יום רביעי, 4 בנובמבר 2015

רשת האופנה ZIP משיקה את קולקציית סתיו חורף 2015-16



רשת האופנה האהובה zip משיקה בימים אלה את קולקציית סתיו חורף 2015.
הקולקציה כמו בכל עונה עשירה בפריטים המותאמים לאקלים הישראלי בקו לבוש קלאסי, אלגנטי, נוח ושימושי.

"לצד חולצות ומכנסיים, רשת האופנה ZIP מציעה עניבות בשלל צבעים החל מגוונים עשירים ובוהקים ביניהם אדום, תכלת, ירוק ועד לגוונים הקלאסיים של בורדו, כחול ושחור" – מסביר רותם אבקסיס, סמנכ"ל שיווק של רשת האופנה ZIP. "אנו משתדלים לתת למענה לגבר החושק בפריטים אופנתיים עם קריצה קלאסית במחירים נגישים".

קולקציית גברים
העונה מציעה הקולקציה מגוון עשיר ומגוון של חולצות אריגה מכופתרות עם שרוול ארוך בגווני פסטל מעושנים ביניהם תכלת, לילך וקאמל לצד גוונים של שמנת, כחול לבן ושחור הקלאסיים.
לחולצות מתווספים מכנסיים בגזרה ישרה אלגנטיים בצבעים של שחור, אפור, כחול רויאל הנותנים מענה למראה אורבני קליל המתאים לסתיו הישראלי.
 
את קולקציית הבגדים מלווה ומשלים אוסף אביזרים של חגורות, נעלי סניקרס, נעליים אלגנטיות בצבעוניות קלאסית והן מגוון כובעים.



קולקציית נשים
קולקציה עשירה, מגוונת, צבעונית, נשית ומחמיאה המתאימה ללבישה יום יומית, בשעות הפנאי ובשעות הערב.
קולקציית הנשים מציעה מגוון רב של גזרות: שמלות בגזרות נשיות, fitted המחמיאות לגוף הנשי בהשראת שנות ה – 60 , חולצות ושמלות בגזרות נינוחות שמתרחקות מעט מהגוף, קרדיגנים קלילים עם חצי שרוול, חצאיות פליסה עד הברך או חצאיות בגזרת A הקלאסית, ז'קטים ומעילי צמר בגוונים עמוקים. ZIP העונה, כמו בכל עונה, מציעה לצד הגזרות הטרנדיות גם שלל פריטים בגזרות קלאסיות ומחויטות.
ישנו דגש העונה על הבדים המתאימים לסתיו הישראלי: קרדיגנים מבדי סריג המתאימים לעונת המעבר, נגיעות של פשתן, שיפון שבא לידי ביטי במשחקי שקיפויות וחולצות טי מבדי כותנה נעימים ורכים.
את קולקציית הבגדים מלווה ומשלים אוסף אביזרים של חגורות, נעלי בלרינה, נעלי סירה עם עקב קטן ונוח וגם נעלי מוקסין הטרנדיות והן צעיפים צבעוניים.



טווח מחירים: החל מ – 159 ₪

טווח מידות: S-XXL, 34-44

לפרטים נוספים, ברור סניפים וצפיה בקולקציה : ZIP 
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה