יום ראשון, 4 בדצמבר 2016

חנוכה טעים, חגיגית ושמח עם פעמית סטור


מוכרחים להיות שמח,מוכרחים להיות שמח, מוכרחים מוכרחים להיות שמח...
חובבי השמחה, האירוח והחגים התקבצו נא כי חנוכה בפתח וזה הזמן לשלוף מהארון את החנוכיה, הסביבונים ולשים שמן להרתחה כי גם הסופגניות הן חלק עיקרי מהחגיגה. והשנה החגיגה כפולה ומכופלת כי בסופו של השבוע הכי מתוק בשנה מגיע הסוף שבוע שגם מבשר לנו את סיומה של השנה ותחילתה של השנה הבאה או בשמו היותר מוכר, חגיגות הסליבסטר.
ואם אתם אוהבים לארח ומתכננים לחגוג את חג הפחמימות ואת סופה של השנה כדאי שתיגשו לסניף פעמית סטור שיוצאת במבצעים שיהפכו לכם את האירוח לקל, אלגנטי ומרשים.

בין המוצרים שבמבצע:
צלחות מהודרות ב- 70% הנחה
כוסות יין/שמפנייה ב- 15% הנחה
סכו"ם מפואר, השני ב- 70% הנחה
קערות קריסטלים ב- 40% הנחה
ועוד המון מבצעים והנחות, תוקף המבצעים:  החל מ- 1.12.2016 – 1.1.2017


ב"פעמית סטור" ניתן להשיג כל מה שקשור לאירוח במגוון רחב של סגנונות, צבעים ודוגמאות.
בנוסף, ניתן למצוא בפעמית סטור מגוון עצום של:
כלים חד פעמיים
קערות הגשה
תבניות אפיה
מוצרים לימי הולדת
קישוטים לאפיה
תבניות מיוחדת
קופסאות איחסון ממגוון חומרים
כלי הגשה ונוי
ולקראת החג גם ערכות נושא חגיגיות: סביבונים, נרות, צלחות, כוסות, מפיות ועוד..

ולכל מי שמתכנן לארח כדאי להעזר בטיפים המצויינים שבפעמית סטור גיבשו במיוחד לקראת החג הקרב.
רשת פעמית מציגה מספר טיפים שימושיים לשדרוג אירועי סוף שנה וחנוכה

מסיבות סוף שנה וחנוכה, מאופיינות  כאירועים שאינם רשמיים, כאלו שאינם דורשים ישיבה סביב שולחן  ולכן, מומלץ לקיים בהן מזנון חגיגי ומקושט:

1. בחרו צבע מוביל וצבעים משניים לשולחן המזנון: צבעי מפות המזנון יורכבו משלושה גוונים, גוון בסיס למפת הבד בצבע חלק שתכסה את השולחן, ומעליה שני צבעים נוספים של מפות ראנר. הצבעים המובילים יכולים להיות - מפת בד כחולה כהה עם ראנרים בצבעי ירוק ותכלת, מפת בד בצבע טורקיז עמוק עם ראנרים בצבע פוקסיה וזהב , מפת בד בצבע שמנת עם ראנרים בצבעי בורדו עמוק וזהב או כל שילוב זוהר / חנוכתי שיש....

2. התאימו את צבעי הכלים החד פעמיים,  כלי ההגשה והמפיות לגווניי צבעי המפות: ניתן למצוא כיום מגוון גדול של כלים בשלל צבעים, הדפסים, ושקיפויות. התאימו את צבעי הכלים לגווניי היסוד שבחרתם למפות המזנון, ואל תהססו להעז ולהוסיף גוונים נוספים ועזים בצבעי כלי ההגשה. ניתן לעטוף את הסכו"ם בתוך מפית ולקשור עם סרט דקורטיבי ולהניח בתוך סלסלה.

3. אל תשכחו לצרף לשולחן מפיות נייר חד פעמיות: למראה שולחן עשיר ועליז, מומלץ לבחור מפיות נייר מודפסות בהדפס צבעוני, בגוונים המתאימים לצבע מפת השולחן.

4. תכנון העמדת הכלים על מזנון ההגשה: את הצלחות והסכו"ם יש להקפיד ולשים בשתי מוקדים בשני קצוות השולחן, בכדי לאפשר מעבר נוח לאורחים , ולאפשר זרימה טבעית מסביב למזנון, ללא יצירת "תור " בדרך לצלחות.

5. העמדת המנות על המזנון: לעיצוב מעניין מומלץ לעצב את כלי ההגשה המרכזיים של המנות בגבהים שונים. ניתן להיעזר במתקני הגשה עם רגל, קערות גבוהות לצד מגשים שטוחים, וכיוצא בזה.

6. הוספת אגרטל פרחים ופמוטים עם נרות: פרחים ופמוטי נרות מעניקים עושר וחיות לשולחן המזנון. במידה והחלטתם להוסיף אותם, יש להקפיד ששולחן המזנון מוצמד לקיר החדר, ושאגרטל הפרחים או הפמוטים צמודים לקיר האחורי, ואינם מהווים סכנת התרסקות על האורחים.

7. עם סיום המנות העיקריות או במקביל,  תוכלו להכין מראש מזנון נוסף למנות אחרונות , שם תוכלו להניח מגוון עצום של קינוחים בכלים דקורטיביים אישיים פרוסים כל סוג במגש  ו\או כלים מסודרים בקומות, אלו  יוסיפו נפח וצבע ויהוו מרכז שולחן מוערך, ובצדו חשוב לזכור לייצר עמדה להכנת משקאות חמים.

לפרטים נוספים הודות מוצרי הרשת, המבצעים ורשימת סניפים : פעמית סטור

 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה