יום ראשון, 22 בנובמבר 2020

חדש על המדף - נובמבר 2020

 

ערכה טיפולית לעור התינוק מבית קמדיס

חברת קמדיס, מהמובילות בעולם המערבי לפיתוח ושיווק מוצרי דרמו-קוסמטיקה, משיקה ערכה ייעודית טיפולית לעור התינוק, לתסמיני עור יבש, אדמומי ומגורה האופייני למחלת האטופיק דרמטיטיס, בתזמון מדויק ליום ילד הבינלאומי, שכן מדובר במחלת עור ש90% מהסובלים ממנה הם תינוקות וילדים.

אטופיק דרמטיטיס או דלקת אטופית היא דלקת עור כרונית שכיחה בקרב ילדים (כ- 20% מהילדים בעולם המערבי ולפחות 85% מהחולים בה יחלו עד גיל 5). המחלה מתבטאת בגרד, יובש של העור ואדמומיות שמציקים מאוד, מלווים לעיתים בזיהומים משניים המחייבים אשפוז בבתי חולים. למרות המחקר הרב הנערך בנושא הדלקת האטופית, אין עדיין תשובה חד משמעית לסיבת המחלה. התשובה המקובלת, היא כי קיים שילוב של נטייה גנטית והשפעה סביבתית, יחד עם פגם במערכת החיסונית, וכישלון של העור בתפקידו כחיץ בפני גורמים זרים מזיקים חיצוניים. שכיחות המחלה נמצאת בעלייה מתמדת בכל העולם וגם בישראל, כתוצאה מעלייה במזהמים סביבתיים ואלרגנים. בישראל ישנם כ – 300 אלף הסובלים מהמחלה. תינוקות ופעוטות סובלים ביותר ממנה, הסבל מלווה בלילות ארוכים ללא שינה בגלל הגירודים. אצל הילדים, הדלקת תופיע בעיקר בקפלי העור ובמרפקים, או מאחורי הברכיים ובשורשי כפות הידיים.

הערכה מכילה:

TOPIC SKIN FACE & BODY CREAM

קרם לחות טיפולי לעור יבש במיוחד, אדמומי ומגורה- קרם לחות טיפולי עשיר ומזין שפותח במיוחד להקלה על עור יבש ואטופי ויעילותו הוכחה קלינית על ילדים ומבוגרים כאחת. פועל באמצעות שילוב פטנטי של תמציות צמחי מרפא המסייע בהרגעה מידית של העור, בהפחתת והרגעת הגרד ושיקום מחסום ההגנה הטבעי שלו. ריכוז הצמחים בקרם הוא שמעניק לו גם את הגוון הטבעי והייחודי לו. הקרם ללא פארבנים, ללא בישום וללא תוספת צבעים מלאכותיים. מתאים לתינוקות מעל גיל 6 חודשים, ילדים ומבוגרים. לאחר שימוש יומיומי הוכח שיפור משמעותי בכל תסמיני הדלקת האטופית.

TOPIC SKIN FACE & BODY WASH

ג'ל רחצה טיפולי לעור יבש, אדמומי ומגורה- ג'ל עדין לניקוי של עור פנים וגוף יבש ומגורה. התכשיר פועל באמצעות שילוב של תמציות צמחי מרפא בלעדי לחברת קמדיס ומקל על תסמיני עור הנלווים לעור יבש כמו גרד ואדמומיות. שימוש קבוע בג'ל הרחצה מסייע במתן תחושת נוחות והקלה לעור לאורך זמן.. מתאים לתינוקות מגיל חצי שנה ועד מבוגרים, אינו מכיל פארבנים, חומרי בישום וצבעים מלאכותיים. לתינוקות מומלץ לעשות אמבט במים פושרים המכילים טיפות של ג'ל הרחצה.

הערכה תימכר בלעדית בבתי המרקחת ובתי הטבע ברחבי הארץ.

מחיר לצרכן – 116 ₪ (במקום 145 ₪).


חוזרים לספסל הלימודים עם סנו סושי

לקראת החזרה השניה לבית הספר והגנים סנו סושי משיקה שקיות אוכל מנייר, ארוכות במיוחד, לעטיפת כריכים גדולים.

השקיות נייר של סנו סושי באיכות מעולה, הן עמידות ואינן נקרעות בקלות ובגודל שמאפשר עטיפת כריך גדול במיוחד. מעולה לילדי בית הספר, הגנים ולעובדים מחוץ לבית.

שקיות הנייר של סנו סושי מגיעות בשני הדפסים מעוצבים וטרנדיים בתוספת מתנה- 70 מדבקות מעוצבות, צבעוניות ומשמחות לסגירה נוחה ולעיטוף חווייתי ומהנה.

שקיות הנייר של סנו סושי מתכלות לשמירה על איכות הסביבה וכן מאושרות למגע במזון. המארז מכיל 70 יח' שקיות נייר בגודל 27*18 ס"מ + 70 יח' מדבקות צבעוניות ומקסימות.             

להשיג ברשתות השיווק, מחיר:  9.90-11.90 ₪

בנוסף, חברת סנו התחדשה באתר ובו טיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן. למידע נוסף היכנסו לאתר: sano

 

שנינו יחד תחת מטריה אחת..

לקראת החורף שדופק על החלון סטודיו "אהבה קטנה" מציע מטריות נוחות לילדים - עם שם ואיור מקסים לבחירה.

המטריות מוצעות בצבע לבן, עם הדפסה איכותית ועמידה למים. במגוון דגמי האיורים: גלידריה, חד קרן, חלל, משחק מכוניות, חברים ביעד, אוהל טיפי, אהבה קטנה, במבי עם חברים ועוד.

המטרייה איכותית ובטוחה לשימוש עבור ילדים. הידית עשויה מעץ, והשפיצים מוגנים מסביב.

בנוסף, סטודיו "אהבה קטנה" מציע מבחר מתנות מיוחדות עם אמירה אישית, בתחומים שונים: מטבח, בית ספר, ילדים, עיצוב הבית, מארזי לידה ועוד. כל הפריטים מיוצרים רק לאחר הזמנתם.

להשיג באתר הסטודיו: אהבה קטנה , ולקבל במשלוח ישיר לבית, מחיר:כ- 39 ש"ח.

 


סדרת "תבשיל אישי" של סוגת

לאור הצלחת סדרת "תבשיל אישי", חברת סוגת מרחיבה אותה עם שתי מנות חדשות ובריאות יותר להכנה ברגע, אשר משלבות לראשונה בתבשיל אטריות מחיטה מלאה, בשני טעמים אהובים- בטעם ירקות ובטעם עוף. בנוסף, המנות החדשות הינן פרווה ומתאימות לצמחונים.

מוצרי הסדרה מהווים פתרון קל וטעים לארוחה מהירה ונוחה במיוחד לשימוש בכל מקום – בעבודה, בלימודים או בדרכים. לאריזה מצורפת כפית-מזלג הממוקמת בצידה החיצוני, כך שאין צורך להכניס את היד לתוך האריזה, ללכלך את האוכל ולהתלכלך מהתיבול. המכסה המצורף מאפשר סגירה קלה של האריזה לאחר מזיגת המים החמים.

להשיג בכל רשתות השיווק, המינימרקטים והמכולות ברחבי הארץ.

קסם של סופגניות

עמותת 'גדולים מהחיים' חוברת לרשת שופרסל וחברת הוט במיזם מיוחד לקראת במיזם מיוחד לקראת החנוכה: מארז 'עשה זאת בעצמך' להכנת סופגניות ביתיות

המיזם נוצר במטרה לגייס תרומות לעמותה הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

במסגרת שיתוף הפעולה המיוחד, יושק מארז "קסם של סופגניות" המכיל 400 גרם אבקה המספיקה להכנת 12-10 סופגניות שיימכר תחת המותג הפרטי של רשת שופרסל בכל הסניפים, באתר שופרסל און ליין ובאפליקציית שופרסל.

בנוסף ניתן יהיה לקבל קוד הטבה באתר 'גדולים מהחיים' לרכישת המוצר בסניפי שופרסל. בכל רכישה של מארז יתרמו 5 ₪ לעמותת גדולים מהחיים.

חברת HOT בשיתוף הכוכבים מהסדרות המובילות יחד עם ילדי העמותה יצרו סדרת סרטוני ספישל המתארים פעילות משותפת להכנת סופגניות, סרטונים שישודרו ב VOD HOT , young VOD HOT.

המארז שמושק במהדורה מוגבלת, יימכר בסניפי שופרסל בכל רחבי הארץ, החל מה-15.11 לאורך כל חג החנוכה. במחיר של 15₪ ו-5 שקלים מכל יחידה שתימכר תועבר לעמותת גדולים מהחיים.

  



קרדיט צילום: יח"צ, יח"צ חו"ל, סטודיו אהבה קטנה, במות הקבצים\הילה אייזנגר,

 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה