יום רביעי, 17 באוגוסט 2016

מעדנות מציגה סדרת בצקים על בסיס חמאה


כבר מעל לעשור הבית שלנו הוא בית "ידידותי לציליאקים", משמעות הדבר שכל מה שקשור לאפיה ביתית הוא נטול גלוטן. כשבא לי להתפנק על מאפה מבצק עלים או בצק שמרים שיותר קשה להכין בעזרת הקמח הנטול אני נאלצת להתפשר על מאפים מוכנים מהמאפיה.
בשביל לפתור לי את בעייתי החשקים הלא מסופקים ולכל אותם אנשים שאין להם זמן לאפיה ביתית מעדנות מציעה את סדרת הבצקים המוכנים על בסיס חמאה.
הסדרה כוללת:
בצק עלים חמאה - בצק מרודד המתאים למאפים מלוחים ומתוקים כגון: קרמשניט, בורקסים ומאפים ממולאים.
בצק פריך מתוק חמאה - בצק מרודד המתאים למאפים מתוקים כגון: טארטים ופאי.
בצק שמרים עלים חמאה -בצק מרודד המתאים למאפים מתוקים כגון : קרואסונים, עוגות שמרים וקראנצ'ים.
מבצק השמרים עלים חמאה הכנתי לגמד הבית פיצה בסגנון קצת אחר. 
בעזרת קורצן עגול קרצתי מהבצק עיגולים והנחתי על נייר אפיה. עם סכין חתכתי רצועות בצק ששימשו לדופן העיגול ויצרו מאין הגבהה לבצק. בכיס שנוצר בבצק מרחתי רוטב פיצה, הנחתי זיתים וגבינה צהובה מגורדת ועיטרתי את שולי הבצק בשומשום.
המאפים נכנסו לתנור שחומם מראש לחום של 180 מעלות לכ-6 דקות.
מאחר וזהו הנסיון הראשון שלי עם בצקים מוכנים אני חייבת לציין שהופתעתי לטובה מקלות העבודה עם הבצק שמגיע ארוז בצורה שמאפשרת שימוש נורא קל ונוח בו, הבצק אינו נדבק ונשבר וממש קל לעבוד איתו.

מהיום החשקים שלי מקבלים פינוק ביתי עם כוח עזר טעים מבית מעדנות.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה