יום חמישי, 15 בנובמבר 2018

חולמים על חופשת סקי חורפית? כדאי שתדעו מה כדאי לארוז איתכם


החורף מתקרב ואיתו גם חופשות סקי משפחתיות אליהם צריך להגיע מצוידים היטב.
אז אם גם אתם מתכננים בחורף הקרוב לגלוש במורד ההרים בארץ או בחו"ל לפניכם רשימת המלצות למוצרי חובה לטיול סקי מהנה ובטוח.

צמיד Tread , לדרמן  [תמיד טוב שיהיה עליך לדרמן]
כלי לביש המעוצב כצמיד, בעל 29 כלים שימושיים - מושלם לטיולי סקי ובטוח לטיסות (לא מחרימים אותו בעליה למטוס). הרכב הכלים השונים בצמיד ניתן להתאמה אישית של המשתמש כאשר ניתן לבחור מבין 29 כלים שונים, ביניהם: מברג פיליפס, פותחן קופסאות, כלי לכרטיס SIM, קרס חותך, מנפץ זכוכית, פותחן בקבוקים ועוד. הצמיד עונה על הצרכים בחופשות סקי, כמו למשל הברגה של לוח הסנובורד. הצמיד מגיע גם בגירסה צרה יותר המתאימה לנשים.


מחיר צמיד לדרמן כסוף -  988 שקלים


מחיר צמיד לדרמן מושחר - 1290 שקלים
מערכת הכלים Leatherman Wave
מערכת כלים רב תכליתית הכרחית לכל טיול סקי. בטיסות לחו"ל מומלץ לשים את הלדרמן שלך במזוודה בלבד, ולא בתיק היד כדי שלא יחרימו אותו. כלי ה-WAVE כולל 18 כלים כגון: פלאייר, קוצץ חוטים, מספריים, מברג, מסור עץ, פותחן פחיות ובקבוקים, להב ועוד. מערכת הכלים בגודל כף היד פותרת תקלות בהן ניתן להיתקל בטיולי סקי או ביומיום.  לדרמן מהווה בן לויה לאנשים רבים בארץ ובעולם,  בין אם מדובר בתיקון קטן או בפרויקט טכני מורכב. הכלי מתאים למקצוענים וחובבים כאחד, ברגע שהתרגלת אליו לא תוכל בלעדיו. כל הכלים מיוצרים מפלדת אל-חלד, תחת בקרת איכות קפדנית, במפעל של לדרמן באורגון ארה"ב. וכמובן, כל הכלים עם אחריות ל-25 שנה.

מחיר: 684 שקלים

רב כלי לדרמן שימושי למחזיק מפתחות – דגם -  SQUIRT PS4
רב כלי קומפקטי מבית לדרמן. בטיסות לחו"ל מומלץ לשים את הלדרמן שלך במזוודה בלבד, ולא בתיק היד כדי שלא יחרימו אותו. לדרמן סקווירט- SQUIRT – כולל  9 כלים לשימוש יום יומי כמו: מספריים, פלאייר, קוצץ חוטים, מברג בינוני, מברג שטוח, פותחן בקבוקים ועוד. מערכת הכלים הקטנה הופכת לארגז כלים בכף ידך, מגיעה במגוון צבעים, מתאימה לכל כיס ומתחברת בקלות למחזיק המפתחות, ללולאה בתיק, או על חליפת הסקי שלך.


מחיר: 259 שקלים, צבעים: אדום, שחור, כחול.

מחמם ידיים מבית Zippo 
לימים ומקומות קרים, מחמם הידיים של זיפו יכול לשמור על חום הגוף ולהחליף את כפפות הידיים המגושמות ולא נוחות. הוא מגיע בנרתיק בד נעים. מחמם הידיים אמנם דורש הדלקת אש התחלתית, אך פעולתו אינה מייצרת להבה בתוך המכשיר – אלא מחממת את סיבי הזכוכית ובכך ניתן להחזיק אותו מכל זווית. הוא קליל וקומפקטי, מחליק בקלות לכיס ויכול לחמם את כפות הידיים עד 12 שעות.
*את מחמם הידיים מבית זיפו ניתן להשיג באתר היבואן הרשמי בלבד.
https://bit.ly/2QzzVXz


מחיר: 145 שקלים

שעון יד ג'י-שוק בלוטות' חדש GBD-800
שעון ג'י-שוק חדש מבית קסיו, דגם בלוטות' GBD-800. דגם ייחודי עם מחשב כושר פנימי הכולל מד צעדים, מחשבון פעילות עם דרגת מאמץ משתנות, מחשב קלוריות ומחשב אינטרוולים – מושלם לחובבי פעילות גופני , נוח וקל משקל - 59 גרם בלבד. השעון מתחבר לאפליקציה ייעודית דרך קישוריות בלוטות' , האפליקציה נותנת אפשרות למעקב, תכנון וניתוח נתונים. השעון בעל פונקציה ייחודית 'מצא את הנייד שלי' - ניתן להפעיל התראה בטלפון הנייד דרך לחיצה קלה על לחצן השעון. הטלפון הנייד יצלצל ממקום "מחבואו", גם אם השארנו אותו על מצב רטט או על מצב "שקט".
השעון עמיד בפני זעזועים – ג'י-שוק, בעל תצוגה דיגיטלית, תאורת LED פנימית, תאריכון אוטומטי מלא, סטופר, שעון כפול, חמישה שעונים מעוררים, זכוכית מינרלית למניעת שריטות וחבלות ואורך חיי הסוללה שלו עד כ-3 שנים. מחיר: 499 שקלים. צבעים: שחור, לבן, שחור-אדום , כחול, צהוב ואפור-כהה


שעון יד בייבי-ג'י בלוטות' חדש BSA-B100
שעון יד בייבי-ג'י בלוטות' חדש מבית קסיו. עיצוב ספורטיבי, קל משקל וברור לשימוש וקריאה, השעון אנלוגי דיגיטלי עם בלוטות' מובנה במשקל 35 גרם בלבד. העיצוב אופנתי ומותאם לנשים ספורטיביות. לשעון מד קלוריות ומד צעדים עם אופציה להצבת מטרות ויעדים. קישוריות הבלוטות' מאפשרת התחברות לאפליקציה ייעודית לצורך מעקב, תכנון וניתוח נתונים. השעון בעל פונקציה ייחודית 'מצא את הנייד שלי' - ניתן להפעיל התראה בטלפון הנייד דרך לחיצה קלה על לחצן השעון. הטלפון הנייד יצלצל ממקום "מחבואו", גם אם השארנו אותו על מצב רטט או על מצב "שקט". השעון עמיד בפני חבלות זעזועים, בעל תצוגה דיגיטלית, סופר-תאורת LED פנימית אוטומטית (הנדלקת עם הטיית השעון אל עבר פני המשתמשת) , אפקט ניאון, תאריכון אוטומטי מלא, סטופר, שעון כפול לשני אזורי זמן, חמישה שעונים מעוררים לתזכורות יומיות, זכוכית מינרלית למניעת שריטות וחבלות, עמיד במים עד 100מ'. מחיר: 669 שקלים. צבעים: כחול נייבי, ורוד לבנדר, לבן, וקרם עדין


תרמוס Isosteel עם ידית
משקה חם תמיד הופך את הקור החודר של ההרים המושלגים לנסבל יותר והתרמוסים של Isosteel מאפשרים לשמור על המשקאות חמים לשעות רבות. תרמוס בלתי שביר דו שכבתי מנירוסטה עם מערכת לשמירת חום עד ל-24 שעות. בעל ידית אחיזה, מכסה שהופך לכוס ופטנט מזיגה ייחודי לשימוש ביד אחת - QUICKSTOP. תרמוסים של איזוסטיל מגיעים בנפחים שונים לפי נוחות אישית, מנפח של 0.5 ליטר ועד 1.5 ליטר, תרמוסים רבים מגיעים עם 2 כוסות מזיגה. מחיר: 141-165 שקלים



חופשה נעימה (-:




קרדיט צילום: יח"צ חו"ל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה