יום שני, 3 ביולי 2017

לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ



אומנם אנחנו בעיצומו של החופש הגדול אותם אני מוצאת את עצמי בין שלל הפעילויות והאטרקציות  מנסה להרכיב את רשימת הציוד לשנת הלימודים הקרבה.
בחופש הגדול הורים רבים "שוברים את הראש" היכן לבצע את רכישת הציוד הכי כדאית. מצד אחד אנחנו רוצים לשלוח את ילדנו לבית הספר מצויידים במוצרים הכי טובים שיש, ומצד שני אין לנו רצון לחורר את הכיס יותר מידי.
אני אישית מעדיפה לעשות את הרכישות האלה בחנויות גדולות שיש להם מבחר גדול של מוצרים להציע בקטגוריות שונות של איכות (מטוב עד למצוין) וככה יש לי את האופציה להחליט באיזה מוצר אני יכולה "להסתפק" רק באיכות טובה ובאיזה מוצר אני חייבת את הכי הכי טוב שיש ועליו אני מוכנה להשקיע בהתאם. אז אחרי הנסיון הרב שצברתי בשנים עברו השנה אני ממוקדת מטרה ואת הקניות שלי אני מבצעת בקרביץ.

קרביץ הינה הרשת הגדולה בישראל בתחום ציוד לקראת החזרה לביה''ס, מובילה השנה מהלך של הרחבת תמהיל המוצרים המשווקים ב- 80 סניפיה הפרושים ברחבי הארץ. השנה תציע קרביץ למעלה מ – 12,000 פריטים שונים העומדים בתו התקן הישראלי אשר עברו את כל הבדיקות והאישורים הקפדניים. על מנת להציע סל קניה משתלם ותחרותי מציעה השנה קרביץ ליין מוצרים תחת מותג הבית "קרביץ". בין המוצרים ניתן למצוא טושים, טושים דו צדדיים, עפרונות צבעוניים, עטים, עטי ג'ל, עטי פיינליינר, יומנים משרדיים, מחברות ספירלה, מחברות כריכה קשה, דפדפות, דבקיות ואף תיקים וקלמרים של המותג .Bagpack התיקים עשויים מבד איכותי, חזק ודוחה מים.
מחיר: החל מ 39 ש"ח

בקטגוריית תיקי בית הספר מציעה קרביץ את המותגים המובילים והחמים של השנה בשיתוף עם החברות המובילות בשוק ובהן אדידס, נייק, ג'אנספורט, איסטפק, אאוטדור, ואנס ועוד וכן תיקים של המותגים והשמות החמים והפופולריים בישראל, מקבוצות הכדורגל האהודות בעולם ועד ללהיטי הקיץ בקולנוע ובהם ניקי, פרוזן, גאליס, המיניונים, פול פראנק, ריאל מדריד ועוד. 

לתלמידים בכתות א-ג, מציעה קרביץ גם השנה מגוון רחב של תיקים אורטופדיים מהספקים הגדולים והמובילים בשוק. תיק  Ultralight-x של קל גב הינו התיק האורתופדי הנמכר בישראל, במשקל של 980 גר' ללא התפשרות על עמידות ויציבות לשמירה על הגב של הילדים. לתיק תא אקסטרה להגדלת נפח התיק בפתיחת הרוכסן, רצועות חיבור לעגלת נשיאה, כיסוי גשם ותא אוכל תרמי. מחיר: החל מ 189 ש"ח.

עוד בקטגוריית התיקים האורתופדיים מציעה קרביץ תיקים של מותג מודן המתאפיינים במשקל נמוך ובמערכת קפיצים ייחודית המשולבת בגב התיק לספיגת זעזועים. מחיר: החל מ 189 ש"ח. וכן תיקים אורתופדיים של מותג ניקי המתאפיינים  בנשיאה ונוחות אופטימליים לתלמיד. מחיר: 199 ש"ח.

בקטגוריית תיקי הטרולי מציעה קרביץ מבחר תיקים של המותגים המובילים פלפוט, קל גב, אאוטדור, מודן, ניקי וג'אנספורט. ייחודם של תיקי הטרולי הוא בגלגלים מובנים הניתנים לפירוק ומתאימים לילדים מגיל הגן ובתי הספר. התיקים מותאמים לילדים בגודל ובמשקל הנמוך ומעוצבים במותגים המובילים שהילדים אוהבים. לתיקים ידית אלומיניום חזקה וקלת משקל הניתנת לקיפול , תאים גדולים ושימושיים ומבנה יציב למניעת נפילות.
מחיר: החל מ 99 ש"ח.

גם בתחום קופסאות האוכל והבקבוקים מציעה השנה קרביץ מגוון רחב של מוצרים ביניהם קופסאות אוכל ממותגות עם כיסוי תרמי השומר על חום/קור ועל טריות המזון עם מגוון מותגים. מחיר: 39 ש"ח
וכן בקבוקי ARCOSTEEL בלעדי בקרביץ עשויים מ TRITAN פלסטיק איכותי בלתי שביר שלא משאיר טעמי לוואי, עם פיה וחבק מסיליקון, נוח וקל לאחיזה, מתאים לשימוש רב פעמי וללא ביספינול איי. מחיר 35 ש"ח.

לפרטים נוספים על מוצרי החברה וברור סניפים : קרביץ




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה