יום ראשון, 24 במרץ 2019

חדש על המדף - אפריל 2019


Purely Fancy feast
פורינה ישראל משיקה את Purely Fancy Feast (פיורלי פנסי פיסט) לחתולים.  Purely Fancy Feast  הינה סדרת מוצרי מזון לח גורמה, מוקפד ואיכותי במיוחד ברוטב עדין לחתולים. סדרת המוצרים מכילה רכיבים טבעיים שנבחרו בקפידה על בסיס מאכלי ים, עוף ובשר, בריכוז חלבון גבוה, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.  Purely Fancy Feast מעניק לחתולים 100% תזונה מלאה ומאוזנת הכוללת ויטמינים ומינרלים טבעיים, לארוחה מפנקת במגוון טעמים משובחים של: נתחי טונית הפסים, טונה כחולת סנפיר, נתחי עוף וטונה, נתחי עוף ובקר. להשיג בחנויות המתמחות ואצל הווטרינרים.
סנו  JET פלוס לניקוי כללי בתוספת אבקת סודה
חדשות מבריקות ומשמחות לחובבי סדרת סנו ג'ט, לסדרה מתווסף מתז סנו JET פלוס לניקוי כללי בתוספת אבקת סודה. סנו ג'ט מנקה ומבריק משטחים ואביזרים, בקלות ובנוחות מרבית ומותיר ניחוח עדין של כותנה רעננה. אבקת סודה משמשת כתוסף  לתכשירי ניקוי, הודות ליעילותה הן בנקיון לכלוך והן בניטרול ריחות רעים. תרסיס סנו ג'ט פלוס בתוספת אבקת סודה הוא מוצר נוסף בסדרת סנו ג'ט הכוללת נוזלים לניקוי והברקה בתוספת חומץ וסודה. סנו ג'ט פלוס בתוספת סודה מתאים למגוון רחב של שימושים ולמגוון אביזרים ומשטחים: שיש, אלומיניום, פלסטיק, קרמיקה, זכוכית, ניקל, קוורץ ועוד..
להשיג בכל רשתות השיווק, מחיר: 9.90-15.90 ₪.
לחם פשתן
חברת "ביכורים מזון ומאפה" המתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מרחיבה את ליין לחמי הפשתן ומשיקה "לחם פשתן" טרי ופרוס, המשווק באריזה מיוחדת השומרת על טריותו. הלחם מיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה. כדי לשמר את ערכיו התזונתיים של הפשתן הנחשב למזון על, נטחנים הזרעים במאפייה עצמה, סמוך ללישה ולאפייה. הלחם עשיר באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, ומכיל כמות נמוכה במיוחד של פחמימות. הלחם אינו מכיל סוכר או ממתיקים מלאכותיים. התכולה הגבוהה של חלבון ואומגה 3 שבו, הופכת אותו לבחירה מצוינת עבור ספורטאים וטבעונים. להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, מחיר: 22-26 ₪.


99.9% בהשמדת חיידקים
חדש מסנו, סדרת 99.9% שנבדקה ונמצאה יעילה בהשמדת 99.9% מהחיידקים וביניהם חיידקים בלתי רצויים כמו אי קולי, ליסטריה, סלמונלה ומגוון חיידקים נוספים. הסדרה 99.9% כוללת שלושה תכשירים: 99.9% מתז לחיטוי משטחים - נוזל לחיטוי מהיר המתאים גם למשטחים עדינים. 99.9% מתז לחיטוי וניקוי יסודי - חומר חיטוי וניקוי עוצמתי בתוספת חמצן פעיל להסרת שומנים ואבנית. 99.9% מטליות לחות לחיטוי וניקוי יסודי - מטליות לחות לחיטוי ולניקוי יסודי, נוחות לשימוש גם מחוץ לבית. 150 מטליות לחות ב-3 אריזות של 50 מטליות כל אחת. כל מוצרי 99.9% נבדקו במכון למיקרוביולוגיה של המזון ונמצאו יעילים בהשמדת מגוון חיידקים וכולם בטוחים לשימוש על משטחים הבאים במגע עם מזון ואינם דורשים שטיפה לאחר השימוש. להשיג בכל רשתות השיווק, מחיר: 23.90 – 14.90 ₪.


קמח כוסמין
חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה קמח כוסמין מלא ואיכותי, להכנה של  מגוון מאפים, עוגות ועוגיות. קמח הכוסמין אשר נטחן מהגרעין בשלמותו, עשיר בסיבים תזונתיים, בוויטמינים מקבוצה B ובמינרליים כמו ברזל, סידן ואשלגן. כמו כן, הוא בעל ערך גליקמי נמוך ואחוז הגלוטן בו נמוך מזה שבחיטה. להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ, מחיר: כ- 16.90 ש"ח לאריזה של 1 ק"ג.



שקיות זיפר עם סוגר כפול
חברת סנו משיקה שקיות זיפר לאטימה מוחלטת ושמירה על טריות מזון המאוחסן בהן. שקיות הזיפר של סנו סושי מוצעות בשני גדלים, מאושרות למגע עם מזון ובעלות פס סגירה כפול ואיכותי, כדי להבטיח כי המזון המאוחסן ישמר במיטבו. שקיות הזיפר סנו סושי מעוצבות עם אזור לרישום תיאור התכולה ופרטים כגון תיאור, תאריך הכניסה להקפאה ועוד. שקיות הזיפר מגיעות בשני גדלים :  שקיות זיפר של סנו סושי – 50 יחידות במידה M  (20 על 19 ס״מ) ושקיות זיפר של סנו סושי – 20 יחידות במידהL   (28 על 27 ס״מ). להשיג בכל רשתות השיווק, מחיר: כ-10 ₪.


פריכיות Fitness
אסם מרחיבה את סדרת חטיפי הפריכיות עם שני חטיפי פריכיות  Fitnessחדשים במרקם פריך במיוחד: חטיף פריכיות נימוחות מתובלות, וחטיף פריכיות נימוחות קינמון. Fitness חטיפי פריכיות מכילים שני סוגים של דגנים מלאים: תירס מלא ושיבולת שועל מלאה. חטיפי הפריכיות האפויים משתלבים נהדר בתזונה מאוזנת, הם מכילים 6 קלוריות ליח' ומהווים פתרון אידיאלי לנשנוש בין הארוחות או בסוף היום, גם למי שרוצה לשמור על תפריט טעים ומאוזן. Fitness חטיפי פריכיות מצטרפים לסדרת חטיפי הפריכיות של אסם הכוללים את המוצרים: חטיפי פריכונים אורז מלא בטעם דבש, חטיפי פריכונים אורז מלא מלוח, חטיפי פריכונים אורז מלא בטעם טבעי, ו-חטיפי פריכונים תירס. להשיג בכל רשתות השיווק.

תבניות אלומיניום EXTRA חזקות
לקראת הפסח, הבישולים והאירוח חברת סנו משיקה סדרת תבניות אלומיניום חד פעמיות עבות וחזקות במיוחד , עשויות מאלומיניום איכותי המאפשר עמידות מרבית. תבניות אקסטרא חזקות של סנו סושי מתאימות לאפיה, לבישול ולהגשה ומוצעות במגוון רחב של מידות: 2 תבניות XL שטוחות (43*31 ס״מ), 4 תבניות L (26*36 ס״מ), 3 תבניות XL (40*29 ס״מ), 3 תבניות L עמוקות (30*25 ס״מ), 4 תבניות אינגליש (32*16 ס"מ) ו-7 תבניות מאפינס (25*16 ס"מ) . להשיג בכל רשתות השיווק, מחיר: 9.90-14.90 ₪.
הדור הבא של הלחמים ללא גלוטן
חברת שר (Schär), המובילה באירופה בתחום המוצרים ללא גלוטן, משיקה סדרת לחמים ללא גלוטן מוכנים לאכילה, מזינים וטעימים, ללא צורך בהקפאה וללא חומרים משמרים. בסדרה: לחם פאן מולטיגראנו - לחם טרי עשיר בטעמים ובמגוון זרעים, זהה בטעמו לטעם של לחם אמיתי. לחם פאן בלנקו - לחם טרי בעל מרקם עדין, מתאים במיוחד לילדים, נפלא לשימוש לכריכים לגן או לבית הספר. לחם פאן רוסטיקו - לחם טרי כפרי, מועשר בזרעי פשתן, חמנייה ודוחן. מתאים במיוחד לכריכים ולטוסטים, משתלב מצוין עם כל ממרח. כל הלחמים מהווים מקור לסיבים תזונתיים, טבעוניים ואינם מכילים לקטוז, חלב וביצים. הלחמים מגיעים באריזה חדשנית השומרת על טריות הלחמים, מונעת את הצורך בהקפאה ומבטיחה טעם, מרקם וריח נפלא של לחם אמיתי. להשיג ברשת ניצת הדובדבן, טבע קסטל, טיב טעם, אניס, AM:PM, מרכז מזון ובחנויות הטבע הפרטיות, מחיר: כ-17.90 ₪ לאריזת 250 גר'.


נקניקיות DELI
קבוצת "עוף טוב" מרחיבה את משפחת מוצרי DELI - נקניקים ופסטרמות פרימיום בטעמי מעדנייה ומשיקה שני מוצרי נקניקיות DELI בהם: נקניקיות פרנקפורטר- נקניקיות עגל והודו בנגיעות צ'ילי בנוסח נקניקיית פרנקפורטר המפורסמת ביותר בעולם שמקורה בפרנקפורט, גרמניה. נקניקיות בראטוורסט- נקניקיות עגל והודו עסיסיות במיוחד, מתובלות כמיטב המסורת שהפכה לסמל תרבותי גרמני. נקניקיות DELI, כמו גם כל מוצרי "עוף טוב" מיוצרות בסטנדרט גבוה ובלתי מתפשר הנשמר לאורך כל תהליך הייצור. הן עשירות בחלבון, מיוצרות ללא תוספת מונוסודיום גלוטומאט, ללא גלוטן וללא צבע מאכל. להשיג בכל רשתות השיווק, מחיר: 15.90-17.90 ₪ לאריזה במשקל של 320 גרם.










קרדיט צילום: יח"צ, יח"צ חו"ל, סטודיו אסם, אפרת אשל, מוטי פישביין, אייל קרן, אייל גרניט.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה