יום חמישי, 5 בנובמבר 2015

Toy Time - תערוכת הצעצועים המובילה לשנת 2016

 
 
זה הזמן לToy Time התערוכה המרכזית והמובילה של יצרני ויבואני הצעצועים בישראל.
לקראת שנת 2016 הקרבה, חג החנוכה וחג פורים הוצגו בתערוכה מיטב החידושים האחרונים של תעשיית המשחקים לילדים.
התערוכה שהתקיימה בביתן 2 החדש שבמרכז הירידים תל אביב בין התאריכים 2 – 4 בנובמבר ובהפקת מרכז הירידים תל אביב הפגישה תחת קורת גג אחת את מיטב היבואנים והמשווקים של עולם הילדים והצעצועים המתחדש לאין סוף ומציעה שלל אפשרויות יצירתיות וצבעוניות למבקרים בה.
 
מירית בכר, מנכ"ל מרכז הירידים תל אביב: "מרכז הירידים תל אביב יפיק בפעם הרביעית את תערוכת הצעצועים המרכזית לקהל מקצועי Toy Time. התערוכה מפגישה יבואנים ויצרנים עם קניינים מובילים ובעלי חנויות מכל הארץ ומהווה הזדמנות לכלל העוסקים בתחום לייצר שיתופי פעולה עסקיים ולהתעדכן בחידושים האחרונים. ההיצע המגוון המוצג בתערוכה וכמות המבקרים הרבה מעידים על היקף תעשייה זו. מרכז הירידים זיהה את הצורך לאגד תחת קורת גג אחת העוסקים בתחום לתערוכה מקצועית גדולה ומרכזית בדיוק כפי שמתקיימות תערוכות צעצועים גדולות בכל העולם."
בתערוכה לקחו חלק למעלה מ- 40 יבואנים ויצרנים מתחום הצעצועים, משחקי חשיבה, מוצרי פופ, מוצרי תינוקות, תחפושות ועוד. בין החברות שישתתפו בתערוכה: אהלן אהלן, גאוני, פוקסמיינד, קידיז, סימפליביבו, קליבר, רד פנדה, אסקימוס, דיויד ענבר ובנו, מרמלדה ועוד חברות מובילות רבות.
 
לצד  מגוון המוצרים והחידושים בעולם הצעצועים והמשחקים שיוצגו בתערוכה, נהנו המבקרים לראשונה מתערוכה בתוך תערוכה: מתחם אומנותי וייחודי במינו אשר יעוצב בהשראת התערוכה "דבר לילדים – לגדל קורא חושב",המוצגת בימים אלו במוזיאון נחום גוטמן לאמנות. התערוכה מציגה את העיתון המיתולוגי 'דבר לילדים'  אשר עיצב במשך יובל תרבות עברית וציונית לילדים בארץ ישראל.
המתחם במוזיאון בנוי על פי מדורים שונים שהיו בעיתון 'דבר לילדים', כמו: "זה קרה השבוע", "שי לטף", "קוראינו כותבים", "הידעת?", "קומיקס", "דבר המערכת", שירים, סיפורים ושעשועונים. התערוכה  כוללת אזור מיוחד ובו שעשועונים ומשחקים שמתאימים לילדים ולכל המשפחה, כולל לסבים והסבתות המעוניינים להוריש ולהנחיל את הידע והזיכרונות שיש להם מ'דבר לילדים' לדורות הבאים, בדרך חווייתית ובלתי אמצעית. כדי לעצב את דמותו של הילד הישראלי, הציבו לעצמם עורכי 'דבר לילדים' מטרה לטפח בקורא ערכים ציוניים, יהודיים ואוניברסאליים. העיתון יצר ילדות מוגנת ומחבקת עבור ילדי ישראל מחד ומאידך העניק להם ילדות שהכינה אותם להתמודד עם קשיי החיים בארץ.
 
בין מגוון החידושים שהוצגו בתערוכה:

חברת 'פוקסמיינד', המתמחה בפיתוחים ישראלים, הציגה מגוון משחקים איכותיים וביניהם, שני משחקים פרי פיתוחם:
  1. "עכברים על הגובה" - משחק משעשע של פילים ועכברים המפתח שיווי משקל ומוטוריקה עדינה. יוצרים מגדל של פילים ועכברים וככל שהמגדל יותר גבוה המשחק יותר מאתגר. שימרו על יציבות המגדל והניחו את כל העכברים שלכם על גביו. השחקן הראשון שמניח את כל העכברים שלו - מנצח! יד יציבה, אסטרטגיה ומעט מזל חיוניים לניצחון. המשחק מתאים ל-2-5 משתתפים בגילאי 4 ומעלה.
מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 ש"ח.
  1. קיו—ביטז (Q-Bitz) - משחק מהיר של התאמת צורות, המפתח ראייה מרחבית ותיאום עין – יד. המשחק מאתגר את הראייה המרחבית והתפיסה החזותית. מנסים ליצור באמצעות 16 קוביות צורה שעל קלף. תפיסה חזותית, מזל וזיכרון מחודד חיוניים לניצחון במשחק. משחקים בסבבים כאשר כל סבב הוא מרוץ. השחקן הראשון שיוצר את הצורה התואמת לקלף זוכה בסבב ובקלף. השחקן שזוכה בהכי הרבה קלפים - הוא המנצח. המשחק מתאים ל-2-4 שחקנים ומתאים לגילאי 8 ומעלה.
מחיר מומלץ לצרכן: 139.90 ₪.
ניתן להשיג ברשתות וחנויות הצעצועים המובחרות: טויס אר אס,סטימצקי, צומת ספרים, כפר השעשועים, ועוד.

חברת סטופר הציגה 2 חידושים:
  1. Illooms הבלונים המאירים במסגרת תוכנית ריאליטי באנגליה (הגירסה האנגלית ל:"המיזם"), המציא ג'יימס הליבורטון את illooms – בלוני הלטקס המאירים הראשונים בעולם. הבלונים מבוססים על טכנולוגיית LED המוגנת בפטנט. מעל 100 מיליון יחידות illooms נמכרו באירופה עד היום קצב גידול המכירות מעל 100% בשנה. כל בלון מאיר 15 שעות ברציפות! מגיעים בצבעים, עיצובים וכיתובים הורסים.מחיר מומלץ: להשיג ברשתות ובחנויות הפרטיות,  טווח מחירים לצרכן: 14.90-49.90 ₪
  2. Bladez –רובוטים ענקיים מתנפחים המופעלים בשלט רחוק! לקראת יציאת הסרט, שכל העולם מחכה לו, סטופר מציגה את כוכבי מלחמת הכוכבים של דיסני: דארת' ווידר ,יודה, R2-D2 ועוד. סדרת הצעצועים המתנפחים על שלט רחוק מבית Bladez האנגלית שזכתה בפרסים רבים על חדשנות ויצירתיות. הרובוטים מתנפחים לגודל ענק, נעים ומשמיעים קולות כאילו יצאו מהסרט אליכם לסלון. בקרוב גם כוכבי המיניונים. לגילאי 3+,  טווח מחירים לצרכן: -349.90 -299.90 ₪ מבית סטופר – חברה צעירה וחדשנית לייבוא צעצועים.


חברת FLUFFYS ,המופעלת על ידי ד.ש. יבוא ושיווק, הציגה לראשונה בובות פרווה וכריות נוי של CULTO. CULTO הינו מותג אירופאי גרמני איכותי, בעל וותק של מעל 25 שנים. כל המוצרים מיוצרים בגרמניה ומצטיינים באיכות מעולה והקפדה על כל פרט, ומגיעים בשלל צבעים, דמויות ודוגמאות.
לי אישית היה מאוד קשה שלא להתאהב בבובות המהממות והרכות. וההתלבטות היחידה היתה באיזה צבע מהמגוון המרהיב אני ארכוש לגמד המחמד שלי לאוסף הפרוונים שלה.
מחיר מומלץ לצרכן: 100-150 ₪. להשיג בחנויות הצעצועים, מוצרי ילדים ותינוקות ועיצוב חדרי ילדים ובית.

חברת 'צעצועי ענבר' הציגה לראשונה, 3 מוצרים חדשים בשוק הישראלי:
  1. רחפן שלט עם מצלמה 2.4G - רחפן הריגול של 'סילברליט' מצויד במצלמה נשלפת שניתנת לפירוק בקלות . הרחפן יכול לצלם סרטי ווידאו ותמונות סטילס תוך כדי טיסה , המידע ישמר על כרטיס זיכרון נשלף (Micro SD). כאשר מפרקים את המצלמה הרחפן ידע לבצע לופים באוויר בלחיצת כפתור.
                       מחיר מומלץ לצרכן: 499-599 בחנויות הצעצועים וההובי המובחרות.
  1. מסוק ריגול זעיר מתקפל עם מצלמה 2.4G - מסוק הריגול הזעיר של 'סילברליט' מצויד במצלמה שמאפשרת צילום של סרטים ותמונות סטילס תוך כדי טיסה. המידע נשמר על כרטיס זיכרון (Micro SD). מבנה המסוק הייחודי מאפשר את קיפולו ואחסונו בתוך השלט , במצב זה יכול לשמש השלט עצמו כמצלמת סטילס או ווידאו כאשר המסוק בתוכו.
                       מחיר מומלץ לצרכן: 349 - 399 בחנויות הצעצועים וההובי המובחרות.
  1. 'פלאש קראפט' חיות עם בסיס מוקצף – 'פלאש קראפט' הנו ליין יצירות חדיש בו יוצרים בובות של חיות בד צבעוניות ע"י הצמדת פיסות בד צבעוניות בבסיס מוקצף עד קבלת בובה של חיה אהובה. ליין ה'פלאש קראפט' מכיל מספר בובות בעיצובים של חיות שונות . מיועד לילדים בגילאי 5 ומעלה. 
                       מחיר מומלץ לצרכן: 79-89 להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות. 

חברת 'ג'ירפה טויס' הציגה את אחד המוצרים החדשים בשוק שמתחילים לתפוס תאוצה ופופולאריות רבה בקרב קהל הילדים – PlayMags. אבני הבנייה, PlayMags, הינם ייחודיים במשיכתם המגנטית מכל הצדדים, גם כאשר מסובבים אותם. מטרת המשחק היא ללמד ילדים ללא מאמץ, באמצעות משחק יצירתי, על צורות גיאומטריות, סימטריה, ארכיטקטורה ומושגים מתמטיים בסיסיים, כגון: ספירה, חיבור וחיסור באמצעות מניפולציה של החתיכות הצבעוניות. ה-PlayMags מציעים שעות ארוכות של כיף וחקר עבור הילדים ומאפשר להם לבנות פרויקטים שונים ולתת לדמיון שלהם להשתולל עם רעיונות, ליצור קוביות, בתים, מכוניות ועוד.
מחיר מומלץ לצרכן: סט של 50 חלקים – 320 ₪, סט של 100 חלקים – 500 ₪.
להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות.

חברת 'מרמלדה ילדים' הציגה ליין מוצרים ייחודי של מנורות הלילה "סיפור בצנצנת" – המנורות הינן עבודת יד המיוצרות במפעל חדש שהחברה הקימה בקצרין אשר ברמת הגולן, כשכל אחת מגוללת סיפור מיניאטורי עם דמויות קטנות ומתוקות בתוך צנצנת. המנורות הינן על בסיס לד קטן המפיץ אור אווירה חם ונעים והמופעל באמצעות 2 סוללות AA .
מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪. להשיג ב במגוון חנויות הפרימיום לילדים, ביניהן: במתנה רמת השרון, אגדה תל אביב, יער הפיות תל אביב, לאלו אבן יהודה ועוד.

חברת 'ריטקו' הציגה לראשונה את חרוזי הפלא של Beados. Beados התורמים לפיתוח הדימיון, היצירה והמוטוריקה העדינה ומאפשרים לילדים ליצור דמויות באמצעות חרוזים.
על מנת ליצור את הדמויות, מסדרים את החרוזים על מגש תבנית, מרססים קלות במים (ללא גיהוץ, ללא הדבקה, ללא לכלוך וסיכון מיותר), ממתינים מספר דקות והדמות מוכנה למשחק. Beados הינו מותג מבית ענקית הצעצועים העולמית Moose Toys.
מחיר מומלץ לצרכן: עלות הערכות הנן החל ממחיר של 79 ש"ח ולאחר מכן ניתן לרכוש ערכות מילוי במחיר של החל מ- 29 ש"ח. להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות.

חברת 'סימפלי ביבו' הציגה בין שלל מוצריה שלושה חידושים אינטראקטיביים:
  1. דובי הפלא, Toy-Fi Teddy - דובי שיודע לשלוח ולקבל הודעות קוליות מכל המכשירים החכמים באמצעות אפליקציה חינמית, וכך הילדים יכולים להיות בקשר עם כל יקיריהם ולהפך, בכל מקום בעולם.
                       מחיר מומלץ לצרכן: 80-100 ₪ בחנויות הצעצועים המובחרות.
  1. לוח תלת מימד חרוזים - לוח מגנטי של יצירה בחרוזים צבעוניים. את היצירה המוגמרת ניתן לראות דרך משקפי תלת-ממד או באמצעות מכשירים חכמים.
מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪ בחנויות הצעצועים המובחרות.
  1. ספינז – ה'ספינז' הוא רצועה זוהרת שנתפסת בשני צדיה ובעזרת תנועות סיבוב מהירות, מתקבלות צורות אור מגניבות ומיוחדות: אבק כוכבים, גלובוס, אסטרואיד ועוד.
                       מחיר מומלץ לצרכן: 39 ₪ בחנויות הצעצועים המובחרות.

חברת 'סמארט זון' הציגה את 'מפצח הכספת', משחק חשיבה ל 3 – 6 שחקנים, תוצרת כחול-לבן המתאים לגילאי 7 ומעלה. מטרת המשחק להיות השחקן האחרון שלא הצליחו לגלות את הקוד שלו. על ידי תהליך של שאילת שאלות, הסקת מסקנות וזיכרון מנסים השחקנים לפצח את הקוד של השחקנים האחרים. כל שחקן מקבל קוד המורכב משני חלקי משחק על חלק אחד מספר ועל השני צבע. (הקוד מורכב ממספר וצבע). חלקי המשחק מעוצבים בצורת צריח ומתחברים באמצעות מגנט.
המשחק הוא פיתוח ישראלי של חברת 'סמארט זון' והוצג בחודש אוקטובר בתערוכת המשחקים הנחשבת ביותר בעולם באסן, גרמניה. המשחק נמכר במדינות שונות בחו"ל (ארה"ב, גרמניה, בריטניה ודרום קוריאה).
מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪. להשיג בחנויות הספרים והצעצועים המובחרות.

חברת 'אסקימוס' הציגה צבעים ריחניים, מחיקים ונשטפים לצביעה ולמשחק של Primomo מתוצרת יפן. הצבעים מגיעים בארבעה סטים בצורות שונות, כשלכל סט שימוש פרקטי ומהנה בו-זמנית, לדוגמא: סט הטבעות יכול לשמש כטבעת אצבע, לחברם כשרשרת ועוד וסט הביצים ניתן לפירוק והרכבה ויכול לשמש כסביבון קטן וצבעוני. הצבעים מתאימים לילדים מגילאי 3 ומעלה והם אינם רעילים ובטוחים לשימוש.
מחיר מומלץ לצרכן: סט של 6 טבעות - 35 ₪ וסט של 12 טבעות – 45 ₪.
                                           סט של 6 ביצים – 40 ₪ וסט של 9 ביצים – 50 ₪.
להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות.

חברת 'חידת מימד צעצועים' הציגה מגוון רחב וקסום של פאזלים בתלת-מימד. הפאזלים הם משחק יצירה חינוכי ומהנה. הרכבת פאזל תלת-מימד מפתחת את יכולת עבודת היד (מוטוריקה עדינה), מעשירה ומפתחת את הדמיון, היצירתיות ויכולות החשיבה. הפאזל עשוי מקצף ונייר ידידותי לסביבה בעל תן תקן ישראלי והרכבתו מתבצעת ביד - אין צורך בדבק. מידות הפאזל, סגור בקופסא: 28.5X21X1 ס”מ, משקל: 180 גרם.
מחיר מומלץ לצרכן: 25 ₪. להשיג ברשתות הצעצועים המובחרות ובאתר גרופון.

חברת 'גאוני', המתמחה בפיתוח, עיצוב וייצור משחקי קופסא איכותיים ומהנים לקטנטנים, הציגה בתערוכה את משחקי החברה אשר פותחו על ידי אנשי צוות מקצועיים בתחום ומומלצים ע"י קלינאיות תקשורת ומרפאות בעיסוק ותורמים לחיזוק חגורת הכתפיים. המשחקים מעשירים את הידע ומפתחים את כושר ההתבוננות בתמונה ויכולת ההתאמה.
ל'גאוני' מבחר רחב של משחקים המיועדים לילדים מגיל 9 חודשים עד כיתה א'. המשחקים הם משחקי כרטיסיות ומשחקי התאמה מגנטיים איכותיים ומהנים ללימוד מגוון נושאים לפי שכבות גיל.
לגיל הרך 9-24 חודשים - כרטיסיות לימוד מילים ראשונות, צורות, צבעים מספרים, הפכים והבעות פנים.
לגילאי 2-3 שנים - משחקי התאמה מגנטיים מהנים ללימוד חיה וביתה, בעלי מקצוע, כלי תחבורה, פרטי לבוש לפי עונות השנה, צורות וצבעים.
לגילאי 4-5 שנים - משחקי התאמה מגנטיים מהנים ללימוד אותיות, אות פותחת ואיות. מספרים מניה ותרגלי חשבון. שעון דיגיטאלי ואנלוגי ורביעיות לתרגול הקריאה
מחיר מומלץ לצרכן: 49.90-59.90 ₪. להשיג ברשת חנויות 'צומת ספרים' ובאתר גאוני.

חברת 'קידיז' הציגה 5 ערכות חדשות בארץ ובעולם של חברת Koontz המספקות הצצה מרתקת אל עולם המדע עבור הילדים. כל ערכה מגיעה עם מגוון כלים ייעודיים לתחום העיסוק המדעי שלו, המסייעים לילדים בבנייה ובחקר, לצד הנאה רצופה של שעות. בין הערכות שניתן למצוא:  סודות המדע של צבע ואור, סודות המדע של שיווי המשקל, סודות המדע של כוח ואנרגיה ועוד. הערכות מתאימות לגילאי 6 ומעלה.מחיר מומלץ לצרכן: 130 ₪.
בנוסף, 'קידיז' תציג מגוון ערכות חדשות לקטנים וגדולים של Plus Plus, משחק של בנייה ודמיון וזוכה פרסי חינוך והתפתחות מדנמרק.
מחיר מומלץ לצרכן: ערכות לגילאי 1-6 - 120-250 ₪
                            ערכות לגילאי 3-99 - 50-270 ₪
להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות

חברת 'רד פנדה' הינה המשווקת הבלעדית של המותג "לולה תחפושות" מזה כ-4 שנים בישראל והיא הציגה מגוון תחפושות גדול ואיכותי המיועד לכל הגילאים (תינוקות עד מבוגרים).
מחיר מומלץ לצרכן: 49-149 ₪ . להשיג בחנויות הצעצעוים המובחרות.

חברת 'אהלן אהלן צעצועים בע"מ' הציגה מגוון רחב של פאזלים ממותגים החל מ - 24 חלקים ועד 300 חלקים. מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ש"ח כמו כן, תציג החברה מגוון בובות פרווה (מיקי מאוס, מיני מאוס, פו הדוב ועוד) בשלל צבעים, גדלים וסוגים ומגוון רחב של כלי נגינה, בועות סבון וריצפות סול.

אז תיגשו לחנות צעצועים תתחדשו ותהנו kiss
 
 
 
 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה