יום שלישי, 16 בדצמבר 2014

עלמונת, בגדים יפים לעלמות קטנות. ועכשיו במבצע מדליק לחנוכה




בימים כתיקונם בהם אני נאלצת לדחוס 36 שעות עשייה ל24 שעות ביממה אני נעזרת המון בחנויות אינטרנטיות.
את רוב הקניות לבית אני מבצעת און ליין וככה אני חוסכת לי זמן יקר שאין לי.
עם קניות של בגדים לגמד מחמד עוד לא מצאתי את הפתרון המושלם כי קניות מאתרים בחו"ל הציפו לי את הבית בכל מיני נפילות של מידה, איכות, סוגי בד הזויים ועוד.
ולכן כל הכרות שלי עם אתר לבגדי ילדים מקומי משמח מאוד את ליבי.
את "עלמונת" שמחתי להכיר אפילו עוד יותר כי מדובר באתר המתמחה בבגדי בנות בלבד.
את עלמונת מביאה לנו נטלי שהיא אמא של עלמה המתוקה וגם היא כמונו האמהות לבנות נתקלה בקושי למצוא בחנויות בגדים קצת יותר אופנתיים, מיוחדים וטרנדיים. את הקושי שלה היא ניתבה לפתיחת האתר המקסים ומהקושי שלה במציאת בגדים מיוחדים לפשניסטית הפרטית שלה אנחנו מרוויחות surprise .
ב"עלמונת" תמצאי עבור הנסיכה שלך מבחר מגוון של פריטי לבוש להופעה מושלמת ויחודית וכל זה במחיר משתלם ביותר וידידותי לכיס .
כל הבגדים ב"עלמונת" עברו בדיקה יסודית ע"י נטלי, בדיקת איכות כמו שרק הורה יודע להעביר.
בסיור מהיר שעשיתי באתר "עלמונת" מצאתי מספר פרטי לבוש שהייתי שמחה לצרף לארון שלי, אבל בשל העובדה שבעלמונת המידות מותאמות לילדות בגילאים שנה עד שמונה אני אאלץ להתאפק indecision.
תקבלו הצצה קטנה ממה שיש לעלמונת להציע לנסיכה שלכם






נכון שמצאתם משהו שאהבתם? אז מה עושים? פשוט מאוד.
מבצעים הזמנה בקלות דרך האתר ובוחרים כיצד ברצונכם לקבל את המוצר שהאפשרויות הן:

משלוח חינם בדואר רשום  - בקנייה מעל 150 ₪
משלוח בדואר רשום בקנייה מתחת ל 150 ש"ח – 15 ₪
שליח עד הבית (עד 3 ימי עסקים) - 45 ש"ח
איסוף עצמי מחיפה – ללא עלות, בתיאום מראש  054-4430759
שלאורך כל הדרך ניתן לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה באתר.
 
לגמד מחמד הזמנתי מ"עלמונת" מעיל פרפרים בשל חשש מהזמנת מידה לא נכונה שמחתי לגלות שנטלי שמחה לעזור ובאמת המידה שנבחרה היתה מדוייקת.
המעיל כמו שניתן לראות מוקפד עד הפרטים הכי קטנים. כגון: הכפתורים, השרוכים והביטנה הפרוותית המסולסלת.
הזמנתם משהו והמידה לא נכונה, הילדה לא אוהבת, או מכל סיבה אחרת ברצונכם להחליף?
 אין שום בעיה לכל מוצר מצורף דף להחזרת פריט כולל מעטפת תגובינא.
 
ועכשיו במיוחד לקראת חג החנוכה החל בימים אלה יצאו ב"עלמונת" במבצע מיוחד לשמונת ימי החג
קונים ב 200 משלמים רק 150 ש"ח או קונים ב 400 ומשלמים רק 300. שווה !!
בנוסף ל"עלמונת" יש מועדון לקוחות שמאוד קל ומשתלם להצטרף אליו (ללא עלות) שחוץ מהנחות ומבצעים מיוחדים מעניק לנרשמים משחק הלבשה מדליק לשעות של הנאה.
 
אהבתם? אני בטוחה שכן אז תקפצו לבקר ב"עלמונת"
לאתר : עלמונת
לדף הפייסבוק (תפרגנו בלייק ) - עלמונת בפייסבוק
לשירות לקוחות לכל שאלה או בעיה: 054-4430759
 
תתחדשו kiss
 
 
 
 
 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה