יום שבת, 22 בנובמבר 2014

תוספת לארוחה ברגע, סדרת האורזים החדשה של סנפרוסט




החורף כבר כאן ואיתו הגיע הרצון והצורך לאכול ארוחות חמות ומפנקות. כאמא העובדת במשרה מלאה+ אני מודה שלא תמיד (או יותר נכון  להגיד כמעט אף פעם) אני מוצאת את הזמן לבשל במהלך השבוע.
ולכן דיירי הבית אוכלים בתחילת השבוע את מה שנשאר משבת ובשאר הימים מה שמוצאים במקפיא לחימום והכנה מהירה.
ולכן המקפיא אצלנו תמיד עמוס בלקטים למרק, בירקות מוקפאים להקפצה, בקטניות מושרות ועוד כאלה ואחרים שיוצרים לנו ארוחות מהירות וחמות.
קיבלתי להתנסות את סדרת האורזים החדשה של סנפרוסט, אורז עם אפונה וגזר ואורז מג'דרה (עדשים).



ראשונה בחרתי להכין את האורז עם האפונה והגזר, הופתעתי לגלות בתוך השקית כמות נאה ביותר של ירקות מוקפאים.
את תכולת השקית שמתי בסיר בישול למיקרו עם רבע כוס מים, מעט מלח ומעט כורכום.
הסיר הוכנס למיקרו ל4 דקות ולאחר מכן עבר ערבוב קל ושוב לעוד 4 דקות במיקרו.
וזאת התוצאה:



האורז היה מאוד טעים ורך וכל זה בפחות מ10 דקות של התעסקות.
יום למחרת ובדיוק באותה הדרך נעשה גם האורז מג'דרה. אני מודה שפה כבר הייתי סקפטית כי מג'דרה זה קצת יותר מסובך להכנה מאורז עם אפונה וגזר והיה לי חשש קל שהעדשים לא יהיו מספיק רכים.
לשמחתי החששות שלי היו מיותרות והעדשים היו רכים ונימוכים והאורז היה עשיר בטעמו ועם כמות מדוייקת של עדשים ובצל מטוגן, לא ניתן לנחש שמדובר באורז שיצא משקית מהמקפיא surprise.



כל המוצרים בסדרת האורז של סנפרוסט מכילים ירקות קפואים ואינם מכילים אבקות, חומרים משמרים, צבעי מאכל ומונסודיום גלוטמט. האורזים דלי שומן ומלח דבר המאפשר לנו הסועדים לבחור את רמת וסוג התבלון.

בתאבון kiss






 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה