יום חמישי, 11 בדצמבר 2014

אתר גדול לילדים קטנים סבבה קידס - sababakids





לפני היומולדת האחרון של הגמד מחמד עשיתי סיור ברשת והזמנתי לה מתנה דרך אתר קניות מחו"ל. 
לקחתי מקדם ביטחון של יותר מחודש והייתי בטוחה שאני מסודרת בגזרת המתנה.
אממה... לסינים כנראה היו תוכניות אחרות בשבילי ולכן מצאתי את עצמי בשיא הלחץ מתרוצצת בין חנויות יום לפני היומולדת על מנת לקנות לגמד מתנה (ועוד אציין שעד היום המתנה לא הגיעה, והגמד חגגה כבר לפני חודשייםangry).
אז למי שלא רוצה לקחת סיכונים מיותרים ולא רוצה לבזבז זמן יקר בשיטוט בין חנויות מוזמן לבקר ב "sababakids".

באתר "סבבה קידס" תוכלו למצוא את כל השפע שיש לחנויות צעצועים להציע ואת המותגים הטובים והמובילים בארץ במחיר הזול והמשתלם ביותר שיש וכל זה ברכישה פשוטה, נוחה ומהנה.
כל הפריטים שמופיעים באתר נבחרו בקפידה תוך דגש על איכות ובטיחות. האתר בנוי בצורה נוחה וידידותית מאוד למשתמש ומציע קטגוריות סינון וחיפוש לפי שם של מוצר, קטגוריה, מספר קטלוג או מילת מפתח. בנוסף, ניתן למצוא מוצרים גם לפי קבוצות מחיר, גילאים, צעצועים לבנים\בנות או מותג. 
מחפשים צעצועי או משחק ולא מצאתם באתר?? אין בעיה ! תפנו דרך כפתור צור קשר או טלפונית והחברים בסבבה קידס יוסיפו עבורכם את המוצר במחיר הזול ביותר שיש..שווה !!!
בנוסף, ניתן לבצע דרך אתר סבבה קידס רכישה קבוצתית (שכמות ההזמנה נעה בין 10-20 יחידות תלוי במוצר) במחיר מפתיע ומשתלם במיוחד (מעולה למתנות סוף שנה לילדי הגן).
את ההזמנות ניתן לקבל בעזרת דואר רשום בעלות של 20 ש"ח, עם שליח עד פתח הבית בעלות של 40 ש"ח, באיסוף עצמי ללא עלות ממשרדי החברה בכפר שמריהו או ללא עלות באמצעות שליח עד הבית בביצוע הזמנה בסך 299 ש"ח ומעלה.
מהאתר הזמנתי את המשחק "פלונטר" מבית קודקוד שהגיע בעזרת הדואר במהירות שיא של 3 ימים, המשחק הגיע עטוף בקרטון קשיח השומר על תוכנו.

בחיפוש ברשת נמצא שהמחיר של המשחק "פלונטר" באתר סבבה קידס זול מהמתחרים (הבדיקה בוצעה באתר זאפ).

אז במיוחד עכשיו שחנוכה אוטוטו כאן וזה הזמן לשלוף את דמי החנוכה ולפנק את הקטנטנים שבמשפחה אז בקרו באתר סבבה קידס ותהנו מרכישה מהירה, מהנה וזולה.

לאתר סבבה קידס : sababakids
לדף הפייסבוק (תפרגנו להם ב ) - פייסבוק סבבה קידס
טלפון לברורים נוספים והזמנות - 09-9511375

תתחדשו kiss


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה