים עם פטנט הקסם של טריומף, דגמי פוש-אפ המגדילים את החזה ודגמי חזיות המעניקים תמיכה, עיטוף לגוף ומותאמים ללבישה מתחת לבגדים צמודים, מחטבים, פיג'מות ועוד.
טווח מידות חזיות – 70 עד 115 G, תחתונים 38 עד 46
מחירים לפני הנחה 69.9 עד 399.9 ₪, מחירים אחרי הנחה 48.7 עד 279.9 ₪   

החדשים של סנו
חברת סנו משיקה לקראת הקיץ ויום העצמאות מגוון מוצרים חדשים. 
בין המוצרים: 
כפפות ניטריל כחולות - כפפות חזקות ועמידות לביצוע מגוון עבודות בבית ובסביבתו. כפפות הניטריל של סנו סושי ללא אבקה ועשויות מחומר עבה במיוחד וגמיש במיוחד על מנת לשמר עמידות ונוחות בעבודה. כפפות ניטריל מוצעות בשלוש מידות : S ,M, L  ובכל אריזה 80 יחידות.
מפת שולחן גדולה חגיגית ומעוצבת - מפת שולחן מבד שאינו ארוג, במידה גדולה (270*120 ס"מ) המאפשרות אירוח בשולחן גדול במיוחד. המפה מוצעת בשני הדפסים: בזהב ובכסף, להתאמה לסט הסכו״ם ולעיצוב שולחן האוכל. להשיג בכל רשתות השיווק, מחיר כפפות: 24.90-29.90 ₪, מחיר מפה: 4.90-9.90 ₪.


HAVAIANAS LOVES ISRAEL
מותג כפכפי האצבע הברזילאי HAVAIANAS משיק מהדורה מוגבלת
ומלהיבה במיוחד לכבוד יום העצמאות הקרב ובא של מדינתנו- מהדורת דגל ישראל. הרשת הברזילאית, אשר לה דגמים רבים עם דגל ברזיל, יצרה את המהדורה הזו, בעקבות הקשר המוצלח והמיוחד בינה ובין מדינתנו החמה והקיצית, וכן מלבד ברזיל, ישראל היא המדינה היחידה אשר דגלה מתנוסס על כפכפי הרשת. המהדורה כוללת 6 דגמים, לגברים ונשים כאחד, בגזרות ה-SLIM וה-OP הקלאסיות של המותג, בצבעי הדגל- מספר גוונים של כחול ולבן,בנוסף לדגם אחד בצבע שחור.
מדובר במהדורה מיוחדת שהמלאי שלה מצומצם ומוגבל.
להשיג בחנויות המובחרות, מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪
 
 כחול לבן kiwi
מותג האופנה לילדים KIWI מציע לכבוד יום העצמאות 40% הנחה על קולקציית הקיץ המבצע לא כולל בייסיק, פרומו ומוצרי קופה, אין כפל מבצעים, המבצע לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים. 
תוקף המבצע 5/5/2019 עד 10/5/2019 בכל סניפי הרשת.

מבצע של עצמאות בהוניגמן קידס
מותג האופנה לילדים הוניגמן קידס יוצא במבצע לכבוד יום העצמאות ה- 71. 30% הנחה על קולקציית קיץ 2019. המבצע לא כולל כפל מבצעים, ספיישל פרייס ו- קולקציית DBD , המבצע לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים. 
תוקף המבצע 5/5/2019 עד 10/5/2019 בכל סניפי הרשת.
אופנה פטריוטית
רשת האופנה GOLBARY, משיקה בימים אלה קולקציית כחול/לבן, לרגל  חגיגות יום העצמאות ה – 71 למדינת ישראל. הקולקציה כוללת מגוון רחב של פריטים בגווני הדגל, החל מחולצות בהדפסי פסים, חצאיות ברקמות עדינות, שמלות שטופות בגווני הכחול/לבן, מכנסי ג'ינס בגווני כחול ועיטורים לבנים, ג'קטים מחויטים בכחול או לבן, מגוון חולצות מכופתרות בשילוב שני הצבעים  ועוד מגוון רחב של פריטים בשלל גווני הכחול: רויאל, נייבי, כחול עמוק ותכלת.  
הקולקציה החדשה מתאימה לחגיגות יום  העצמאות, בין אם זה למסיבה, לבילוי משפחתי בפארק, או טיול בחיק הטבע. לצד פרטי הלבוש  ניתן למצוא מבחר אביזרי אופנה  משלימים, בצבעי כחול/לבן: כובעים, תיקים, תכשיטים  וארנקים.

להשיג בחנויות הרשת ובאתר golbary, מחיר: החל מ-79.90 ₪.

חוגגים עצמאות עם יחיעם
יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" משווקת לרגל חג העצמאות ול"ג בעומר, מגוון מוצרי מעדני בשר המתאימים לחגיגת בשרים טעימה ועשירה במיוחד. החברה תשווק את סדרת הנקניקיות החדשה מתוצרתה ללא חומרים משמרים כלל, הכוללת נקניקיות עוף ונקניקיות חריפות המכילות 12% חלבון ומשווקות באריזות 400 גרם. עוד תשווק יחיעם את נקניקיות הפרמיום "קנאקרס" המכילות 13% חלבון ומשווקות באריזת 280 גרם. בנוסף, מציעה יחיעם לצלות על האש קבנוס בטעמים פפרוני וקלאסי, מעדן אמיתי. נקניקיות ללא חומרים משמרים כלל של מעדני יחיעם איכותיות, עסיסיות וטעימות, ללא גלוטן, ללא סוכרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמאט. נקניקיות קנאקרס של יחיעם מיוצרות מבשר הודו ובקר ומתובלות על פי מתכון מקורי. נקניקיות קנאקרס מכילות נתחי בשר איכותיים ובעלות רמת חלבון גבוהה אשר מעניקה להן מרקם בשרי במיוחד ומעולות על האש. 
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.  






קרדיט צילום: מוטי פישביין, יח"צ, יח"צ חו"ל, אריה ויסמן, דניאל אליסטר, דימטרי קמינסקי, עמיר צוק.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה