יום שלישי, 19 ביולי 2016

חדש בישראל, מהפכה בתחום טיפוח השיער - OLAPLEX



OLAPLEX, תכשיר הטיפוח לשיער מגיע לישראל ומאפשר לנו להנות משיער מלא ברק, חיוניות וחוזק ממש כמו הכוכבות הגדולות בהוליווד שאימצו את OLAPLEX כחלק משגרת הטיפוח שלהן.
את OLAPLEX מביאים לנו לארץ בבלעדיות חברת 'גדעון קוסמטיקס' הוותיקה והמוכרת בעולם מוצרי טיפוח השיער, הקוסמטיקה והיופי. את הטיפול ב- OLAPLEX ניתן לבצע אצל מעצבי השיער והוא התכשיר היחידי שניתן לשלבו עם צבע, אומברה וגוונים.
ה- OLAPLEX משקם ומחבר מחדש את הקשרים הדיסולפידיים בשיער שנשברים עקב טיפולים כימיים או בטיפולים שמלווים בתהליכי חום, בעל  הרכב כימי שמגדיל את מספר הקשרים הכימיים בשיער ומאחה קשרים שנפגמו. התכשיר אינו מכיל סיליקון והוא מתאים לכל סוגי השיער (גם לשיער שעבר החלקה). בשביל לבדוק איך הקסם הזה עובד. ניגשתי למרכז ההדרכה של 'גדעון קוסמטיקס' ושם לשמחתי הוסבר לי שמכוון שאני מעוניינת רק בטיפול המשקם מדובר בתהליך מהיר של כ-20 דקות.
הטיפול באולהפלקס מורכב מ-3 שלבים שאת השניים הראשונים עושים אצל מעצב השיער ואת השלב השלישי יש לעשות בבית כ10 ימים לאחר הטיפול ושוב אחת לשבוע עד שהחומר מסתיים .
מתחילים: לאחר חפיפה נמרח על השיער הנקי והרטוב השלב הראשון של אולהפלקס (Olaplex Bond Multiplier No.1) ואיתו יש להמתין כ-10 דקות. לאחר מכן מורחים על הראש (ללא שטיפת החומר הראשון) השלב השני (Bond Perfector No. 2) של הטיפול שאיתו יש להמתין 7 דקות.
חפיפה, מסכה ייבוש וגמרנו.

במבט מהיר ניתן היה להבחין במיידי בברק שנתן לצבע השיער עומק וחיוניות. השיער רך ונעים למגע והשוס הכי הגדול מבחינתי, הקצוות המפוצלים שמלווים אותי מאז ומתמיד נעלמו כמעט לגמרי, התלהבתי.

ארזתי את עצמי, את השלב ה- 3 בטיפול (Hair Perfector No. 3 Take Home ) ואת הרעמה המושלמת ויצאתי לעולם זוהר יותר.
אז בביקור הבא שלכם אצל הספר לגוונים, צבע או סתם לתספורת תשאלו אותו על הטיפול של אולהפלקס ותפנקו את השיער שלכם. 

רוצים לשמוע ולראות עוד על OLAPLEX?
תכנסו לאתר הבית של אולהפלקס בעברית : אולהפלקס ותהנו ממידע על הטכנולוגיה החדשה, אופן השימוש וסרטוני הדרכה ללימוד עצמי של מעצבי השיער.
לפרטים נוספים על גדעון קוסמטיקס ומוצרי החברה : גדעון קוסמטיקס




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה