יום שבת, 13 במאי 2017

חטיף פתי בר ושוקולד

מכירים את זה שאתם מתעלפים מחשק למשהו מתוק? 
תמיד במצבים כאלה אני פושטת על מגירת החטיפים והממתקים של הגמד מחמד ועד שאני לא רואה את קרקעיתה אני לא נרגעת. אבל מה עושים כשחשק כזה תוקף ובמגירה של המחמדית יש ריקנות נוראית?
זה מה שקרה לי השבוע ואחרי שניסיתי לנשנש לעצמי את היד מרעב (דבר שלא הרגיע אותי אלא רק עיצבן אותי יותר) התחלתי לפתוח ארונות בבית ושם מצאתי מטמון, בתוך שקית שכבו להם בנחת כל סדרת הטעמים של פתי בר אסם. 
ומכיוון שהיה לי קשה להחליט על איזה מהם אני הולכת להתחרע החלטתי לעשות מיקס מופלא של כולם וזה מה שיצא.

חטיף שוקולד ופתי בר
המצרכים:
2 פתי בר בטעם שוקולד מריר
2 פתי בר בטעם קרמל
2 פתי בר בטעם טבעי
100 גרם שוקולד חלב

אופן ההכנה:
ממיסים את השוקולד בבן מארי (בקערת נירוסטה המונחת על סיר עם מים רותחים, בלי שהקערה תבוא במגע עם המים) ובזמן שהשוקולד נמס לו בנחת תנצלו את הזמן ותשברו את הפתי בר לחתיכות לא קטנות ולא גדולות.
לאחר שהשוקולד נמס לגמרי והוא חלק ובלי גושים תערבבו את השוקולד עם הפתי בר החתוכים עד שכולם יהיו מצופים בצורה אחידה בשוקולד המומס.
תסדרו על נייר אפיה בעזרת 2 כפות גבעות קטנות של התערובת המתוקה ותכניסו למקרר לחצי שעה ויאללה רבותי...להסתער!!!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה