יום שבת, 16 בספטמבר 2017

סתיו אלגנטי ורומנטי מבית האופנה מאוזנר

כל מי שמחפשת להתחדש לקראת החג באאוטפיט מיוחד ואלגנטי או סתם לרענן את המלתחה לקראת הסתיו שבפתח כדאי לקפוץ לביקור באחד מסניפי רשת האופנה המובילה, מאוזנר. 
בית 'מאוזנר' לאופנה עילית יוצא בקולקציית סתיו מרהיבה ורומנטית שתכניס אלגנטיות, סטייל וזוהר לארון הבגדים שלך.
הפריטים היפהפיים והייחודיים מציגים מראה רומנטי, נשי ורך. בין הדגמים- שמלות תחרה שחורות ואלגנטיות בתוספת טוויסטים מיוחדים, עליוניות בצבעי ירוק בקבוק מבד תחרת גפיור מתנפנפת, מחמיאה ושובבה ועוד.
כמו כל הפריטים מבית האופנה מאוזנר גם פריטי קולקציית הסתיו עשויים בתפירה קפדנית מבדים איכותיים, גימורים ופיקוח קפדני על כל שלב ושלב.
את הקולקציה הייחודית מדגמנת יסמין מאוזנר-קוטלצקי, סמנכ”לית  ובתם של בני הזוג מאוזנר, המטיבה להדגים את דמות האישה של 'מאוזנר'- נשית, עצמאית, בטוחה בעצמה ומתוחכמת.

 לצפיה בקולקציה ולרשימת הבוטיקיםMausner
פייסבוק: Mausner
אינסטגרם: mausner_fashion


אודות Mausner
Mausner הינה אחת מחברות האופנה המובילות לנשים בישראל, מנוהלת על-ידי מייסדיה בני הזוג רבקה ויהושע החברה הוקמה בשנת 1975 ומאז סללה את דרכה ללבן של נשות עסקים ונשים מצליחות בתחומן, וצמחה להיות רשת אופנה ענפה.
Mausner מצליחה לתת מענה מושלם לנשים, המעוניינות לשדר מסר ייצוגי, רציני, קלאסי ועם זאת עדכני ומסוגנן. הקולקציות משלבות אינטרפרטציות אישיות לטרנדים בעולם האופנה העולמי ומתכתבות עם גזרות מחויטות, קז'ואל מעודן וקלאסיות נצחית, תוך התחשבות תמידית בגזרה הנשית הייחודית.
Mausner מצטיינת בתפירת עילית תוך שימוש בטקסטילים באיכות בלתי מתפשרת, שימת דגש על רמת הגימור והקפדה גם על הפרטים הקטנים ביותר. בגדי הרשת מיוצרים במהדורות מוגבלות (Limited Edition).







קרדיט צילום: דביר כחלון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה