יום רביעי, 7 בפברואר 2018

משק בגבעה, בואו לקטוף חוויות

אם אבקש מהגמד מחמד שלי לבחור את האטרקציה האהובה עליה היא תבחר בלי ספק בקטיף. ולכן כמעט בכל עונה אנחנו נהנים לפחות פעם אחת מקטיף חוויתי. וכשמדובר בקטיף של תותים מבחינת הגמדונת זה בכל מושלם שכן זה הפרי האהוב עליה.
וכך מצאנו את עצמנו נוסעים לכיוון המרכז לבקר ב"משק בגבעה"
המשק ממוקם בגדרה בין שטחים חקלאיים (צמוד לכביש 40) ומציע למשפחות חוויה חקלאית בלתי נשכחת של קטיף תותים תלויים, פינת חי, נסיעה מהנה על טרקטור ועוד המון המון חוויות.
במשק בגבעה שמים דגש רב על איכות הקטיף ועובדים עם פיקוח יומיומי צמוד. החממות התלויות במשק נבנו ע"י מהנדסים כדי להבטיח חווית קטיף בטוחה ונעימה. בנוסף, במקום קיימת חממה עם הגבהה שמאפשרת גישה נוחה לתותים עבור הקטנטנים שבחבורה ולאנשים בעלי מוגבלויות. בשל היותו פרי חורפי החממות מקורות לחלוטין וגם בימי החורף ניתן להנות מחוויות קטיף נעימה, נקיה ובטוחה.

לטובת המבקרים במקום מציעים במשק בגבעה שלל פינוקים והפתעות משתנות כגון: בלנדרים להכנת שייק תותים, פיתות מהטאבון, סדנאות יצירה ועוד. אורחי המקום מוזמנים ליהנות ללא תשלום נוסף מפינת קפה נעימה ומרווחת ובה שתיה חמה וקרה, פינות ישיבה נוחות, כך שאפשר להצטייד באוכל מהבית ולנצל את השהות במשק לארוחה משפחתית.
אז אחרי שהתרשמנו מהאווירה הכפרית ומהיופי הרב והעוצר נשימה של הטבע נכנסנו לחממות וזללנו תותים עד שכבר כאבה לנו הבטן (קשה לעצור כשמדובר בתותים כל כך טעימים וטריים).
את היום הנחמד והטעים סיימנו בביקור נימוסים בפינת החי המקסימה ושם הגמדונת  שלי לא פסחה על שום חיה ודאגה לתת לכולם ליטוף וחיבוק אוהב וכמובן הקפידה להצטלם איתם למזכרת.




שעות פעילות:
ימים שבת החל מ-9:00 ועד התות האחרון 
(מומלץ להגיע עד 10:00 או להתקשר לפני ההגעה)
טלפון לבירורים: 050-9008004
לאתר הבית: משק בגבעה
.
בחגים ו







חופשים יש להתעדכן טלפונית
משק בגבעה כתובת - סמוך לתל נוף - גדרה


תגובה 1:

  1. מקום מדהים שווה כול שקל!!
    יישר כוח גם על שיקום בעלי החיים!

    השבמחק