יום שני, 18 בינואר 2016

סניף חדש וראשון באזור המרכז של רשת "סיטי שופ"

כמה פעמים ניכנסתם לחנות של רשת עשה זאת בעצמך והרגשת שגוזרים עליכם קופון במחיר. אותו קופון שנאלצתם "לבלוע" בשל הנוחות של ביצוע הקניה הביתית תחת קורת גג אחת ובלי הצורך להתרוצץ בין חנויות מתמחות שונות.
כשעברתי לגור באשקלון לפני שנתיים שמחתי לגלות בעיר את חנות "סיטי שופ". חנות שבה ניתן להשיג כמעט כל מה שצריך לבית מהקטן ועד הגדול ובמחירים ידידותיים ונוחים.
ועכשיו, הבשורה מגיעה גם לאזור המרכז בפתיחתה החגיגית של החנות הראשונה של רשת "סיטי שופ" בראשל"צ.
החנות הממוקמת במתחם "חונים קונים" (לישנסקי 9 ראשל"צ) נפתחה בהשקעה של כ-2.5 מיליון ש"ח וסניף זה הינו הראשון מבין 30 הסניפים שהרשת מתכננת לפתוח במרכז הארץ בשנתיים הקרובות.
הרשת שהוקמה בשנת 2010 נמצאת בבעלות דני אוהב ציון ויוסי ביבס ומונה כיום 13 סניפים בעיקר באזורי הפריפריה, בצפון ודרום הארץ.

בסניפי הרשת ניתן למצוא למעלה מ-7,000 פריטים שונים הנמכרים ב20%-30% פחות ממחיר השוק ומהווים מעטפת של פתרונות לבית במגוון קטגוריות כמו:

כלי בית ומטבח

מוצרי חשמל

פריטי טקסטיל

אביזרי וכלי אפיה

כלי הגשה ונוי
​ריהוט, גינון וקמפינג ועוד...

הרשת הינה היבואנית הראשית של עיקר המותגים אותם היא מוכרת כמו Hyundai- כלי עבודה, LavorWash- מכונות שטיפה, FIX- מוצרי חשמל, Camptown לציוד מחנאות, Planero לכלי בית ומטבח ועוד.
עובדה זו מאפשרת את ההוזלה המשמעותית עבור הצרכנים ברכישת מותגים מובילים אלו, ובעצם מהווה מכירה ישירה מהיבואן לצרכן.

"ההחלטה לחדור למרכז הינה אסטרטגית ומשמעותית וללא ספק תציג שינוי חיובי משמעותי בתחום. השוק הפך ממזמן לפחות אטרקטיבי מבחינת המחירים שמוצעים לצרכן והוזלת מחירים משמעותית היא מתבקשת. המטרה שלנו היא להפיץ את הבשורה ולכן נפעל להקמת 30 סניפים במהלך השנתיים הקרובות", מוסר יוסי ביבס, בעלי רשת "סיטי שופ. "סניפי סיטי שופ יתפרסו על פני שטח של כ-500 מ"ר, קטנים מהמקובל בענף זה- מה שמאפשר חסכון משמעותי בעלויות תפעול ושכירות, המגולמים בהוזלת המחיר לצרכן ובמתן שירות טוב יותר ללקוחות".

דוגמאות להשוואת מחירים:


סיטי שופ - סניף "חונים קונים"
טלפון : 050-4004421
שעות פתיחה :
א'-ה' - 9:30 -21:30
ו' - 9:00-14:00
שבת - סגור












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה