יום רביעי, 13 במרץ 2019

חדש על מדף ספרי הילדים - מרץ 2019


למה בריבוע 4 – המצאות וממציאים
למה בריבוע – המצאות וממציאים, בהוצאת "דני ספרים", הוא הספר הרביעי בסדרת "למה בריבוע" שעוסקת במגוון נושאי מידע מרתקים לילדים דרך איורי קומיקס משעשעים. למה וחבריו הציפור, הג'ירף והצב החליטו לספר לכם על ההמצאות המדהימות שהמציאו אנשים חכמים ובעלי חזון לאורך ההיסטוריה – המצאות ששינו את העולם שבו אנו חיים והפכו אותו לטוב, מרתק וכיפי יותר. תקראו על המצאות גדולות וחשובות כמו המטוס, המכונית, הכדור הפורח, הרכבת ומנוע הקיטור, המקרר, שואב האבק, המזגן ורשת האינטרנט, וגם על המצאות פשוטות ודברים יומיומיים כמו הגפרור, המשקפיים, מהדק סיכות, נייר הטואלט, העיפרון, מברשת השיניים והפופקורן. 
להשיג בכל חנויות הספרים, מחיר: 88 ₪.


סיפורים ומעשיות מעדות ישראל
הספר "סיפורים ומעשיות מעדות ישראל", בהוצאת "שרברק - דני ספרים". מציע שלל מעשיות וסיפורים שאיגדה ועיבדה כלת פרס ישראל דבורה עומר ואתם מוזמנים לצלול אל עולם קסום וחכם של מסורת יהודית מכל קצות תבל ולקרוא בו שבעה סיפורים נהדרים. הסיפורים מעבירים לקוראים הצעירים ערכים חשובים, כמו עזרה לזולת, מעורבות חברתית וקבלת האחר. רשימת הסיפורים בספר: השד הענק שכלא שלמה המלך בכד; היצליח רוכל המלח לזכות בפרס? הנער יעקב וכל מה שקרה לו כשהפליג מן החוף; למה התחפש היהודי למשה רבנו? מעשה ביהודי ובקנס קשה שנתבע לשלם; עלילות ג'וחה הטיפש-החכם; האם ינצח הרוכל היהודי את השר הצורר?. 
להשיג בכל חנויות הספרים, מחיר: 78 ₪.
ממלכת חדי-הקרן - יריד הקרח
"ממלכת חדי-הקרן" מאת זאנה דיוידסון, בהוצאת "דני ספרים" היא סדרה חדשה ומקסימה עבור ילדים, העושים את צעדיהם הראשונים בקריאה ללא עזרה. הספר כתוב בשפה פשוטה ובהירה, המתאימה במיוחד לגילאי ראשית קריאה. "יריד הקרח" הוא הספר החמישי בסדרה. החורף מגיע לאי חדי-הקרן וזואי מוזמנת לבקר ביריד הקרח השנתי עם חברתה הטובה אסטרה. אבל כאשר פתיתי שלג מכושפים מתחילים ליפול ולהפוך את חדי-הקרן לפסלי קרח, החברות מבינות שזוהי מזימה חדשה של שאדו, הפוני המרושע, ומחליטות לצאת למשימת הצלה חדשה. האם הן יצליחו לעצור את שאדו בזמן ולהציל את אי חדי-הקרן?. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: סימן קריאה, מחיר: 78 ₪.
הגדתא – הגדה חילונית לפסח
"הגדתא -הגדה חילונית לפסח" מאת רקפת צור, בהוצאת הספרים "אוריון", מביאה את סיפור יציאת מצרים על שיריו, סיפוריו ולקחיו, ועושה זאת בשפה עדכנית, נגישה, ברורה ונהירה, מלווה בהומור ובאיורים מקסימים. יש בהגדה את סיפור יציאת מצרים ואת סיפורו של משה, ארבע כוסות, מה נשתנה ואפיקומן. יש שירים ישראלים ויש ארבעה בנים ובנות. היא אינה כוללת קטעים בארמית, אינה כוללת ברכות (מלבד לחיים), ואינה כוללת דברי רבנים. 
להשיג בחנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: אוריון, מחיר: 60 ₪

ליבי מגדלת מפלצת
ספר הילדים "ליבי מגדלת מפלצת" מאת ליאת שרמן בהוצאת הספרים אוריון, הוא סיפור על המפלצת חרדה שרבים מאיתנו מגדלים. לאורך הסיפור מקבלת הגיבורה כלים שמשיבים לה את תחושת המסוגלות ועוזרים לה להקטין את המפלצת שבתוכה. כולם חושבים שליבי לא אוהבת לעשות דברים חדשים או להיות עם אנשים שהיא לא מכירה ממש טוב. אפילו ליבי חושבת כך. אף אחד לא יודע שליבי מגדלת מפלצת. זוהי מפלצת מיוחדת ויוצאת דופן. גם ליבי לא יודעת שהיא מגדלת אותה עד שהיא פוגשת אישה שמכירה לה את המפלצת. לסיפור מצורפות המלצות להורים ולמטפלים ורעיונות לשימוש בסיפור ובבקבוק חיזוק לוכד חרדה. ייחודו של הסיפור הוא בהתייחסותו למגוון מצבים פוטנציאליים של חרדה ולא רק להיבט אחד או לפחד ספציפי. הסיפור "קורא לילד בשמו", ללא התעלמות מהקשיים וללא שימוש במילים מסוות. הסיפור עורך לקוראיו היכרות מסודרת עם חרדה, ומאפשר להם ליצור את ההפרדה ביניהם לבינה ולהבין שהחרדה אינה מגדירה אותם. המסר החשוב שמעביר הסיפור: חוקי המשחק יכולים להשתנות ולכל אחד הכוח לעשות זאת. אם עד עתה החרדה קיבלה מה שהיא הייתה צריכה כדי לגדול, כעת הילדים וההורים נוטלים לידיהם את המושכות ולומדים כיצד אפשר לצמצם את השפעתה. 
להשיג בחנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: אוריון, מחיר: 67 ₪.  




קרדיט צילום: יח"צ


               































קרדיט צילום: יח"צ, יח"צ חו"ל,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה