יום שבת, 15 בנובמבר 2014

Angel's Confession סטייל צרפתי במרכז תל אביב




אני לא יודעת מה איתך אבל אצלי הסיטואציה הבאה מתרחשת פעם בשבוע (לפחות), אני קמה מהמיטה ליום של בית ומתחילה להתעסק בעיניניי שהדבר האחרון שנמצא בראש מעייני הוא איך אני נראית (רק אני פה !!)
ואז הנורא מכל קורה, צלצול בדלת. במבט מהיר על המראה שנמצאת ליד הדלת אני מגלה שאני נראית כמו סמרטוט רצפה במכנס פוטר דהויי וחולצה שלא מכסה את הפופיק, מה עושים??
האמת אחרי כל טריקת דלת שכזאת שבה מי שמעבר לדלת זוכה לראות רק את כף ידי אני נשבעת לעצמי שממחר אני קונה בגדי בית יצוגיים שאיתם ניתן אפילו להוריד לטיול את ההולכת על ארבע הביתית.

אז במיוחד בשבילי בימים אלה נוחת בישראל מותג צרפתי עם ניחוח של חו"ל,  Angel's Confession .
את אנג'ל קונפשיין העשיר בשיק אירופאי בסטנדרטים גבוהים המתאימים לסטייל הישראלי מביאים לנו זוג חביב שעשו לכבוד המאורע עליה. חנות הדגל של Angel's Confession ממוקמת במרכז רחוב שנקין וכבר מחוץ לחנות ניתן לראות את השיק עם הניחוח הפריזאי.

 
קולקציית סתיו חורף  2014-2015 של אנג'ל קונפיישן מעוצבת ע"י מעצבים מוכרים מצרפת ומשלבת בין עיצוב קלאסי מסורתי ובין עיצובים מודרניים, כולל מענה לטרנדים עדכניים והתמחות בהלבשת Home Wear והלבשה ספורטיבית בנוסף ניתן למצוא בקולקצייה שמלות, קומבניזון, מחטבים, מכנסונים וקפוצ'ונים ואף מוצרי השלמה כגון: תיקי צד קטנים לשעות הפנאי, תיקי איפור ,מגינים למכשירים ניידים ועוד.
 
 
כל הפריטים בקולקציה בעלי סגנון צרפתי ונשי ועשויים מבדים איכותיים ובמחבר צבעים. הקולקציה חדשנית, צבעונית, סקסית, ואלגנטית אשר עונה על צרכי הקהל בישראל. בקולקציה ניתן למצוא פריטים רפויים שעוטפים את הגוף בנינוחות, כך שכולן יכולות ליהנות מהם, ללא קשר לגיל או סגנון. כל הפריטים מיוצרים באיכות גבוהה תוך כדי הקפדה על החלק העיצובי והפרטים הקטנים.
 
 
בין הפריטים ניתן למצוא: 2 חליפות חלקים של אימוניות ספורטיביות בשלל גוונים ואורכים, מכנסונים קצרים עם חולצות תואמות בהדפסים שונים, בגדי נוחות לבית הכוללים קומבינזונים חליפות 2 חלקים, מכנסיי טייץ בהדפסים  גם של ג'ינס, חלוקי אמבטיה, הלבשה תחתונה הכוללת: תחתונים וחזיות ללא תפרים, מגוון של חזיות  בייסיק החל מצבע גוף שחור ועד הטרנדים הלוהטים כמו נחש  זברה ומנומר.
 
 
ובקרוב גם מחלקת הלבשה תחתונה לכלות עם אפשרות לעיצוב אישי שיתפר לאחר מדידות ע"י מעצב הבית.
בעונת  הקיץ יושקו בגדי ים  של המותג במהדורת  ONE PICE אז יש למה לצפות. indecision 
 
לאתר אנג'ל קונפשיין לצפייה בקולקציה : Angel's Confession 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה