יום חמישי, 12 בפברואר 2015

עולם הבית, כי גם לבית מגיע פינוק



אומנם בחוץ החורף עדיין מכה אבל בעולם הבית כבר מתחילים להריח את האביב שמביא איתו את החג האהוב עלי, פסח.
וכמו בכל שנה הבית עובר תהליך של ניקוי, שיפוץ וחידוש לקראת החג.
ביקרתי בהשקת מוצרי האביב של עולם הבית, בעולם הבית מביאים לנו מגוון רחב של מוצרים משלימים לבית ולמטבח באיכות הטובה ביותר ובמחירים אטרקטיבים. עולם הבית מייבאים אך ורק מוצרים בעלי שם עולמי וכל זה תוך היותם קשובים לצרכים של לקוחותיהם ושל קהל היעד הישראלי.
עולם הבית הוא עסק משפחתי בכל מובן המילה, את העסק מנהלים החל משנת 1980 זוג נשוי "שגידלו" את שלושת ילדיהם לאהבת התחום.


.


בעולם הבית תמצאו את כל הג'אגטים שיעשו לכם כייף במטבח בזמן הבישול והאפיה




אחד הדברים שמשכו את עייני היו המפות המקסימות והססגוניות של המותג המפות הצרפתי STOF , מפות בד עשויות 100% כותנה המצופות בניילון המאפשר לנגב ולנקות אותן בקלות רבה, בדיוק כמו שאבנית. בנוסף, הן ניתנות לכיבוס במכונת כביסה עד 30 מעלות.



קיבלתי מעולם הבית מספר מוצרים לסקירה:

מאג טרמי MightyMug

מדובר במוצר שהשאיר אותי בתדהמה ואני בטוח שהוא גם ידהים אתכם.
ה-MightyMug מיוצר בטכנולוגיית Smartgrip שגורמת לתכולתו לא להישפך לעולם, המאג יכול להיחבט, לזוז או לקבל מכה, אך הוא לעולם לא נופל ואף לא טיפה תישפך החוצה.
 
Mighty Mug נצמד לכל משטח קשיח ושטוח, הוא בעל מבנה דפנות כפולות אשר שומרות על חום או קור המשקה לאורך זמן ומכסהו מונע נזילות וטיפטופים.

 
מחבת מסדרת השיש החדשה של חברת פדריני
 
מחבת הבנויה מ7 שכבות שונות כאשר העליונה ביותר כוללת חלקיקי שיש עם תכונות נון-סטיק מעולות, התורמות לאורך חיי המוצר, עמידותו ואיכותו, כמו גם ליכולת לבשל ולטגן עם מעט מאוד שמן .
 
הסדרה שכוללת 17 פריטים שונים מתבססת על דגמים חזקים, עמידים לאורך השנים ובעיצוב וסטייל איטלקי שהוא המילה האחרונה בתחום כלי הבית, ה- MAGMA STONE.
תודות לטכנולוגית המוצר המתקדמת והחדשנית ולעובי וצפיפות יציקת האלומיניום, מתקבלים  פיזור חום אחיד, שמירה על טמפרטורה לאורך זמן וחיסכון בזמן הבישול.
מוצרי הסדרה החדשה של "פדריני" מגיעים עם תחתית אינדוקציה מקצועית לשיפור פיזור החום, ידית ארגונומית לנוחות מקסימלית ועיצוב מוגן בפטנט. סדרת המוצרים מגיעה עם 5 שנות אחריות.
 
 
טריו – שלישיית הקולפנים של חברת קיסג השוויצרית
 
מארז של שלושה קולפנים בעלי להב נירוסטה חד להפליא, אשר אינו מחליק ושומר על חדותו לאורך זמן, מדובר במארז שהוא חובה בכל מטבח.
השלישייה כוללת קולפן ירקות (שזכה במקום ה-1 בתחרות הקולפנים של המגזין "דרך האוכל"), קולפן עגבניה לקילוף ירקות ופירות עם קליפה דקיקה וקולפן להכנת רצועות ג'ולייאנים, שאידיאלי להכנת סלטים, ירקות מוקפצים וכו'.

להתרשמות ממגוון המוצרים ברחב של עולם הבית אתם מוזמנים לבקר באתר החברה - "עולם הבית" .

את מוצרי עולם הבית ניתן למצוא במוסדות וברשתות שיווק מובילות, וביותר מ-1000 חנויות כלי בית מתמחות וחנויות "טמבור" לכל אורכה ורוחבה של הארץ.  
את המוצרים ניתן להשיג גם בחנות הבית שבירושלים או דרך אתר החברה.


תתחדשו.



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה