יום שבת, 24 בנובמבר 2018

מסיכת הזנה Hydra Ger של ג'רנטיק




החורף נמצא בשיאו ואת אותותיו אני מרגישה היטב על עור הפנים שלי שסובלות מיובש וחוסר לחות. שימוש בקרמים בעלי מרקם עשיר משפרים את המצב אבל באופן דיי ריגעי ולכן חיפשתי משהו שיתן פייט יותר רציני ליובש הגדול. לשמחתי יצא לי להכיר את Hydra Ger  של ג'רנטיק.
מדובר במסיכת הזנה חדשנית המונעת אובדן ובריחת לחות מהעור. המסכה הטבעית מעוררת ומאזנת את המטבוליזם התאי, וכך מאפשרת לתאי הבסיס להימנע מאיבוד נוזלים.  החומרים הפעילים שמכילה המסכה מחזקים את הקשר שבין מולקולות המים, הודות למטען הקוטבי של חומצות האמינו, מזרזים את חידוש תאי האפידרמיס, ויוצרים הידרציה יעילה של שכבת האפידרמיס החיצונית. מסיכת Hydra  Ger מעודדת פעילות חיסונית ואנטי-דלקתית, ומומלצת מאוד לאלו הצורכים רואקוטן וסובלים מיובש עור קשה. בין יתר הרכיבים הפעילים, מכילה המסכה חלבון חלב הידרופובי, העשיר בחומצות אמינו ובמגוון מרכיבים חיוניים נוספים להזנת העור. חשוב לדעת כי בין המרכיבים החיוניים נמצא בין היתר גם Phosphorylated lipid המאיץ את תאי האפידרמיס לייצר יותר   Ceramides  טבעיים (משפחת מולקולות המכילות חומצות שומן) וגורמי לחות (Natural Moisturizing Factors NMF) ובנוסף מאיץ את הפעילות של filaggrinase שהינו אחד האנזימים לייצור NMF .
בנוסף, הידרה ג'ר מכיל גם אוסמוליט המסדיר את תכולת המים של תאי העור ושומר על רמה אופטימלית של לחות. ובסיס קאולין טבעי לבן עשיר במינרלים המתאימים לעור יבש, לעור רגיש ולעור מגורה.

השימוש במסכה פשוט ונוח, בעזרת מקלון המצורף יש למרוח שכבה דקה של Hydra Ger על עור הפנים כשהוא נקי מאיפור וממוצרים קוסמטיים. לאחר כ-20 דקות יש לשטוף במים פושרים היטב את הפנים. להשגת תוצאות טיפול מקסימליות יש לחזור על הטיפול במשך 4-5 ימים מדי בוקר או ערב, ולאחר מכן לעשות הפסקה של יומיים.

השתמשתי במסיכת Hydra Ger לפי ההנחיות המצורפות וכבר מהשימוש הראשון ניתן היה להבחין בשינוי לטובה במצב היובש בעור הפנים. השימוש במסכה העניק לעור גמישות, חיוניות ומראה זוהר. המסיכה נוחה ונעימה למריחה והיא בעלת ריח נעים ועדין שגורם לא לרצות להוריד אותה מהפנים.  

לפרטים נוספים על המוצר ולברור נקודות מכירה : gernetic









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה