יום ראשון, 30 ביולי 2017

ה-COPPER CHEF שיעשה לכם סדר טעים במטבח

כחובבת בישול בעלת מטבח מרווח אך עמוס באביזרי מטבח וכלי בישול אני תמיד מחפשת את המוצרים הכי מיוחדים שיש ואם יש כאלה הניתנים לשימוש בכמה דרכים אין מאושרת ממני.
כזה הוא ה- COPPER CHEF  סיר בישול שחוץ מהייתו מרשים ביופיו גם מאפשר לא פחות מ-6 דרכי שימוש שונות. 
הקופר שף ניתן לשימוש בדרכים הבאות: צלייה, אפיה, טיגון קל, טיגון עמוק, אידוי, טיגון בשר איטי וזאת בזכות גודלו, צורתו הייחודית והאביזרים הנלווים וביניהם: מכסה זכוכית, סל טיגון עם ידית אחיזה ומגש אידוי. בנוסף, הקופר שף מגיע עם ספר מתכונים (באנגלית) ואחריות לשנה. 

לקופר שף ציפוי עמיד לחום (עד 455 מעלות על הכיריים) ומונע הדבקות בטכנולוגיה קרמית המהווה את המילה האחרונה בטכנולוגיות הציפויים הקרמיים, והוא אינו מכיל PTFE ו-.PFOA 
ניתן להשתמש בקופר שף על כיריים המופעלות בגז, כיריים חשמליות, עם ציפוי זכוכית, אינדוקציה וגם ישירות בתוך תנור. לקופר שף ידית פלדת האל חלד חלולה וארוכה במיוחד ובצידו השני ידית פלד אל חלד המחוברת בשתי נקודות ואשר יחדיו מאפשרות להרים את הסיר בקלות גם שהוא מלא וחם. 
בעזרת הקופר שף ניתן להכין מגוון רחב של תבשילים ומאפים ואצלנו בבית הוא נכנס ישר לעבודת טיגון מהירה של צ'יפס ושניצלונים ואף קינחנו במנת פופקורן בניחוח חמאתי שנעשה בצורה אחידה בזכות פיזור החום האחיד של הקופר שף.
עוד דבר שחשוב לי לספר וממנו התלהבתי לא מעט זה שהקופר שף ניתן לניקוי בקלות ובמהירות וגם כשנוצר הרושם שיש משקע שרוף בתחתית הוא ניתן להסרה בקלילות בעזרת ניגוב קל.

את הקופר שף ניתן להשיג בבלעדיות בערוץ הקניות עם משלוח מהיר עד הבית או באיסוף עצמי אקספרס ממחסני החברה כשעה לאחר ההזמנה הטלפונית.

לפרטים נוספים ולהזמנות: COPPER CHEF
ואם אתם כבר באתר של ערוץ הקניות כדאי ואף רצוי לעשות סיבוב באתר ובטוח תמצאו עוד מוצרים שיקלו עליכם את החיים, תהנו.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה