יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

טומי טיפי "הכי טבעי כמו אמא" ועכשיו גם ברשת "סופר פארם"




אחרי הנסיון המוצלח שלי כאמא חסרת ניסיון עם מוצצי טומי טיפי כמו שניתן לקרוא בפוסט הזה : "מוצצים".

אי אפשר היה שלא לנסות גם את בקבוקי טומי טיפי הידועים בפטמה המיוחדת שלהם. סדרת "הכי טבעי כמו אמא".
זוהי סדרת מוצרים מהפכנית שתוכננה לחקות את הגמישות, התחושה והתנועה הטבעיות של שד האם. המערכת כוללת בקבוקים ופטמות ללא ביספינול A, שהפיתוח הייחודי שלהם מוגן בפטנטים בינלאומיים, ומאפשר קפיצת מדרגה משמעותית בדרך להדמיית ההזנה הטבעית של האם. בנוסף, הבקבוקים והפטמות מאפשרים הארכת משך תקופת ההנקה, כיוון שההזנה מהבקבוק הינה כמו הנקה טבעית, והתינוק לא חש בהבדל בין הנקה להזנה מבקבוק וכך ניתן להאריך את משך ההנקה גם לאחר שהאם חוזרת לעבודה.
                                                                            
 הבקבוקים: 
בקבוקי 150,  260 ו-340 מ"ל, בעלי עיצוב ארגונומי ייחודי, תוכננו כך שיהיו נוחים לאחיזה של ההורים בזמן ההאכלה, ובזכות המבנה הצר של מרכז הבקבוק, אשר מתאים לכפות הידיים הזעירות של התינוק, לאחיזה של התינוק בבקבוק כאשר הוא אוכל לבדו.
הבקבוקים מוצעים גם באיורים בצבעי פסטל - ורוד ותכלת, ומיועדים לתינוקות בגילאים שונים. כל בקבוקי "הכי טבעי כמו אמא" מתאימים לחיבור למשאבת חלב, יכולים לשמש כמיכל אחסון לחלב, ניתנים לשטיפה במדיח כלים ועמידים בסטריליזציה חמה.
 
 הפטמות: 
הצורה:פטמות בעלות עיצוב ייחודי המדמה את שד האם. עיצוב אשר נועד להקל את השילוב בין הנקה והאכלה מבקבוק.
הגמישות:הפטמה עשויה סיליקון רך למגע, חומר המעניק תחושה טבעית יותר, כאשר היא מלאה בחלב היא חמה וגמישה בדיוק כמו השד של אמא. במהלך ההזנה היא מתארכת ומתכופפת בגמישות ובעדינות, בצורה הדומה לפטמה של אמא, וכך מאפשרת לתינוק למקם אותה  בזוית המתאימה כמו ביניקה טבעית.
הנוחות:בצדה של הפטמה נמצאשסתוםנגד גזים, אשר נועד לשחרר אויר מהבקבוק באופן הטוב ביותר, מה שמבטיח הזנה נוחה ובלתי-פוסקת עבור התינוק עם פחות סיכוי לבעיות  גזים.
הגודל:גודל שטח הפטמה תוכנן בהתבסס על שטח השד שהתינוק לוקח לתוך הפה בזמן יניקה ועל תנוחת האף והסנטר של התינוק על השד.  לכן, שטח הפטמה מבטיח שכל פני התינוק יגעו בשטח החם והרך שלה במהלך ההזנה ולא בטבעת הבורג הקשה יותר.
 

והחל מאוקטובר 2014 ניתן להשיג את מותג התינוקות "טומי טיפי", Tommee Tippee, ברשת סופר פארם בפריסה ארצית .  על מדפי הרשת יוצגו בקבוקים ופטמות מסדרת "הכי טבעי כמו אמא" .
 
סדרת "הכי טבעי כמו אמא" המחקה באופן מושלם את שד האם, ומאפשרת לאימהות לשלב בין הנקה טבעית והזנה מבקבוק,  כבשה את לב האימהות ברחבי העולם זמן קצר לאחר פיתוחה. טומי טיפי הוא מותג אביזרי התינוקות מספר אחד באנגליה אשר זכה בתואר מותג העל של אנגליה (Superbrand) בשנת 2011. מוצרי טומי טיפי משווקים בישראל משנת  1999 ע"י חברת "הנסיך הקטן" .
חברת "הנסיך הקטן",  מתמחה ביבוא ושיווק צעצועים, כלי כתיבה ומוצרי תינוקות איכותיים, מהמותגים המובילים בעולם, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי), JCB, סמי הכבאי ועוד.
לאתר החברה לפרטים נוספים על מוצריה : "הנסיך הקטן".
 
 
 
 
 
 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה