יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

תלמה משיקה בסדרת מופחתי הסוכר מהדורה מוגבלת של הלהיט הטלוויזיוני "סופר סטרייקה"




כחלק ממגמת בריאות חברת תלמה מציגה בימים אלה סדרת דגני הבוקר עם 20% פחות תוספת סוכר בהשוואה לסדרת המוצרים הרגילה. בין המוצרים מופחתי הסוכר ניתן למצוא את עוגי, שוגי, קוקומן כדורים וקוקומן חום לבן.
סדרת מופחתי הסוכר מהווה אלטרנטיבה תזונתית נבונה יותר עבור הילדים וגם עבורנו (הילדים הגדוליםindecision) שמעוניינים לצרוך פחות סוכר וקלוריות. הדגנים עשירים בסיבים תזונתיים, מכילים דגנים מלאים ומנה של 30 גרם מכילה 113 קלוריות (קוקמן) שזה נשנוש נחמד להרגעת התקף של מתוק בלי הרבה יסורי מצפון אח"כ.
 
 
את סדרת מופחתי הסוכר של תלמה ניתן למצוא במיתוג של סדרת הטלוויזיה "סופר סטרייקה" האהובה ע"י הילדים (כולל הגמד הביתי)  וזאת על מנת לעודד אותם לצרוך דגנים עם פחות סוכר מבלי להרגיש הבדל בטעם אליו הם רגילים. 

סופר סטרייקה הינו הלהיט הטלוויזיוני שכבש את הילדים ומבוסס על חוברות קומיקס שמקורן בדרום אפריקה. הסדרה משודרת לילדים בערוץ "זום" בישראל ובנוסף בלמעלה  מ-20 מדינות ברחבי העולם.
סדרת מופחתי הסוכר של תלמה מצטרפת לעשרות מוצרים ממותגים סופר סטרייקה. בגב האריזות של סדרת מופחתי הסוכר ימצאו הילדים קומיקס "סופר סטרייקה" ייחודי שנוצר עבור שתוף הפעולה בין המותגים כשהמסר הוא "מנצחים גם עם פחות תוספת סוכר".
 

 
סדרת מופחתי סוכר "סופר סטרייקה" - שוגי, עוגי וקוקומן מוצעת באריזות של עד 500 גרם.
להשיג בכל רשתות השיווק


בתאבון kiss





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה