יום שני, 8 באוגוסט 2016

סנפרוסט מביאה לנו את שגעון המיני כרובית והמיני ברוקולי

מכירים את השיר "מתנות קטנות"? בדיוק ככה הרגשתי כשבביתי נחתו אריזות של כרובית וברוקולי מסדרת המיני של סנפרוסט. אז קטנות הבנתם למה.. ולמה מתנות? כי למרות אהבתי הרבה לכרובית ולברוקולי אני כמעט שלא מכינה אותם בבית כי אני לא אוהבת את ההתעסקות עם הניקוי וההכנה שלהן. אז כשזה מגיע חתוך בדיוק בגודל של ביס ואין התעסקות מיותרת אז ארוחה כזאת מבחינתי היא בגדר מתנה.

לאחר שסיימתי להתלהב ולבנות פנטזיות על מה אני אכין עם הכרובית והברוקולי הרעב החל להציק והראש שלי לא הפסיק לפנטז על כרובית מטוגנת. אז למרות שזה הכי קל להכנה והכי באנלי זה מה שהכי התחשק לי..וכך היה.
הכרובית המופשרת רכה בדיוק במידה הנכונה ואין צורך לחלוט אותה לפני הטיגון אז כמו שהיא וללא ציפויים ותוספות היא נזרקה (מה שנשאר ממנה אחרי שנישנשתי קצת) לשמן רותח והוגשה ליד סלט ירקות קצוץ דק. על הכרובית לאחר הטיגון הזלפתי רוטב חרדל ומעט מלח וטרפתי בהנאה.

אז עכשיו כשאני שבעה אני יכולה לחשוב על משהו יותר מאתגר להכין על המיני ברוקולי.
לצפיה בכל מוצרי סנפרוסט ופרטים נוספים : סנפרוסט


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה