יום שבת, 21 בנובמבר 2015

napup שם סוף לראש שמוט בנסיעות


כשגמד הבית עברה בגיל שנה וקצת לכיסא בטיחות גיליתי מחדש את משמעות המושג "חרדת נסיעות"
שלא תבינו לא נכון..החרדה היתה שלי ולא של הגמדונת חובבת הכביש.
כל נסיעה שלי עברה חישוב מדוייק ומדוקדק האם הילדה עייפה בשביל למנוע את הירדמותה באוטו דבר שכלל איתו תמיד ראש שמוט ומתנדנד בחזקה דבר שגרם לי להיות פחות מרוכזת בכביש ויותר מרוכזת במצב הראש הקטן.
את מצב הראש השמוט והמתנדנד ניסיתי למנוע בעזרת כרית נסיעות, בובת חיבוק, שמיכה ועוד כמה שיטות מוזרות שלא צלחו כלל.
וכיום, אומנם גמד הבית חגגה את שנתה השביעית אבל היא עדיין 'חוטאת' בנימנומי רכב ואני מוצאת את עצמי לא מעט פעמים יושבת לידה ברכב ומחזיקה את ראשה על כתפי.


לשמחתי ולשמחת עוד המון הורים הראש הישראלי חושב בלי הרף כיצד לשפר לנו את החיים וגאה להציג פטנט עולמי בתחום מוצרי התינוקות והילדים: "napup"
ה - napup מונע את נפילת הראש בקרב ילדים הנרדמים ברכב במהלך הנסיעות, ובכך מסייע לנוחות הילדים ושמירה על בטיחותם על ידי מניעת מגע עם אלמנטים ברכב היכולים לפגוע בילד.
במצבו הפתוח הנאפ אפ אינו מורגש כלל בכיסא הבטיחות או בבוסטר הגב ואינו מונע או מציק בתנועת הילד במצבו העירני, ורק לאחר הירדמותו של הילד כשקשת הבטיחות מורדת המוצר חובק את ראשו של הילד ברכות ומונע את נפילת הראש אולם עדיין מאפשרת תנועה טבעית של הראש במהלך השינה.
בנוסף, המוצר עצמו מותאם לכל כיסאות הבטיחות ובוסטרי הגב, ומותאם לילדים החל מהמעבר של הילד לישיבה עם כיוון הנסיעה וישיבתו בכיסא בטיחות.
למוצר מנגנון התאמה מיוחד שמאפשר למוצר להתפתח עם ראשו של הילד, כלומר: החלק אשר תומך בראש מפני תנודות מאפשרת התאמת גודל המוצר לראש הילד.
ה - napup מיוצר מבדים וחומרי גלם מהסטנדרטים הגבוהים ביותר תחת כל התקנים הנדרשים.   
 
הצגה רשמית ראשונה של המוצר בעולם הייתה בחודש אוקטובר 2015, בתערוכה הגדולה ביותר בארה"ב:"ABC KIDS EXPO 2105" בה נבחר המוצר לאחד מ- 26 המוצרים החדשניים לשנת 2016 והוצג במתחם הממציאים המיוחדים והחדשניים!
המוצר עצמו נבדק במבחני ריסוק (הדמיית מצב של תאונת דרכים) במעבדת"CALSPAN USA"  ועומד בתקני הבטיחות הנדרשים לשוק האמריקאי והאירופי. כמו כן, למוצר מספר יתרונות בטיחות משמעותיים, כגון: ניתוק המוצר ושחרור ראש הילד בזמן תאונה ומנגנון עצירה וניתוק למניעת חנק של הילדים.
בסקר שוק שנערך בישראל נמצא כי 80% מההורים הביעו הזדהות עם הבעיה, ו- 72% מההורים הביעו נכונות וכוונה לרכוש את המוצר.
 
את המוצר יזם והמציא בן כהן גזית, המשמש גם כבעלי המוצר ובעברו שימש כמנכ"ל של מספר משרדי פרסום, ומנהל "אוגילבי אינטראקטיב ישראל". לכהן גזית היכרות עמוקה עם עולם הילדים והקמעונאות.

בן כהן גזית, ממציא, יזם ובעלי "napup": "אני נרגש לרגל השקת napup בעולם בכלל ובישראל בפרט. היה לי חשוב מאוד להתחיל את המכירה כאן בישראל על מנת לתת לנו הצרכנים בבית שלי ליהנות ראשונים מן הפטנט. אני כהורה שמח שנפל בחלקי להביא לעולם מוצר פשוט, נוח ובטוח לבעיה גדולה שלא ניתן לה עד היום פתרון אמיתי. אין משהו מספק יותר מאשר היכולת לתת מענה מקצועי, בטיחותי ואיכותי ביותר לבעיות איתן הורים רבים מתמודדים בכל הקשור לנוחות ובטיחות ילדיהם."
המוצר הינו פטנט הנמצא בתהליך PCT עולמי ורישום מלא בארצות הברית וישראל. כמו כן המוצר נרשם ואושר  על העיצוב במספר מדינות בעולם.
 
מחיר לצרכן: 149 ₪
להשיג ברשת "My Baby" וברשתות מוצרי התינוקות והילדים המובחרות
לפרטים נוספים ולרכישה : NapUP
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה