יום רביעי, 28 באוקטובר 2015

הסקרלוטה, ענבי החורף של ענבי טלי



החורף כבר דופק לנו בחוזקה על החלון, זה הזמן להתכרבל מתחת לפוך ולנשנש ענבים.
ענבים? כן ענבים לא התבלבלתי.
אומנם בתפיסה שלנו ענבים מתוייגים כפרי קיצי דבר המעציב אותי תמיד בסיומו של הקיץ ובטח עוד הרבה אנשים חובבי הפרי הכל כך טעים.
אבל לא עוד...
חדש מענבי טלי. הסקרלוטה, זן ענבים חורפי, טעים ועסיסי.

הסקרלוטה גדל ומבשיל בחורף, נבצר בחורף (גם בגשם כאשר הכרם  מכוסה בניילון דק ושקוף)
ומגיע אל המדפים של רשתות השיווק טרי ממש כמו בקיץ. 
הסקרלוטה הינו ענב אדום כהה, גדול ללא חרצנים ובעל מרקם עסיסי וטעים. הזן במקור הינו אמריקאי, מקליפורניה, הובא לארץ על ידי ענבי טלי ואוקלם בהצלחה בתנאי הגידול הייחודיים לישראל. הבשורה בחורף הנוכחי שאחרי חמש שנים של התאקלמות נמכר זן הסקרלוטה בשווקים להנאת אוהבי הענבים בכמויות מסחריות. לסקרלוטה שילוב מנצח של טעם מתוק בחמיצות מעודנת ,המרקם פציח מאוד ומותיר בפה תחושה של טריות ומתיקות. מומלץ בחום לטעום בימי החורף הקרים גם כשיש גשם בחוץ.
הסקרלוטה, העשיר בויטמינים ונוגדי חימצון (אנטי אוקסידנטים) ועם רק כ-60 קלוריות ל- 100 גרם, הוא תחליף מתוק ובריא לחטיף.
בזכות החורף הישראלי הנעים יחסית ניתן להפוך את הסקרלוטה לקינוח צונן, פשוט להכניס את הענבים למקפיא, בשל הסוכר הטבעי שנמצא בענב הענבים לא קופאים לגמרי ומתקבל מרקם מיוחד וטעם ייחודי, סורבה טבעי וטעים.

מחירים מומלצים: ברשתות השיווק ובירקניות מובחרות ברחבי הארץ.
מחיר : החל מ- 15 ₪ לק"ג.


אודות המותג "ענבי טלי"
מותג 'ענבי טלי' הינו בבעלות 66 משקים פרטיים ממושב לכיש, המשווק בישראל ובחו"ל. למותג נתח שוק של כ 25%-30% משוק הענבים בישראל, המוערך כולו בכ- 350 מליון ₪. מותג 'ענבי טלי' מונה זני ענבים רבים, חלקם מיובאים מחו"ל, אשר כולם מגודלים תחת תקנים בינלאומיים, תוך שימת דגש על השבחת הקרקע והיבול, ושמירה על איכות הסביבה.
 
לאתר : ענבי טלי




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה