יום רביעי, 4 בפברואר 2015

חדש על המדף ומבצעים מיוחדים בניחוח חורפי

                                                


בשורה משמחת וטעימה לחולי הצליאק ולנמנעים מגלוטן.
תלמה משיקה בימים אלה "שחקן" נוסף בסדרת דגני הבוקר נטולי הגלוטן, שוגי, פתיתי תירס מצופים סוכר.
השוגי מצטרף לסדרת נטולי הגלוטן של תלמה שכוללת ברנפלקס, קורנפלקס וכריות.



השוגי נדגם ע"י הצליאקי הפרטי שלי שאומנם לא זוכר את הטעם של השוגי המקורי אבל השוגי נטול הגלוטן היה לו טעים.
אני שעוד יוצא לי מפעם לפעם לנשנש שוגי מצאתי את השוגי ללא הגלוטן טיפה פחות מתוק מחברו הגלוטני והמתיקות העדינה לטעמי מוצלחת יותר.
דגני הבוקר "שוגי" ללא גלוטן הינם ללא תוספת חומרים משמרים וללא צבע מאכל.
שוגי ללא גלוטן נמכר באריזה של 375 גרם במחיר 20-25 ש"ח
 
kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss

 
 
מוצרי סוד המעולים כבר מזמן "השתלטו" על ארון הניקוי אצלי בבית, כי קשה שלא להתמכר לניחוחות מעולים כמו של סוד (לא סתם..הסוד הוא בניחוחsurprise).
בימים אלה סוד משיקים מארז מיוחד "הסוד הוא בניחוח" ספריי קצף לניקוי שירותים ואמבט בניחוח לימון ונוזל לניקוי רצפות בניחוח מרכך כביסה במחיר משתלם במיוחד של 19.90 ₪.
המארז מאגד ספריי קצף לניקוי שירותים לשימוש קל ונוח עם אפשרות לשימוש גם במהופך, המותאם לניקוי עוצמתי של משטחים בשירותים ובחדר האמבט כגון: כיורים, ברזים, קרמיקה ומשטחים עדינים כגון אקריל ופלסטיק.
ונוזל לניקוי רצפות המתאים לניקוי והברקה בעל נוסחה המעניקה 5 פעולות: ניקיון, הברקה, אינו מותיר סימני שטיפה, ניחוח שנותר לאורך זמן ומותאם לכל סוגי הרצפות - מקסימום ניקיון ומקסימום ריח.
 

"הסוד הוא בניחוח" מגיע בשני מארזים עם מרכך הכביסה בניחוחות הקלאסיים: המרכך הוורוד והכחול בריחות המוכרים המעניקים חוויות ניחוח מרעננת.
 
המבצע יחל ב-1.2.15 ויימשך כל החודש בכל רשתות השיווק
מחיר מומלץ לצרכן – 19.90 ₪

 
kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
 


 
טבליות סומט מעניקות ניקיון יסודי המסיר גם שאריות מזון העקשניות ומכילות גם חומר הברקה וגם פעולת מלח
26 טבליות סומט למדיח במחיר מיוחד של 15 ₪ ו-75 טבליות סומט למדיח במחיר מיוחד של 30 ש"ח
 
המבצע יחל ב- 1.2.15 ויימשך עד גמר המלאי בכל רשתות השיווק
מחיר מומלץ לצרכן – 15-30 ₪ (תלוי בכמות)
 
kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
 
 
 

 חדש מהנקל beauty care   סדרת NECTRA COLOR החדשה של שוורצקופף.
סדרת NECTRA COLOR  הינה פיתוח חדשני בתחום צבעי השיער. צבעי השיער מכילים פורמולה ייחודית הכוללת נקטר פרחים. פורמולה זו, המהווה את מקור הצבע, יחד עם שמנים בוטניים, מחליקה את כל סיב השערה ומקנה הבזקי צבע זוהר וקורן, לצבע אינטנסיבי עשיר עם עד 100% כיסוי שיער לבן. הפורמולה, ללא אמוניה, אינה מטפטפת והינה בריח פרחים מדהים. היא מזינה את השיער באינטנסיביות ומותאמת במיוחד לעוצמת צבע חזקה ומלאת ברק, המעניקה מראה שיער זוהר, רך ובריא. החדשנות בסדרה החדשה טמון בנקטר הפרחים,  אשר לו יש תפקיד שוב בכל הקשור לתחום הטיפוח והיופי. מדובר בתמצית צמחים מרוכזת עם מרקם עשיר, המסייעת בהזנה, שיקום והענקת לחות לשיער. נקטר הפרחים  נחשב ליוקרתי ומזין, בעל מרקם עשיר ומרוכז, המעניק לחות ושיער בריא וקל לסירוק, עם ניחוח פרחים נפלא ו- 90% פחות קצוות מפוצלים. השילוב של נקטר הפרחים עם השמנים הבוטניים מעניק לשיער הזנה אינטנסיבית, מותיר אותו רך ומבריק, ואף מגן עליו מפני דהייה.

את הצבע לשיער נתתי לנסיינית הצובעת את שערה בקביעות ששמחה לספר שהצבע מאוד ידידותי לשימוש, השיער נותר לאחר הצביעה רך ונעים ולמגע והכיסוי של הצבע אחיד ובעל גוון עמוק וזוהר.

סדרת NECTRA COLOR מציעה 14 גוונים אופנתיים וביניהם: חום כהה, חום בהיר, בלונד, כחול שחור, אדום עז ועוד.
ניתן להשיג ברשתות הפארם, ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.


 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה