יום חמישי, 9 ביולי 2015

חטיפי פינוק דנטליים לכלב מבית pedigree


כאמא אוהבת להולכת על ארבע החוגגת את שנתה ה14 אני משתדלת לפנק אותה על בסיס יומיומי בחטיפים ונשנושים לכלבים.
לרוב אני משתדלת לגוון לה בחטיפים שאני רוכשת שכן היא כמו אמא שלה משתעממת בקלות ואוהבת חידושים.
לרוב אני משתדלת לרכוש לה מזון וחטיפים של המותג pedigree הוותיק והמוכר.
בימים אלה המותג 'פדיגרי' המשווק בישראל ע"י חברת סידס,
משיק ליין חדש של פינוקי כלבים תחת השם pedigree dentastix .
ה'פדיגרי דנטה סטיקס' הינו חטיף אשר מסייע בשמירה על היגיינת הפה (וכמה זה חשוב רק מגדלי כלבים יבינו) וכן מסייע במניעת הצטברות אבן שן. ה'פדיגרי דנטה סטיקס' בעל מרקם מיוחד העוזר לנקות בין השיניים ועד לקו החניכיים ומביא לתוצאות של עד 80% פחות אבן שן.
d.j הקשישונת שלי קיבלה את ה'פדיגרי דנטה סטיקס' לטעימה
ולפי ההתנפלות שלה על זה אני מבטיחה לכם שזה היה לה טעים מאוד.



את 'פדיגרי דנטה סטיקס' ניתן להשיג בחנויות המתמחות וברשתות השיווק



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה