יום שבת, 18 בפברואר 2017

'גלובוס מקס' מחזירה את הקולנוע לעיר רחובות


תושבי העיר רחובות והסביבה ישמחו בוודאי לשמוע שרשת הקולנוע הגדולה בארץ, גלובוס מקס חונכת בימים אלה מתחם בתי קולנוע בקניון עופר רחובות, בקונספט חדש של "קולנוע בוטיק" עם יתרונות של מגה קומפלקס.
מתחם הקולנוע החדש של גלובוס מקס כולל 6 אולמות קולנוע חדישים, שיפעלו 7 ימים בשבוע מ- 10:00 בבוקר עד- 24:00 בלילה. הקולנוע החדש ישרת את כל תושבי רחובות והסביבה שיוכלו להנות מאולמות עם מערכות סאונד מהמתקדמות בעולם  Dolby Atmos, וממתחם אינטימי ונעים בעיצוב חדשני ומפואר אשר נבנה בקפידה כדי להעניק חווית קולנוע איכותית ומפנקת לתושבי העיר.
את ערב הולנטיין ביליתי באולם המפואר של גלובוס מקס ברחובות וחזרתי מלאת התפעלות. הרווח בין שורות הכיסאות מאפשר מעבר בנוחות וללא הפרעה ליושבים, הכיסאות המרופדים והמרווחים בעלי מנגנון נידנוד מאפשר ישיבה נוחה ומפנקת, בין הכיסאות ידית מרופדת עם מקום לכוס שתיה הניתנת להרמה לטובת הרומנטיים שביננו המעוניינים להתכרבל יחדיו, מערכת השמע המשוכללת אשר גרמה לכל יושבי הקולנוע לקפוץ מהכיסא כשעל גבי מסך הקולנוע נורתה יריה לעבר הגיבור. אז אחרי שעתיים של צפיה בסרט (כולל הפסקה של 6 דקות מדודות לנישנושים ושירותים) אני חייבת להודות שמדובר בלי ספק בבילוי קולנועי איכותי ברמת vip .

לדברי ירון כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות גלובוס מקס ישראל: "אנו שמחים להיות הראשונים להחזיר את  הקולנוע לעיר רחובות שעד לא מזמן נאלצו תושביה לצאת מחוץ לעיר בשביל סרט. גלובוס מקס רחובות נבנה בקונספט קצת שונה משאר מתחמי הקולנוע של הרשת, הוא מהווה מעין קולנוע בוטיק בתוך קניון, קולנוע חמים ואינטימי יותר. המטרה שלנו הייתה להתאים עד כמה שאפשר את בתי הקולנוע לדרישות ולמאפייני האוכלוסייה בעיר שמצד אחד חיפשה קולנוע בוטיק ואינטימי יותר ומאידך את חווית הצפייה והאווירה של בתי קולנוע גדולים שאנו רואים במגה קומפלקסים.  גלובוס מקס ממשיכה להביא את חווית הקולנוע לכל מקום אפשרי בארץ מתוך תפיסה שלכולם מגיע ליהנות מהסרטים הטובים ביותר וכמו גם ליישר קו עם חווית בתי הקולנוע בעולם."

אז תצאו מהסרט שבו אתם חיים ובואו לגלובוס מקס רחובות לבילוי ברמה הוליוודית.

 לרשימת ההקרנות והזמנת כרטיסים: גלובוס מקס רחובות




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה