יום חמישי, 6 בספטמבר 2018

המתנה הטובה ביותר לחג, גמילה מעישון



מחפשים מתנה שתעניק למקבל בריאות, מרווח נשימה ושיפור משמעותי של איכות החיים?
רשת אלן קאר, מזמינה אתכם להיעזר בשיטתה הייחודית על מנת להגיד סוף סוף ביי ביי לסיגריות...
החג הזה נפטרים מהסיגריות ומתחילים שנה חדשה ובריאה. 
סדנת הגמילה של אלן קאר "הדרך הקלה להפסיק לעשן" גמילה מהירה וקלה מעישון ללא שימוש בכוח רצון, תחליפים או תרופות, ללא תופעות לוואי או השמנה, בלי להתגעגע לסיגריות או לקנא במעשנים אחרים
רשת אלן קאר עזרה למעל 30 מיליון מעשנים מסביב לעולם להפסיק לעשן בעזרת שיטתה הייחודית. במסגרת סדנה הכוללת מפגש חד פעמי, ניתן להיפטר מהרצון לעשן!, הסדנה מועברת על ידי אנשי מקצוע מוסמכי אלן קאר שהנם גם מעשנים לשעבר בעצמם.

מה הניסיון של אלן קאר?
את השיטה פיתח מעשן שרשרת לשעבר בשם אלן קאר, לפני יותר מ-30 שנה וכיום, אלן קאר היא הרשת הבינלאומית הגדולה בתחומה עם למעלה מ- 150 מרכזים בעולם, עד היום נעזרו בשיטה למעלה מ-30 מיליון איש. חשוב לציין כי כל עובדי הארגון בארץ ובעולם הם מעשנים לשעבר שהפסיקו באמצעות השיטה.


מה מיוחד בשיטה של אלן קאר?
ייחודה של השיטה הוא שהיא לא רק מלמדת אנשים איך להפסיק לעשן אלא היא גם מבטלת את הרצון לעשן והגעגוע לסיגריות ומאפשרת למי שהפסיק להמשיך ליהנות מהחיים בלי לפצות את עצמו באכילה מוגברת, בלי לקנא במעשנים אחרים או להתגעגע לסיגריות ובלי לשנות הרגלים – להמשיך לשתות קפה (אין צורך להיגמל גם מקפאין), אלכוהול, לצאת עם חברים לבילויים. במפגש עצמו אין שימוש בתרופות, תחליפים, טיפולים או גימיקים, איננו עוסקים בהפחדות או שיחה על נזקי העישון, הרי כל זה ידוע לכל, סיגריות זה לא בריא.

מה מצפה למשתתפים בסדנה?
אורך המפגש הנו 6 וחצי שעות כאשר בחלק הראשון של הסדנה, מדברים למה לא הצלחת להפסיק לעשן עד היום ומדוע זה לא קשור לאופי המעשן?. בחלק השני, עוברים תהליך מנטלי ייחודי שמשקם את כוח הרצון מול הסיגריה, הכולל הכנה לגמילה פיזית וסיוע בשחרור מהרצון לסיגריה.

מה הסיכוי להצליח להיגמל?
מרבית המשתתפים לומדים איך להפסיק לעשן בעקבות המפגש הראשון, אך במידה ויש צורך או קושי, ניתן להיעזר בתמיכה טלפונית של אלן קאר ולהגיע למפגשי חיזוק ללא תוספת תשלום. בכל מקרה, ישנה אחריות לתוצאות והחזר כספי אך כדאי לדעת כי אחוזי ההצלחה של המשתתפים בסדנה עומדים על למעלה מ-90%.  

לפרטים נוספים ולהרשמה לסדנה : אלן קאר






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה