יום שלישי, 12 באוגוסט 2014

יום "לייף סטייל " 13/8-14/8 הימים הכי משתלמים בשנה





סוף סוף הוא הגיע והשנה הוא ארוך מתמיד

רשת סופר-פארם תקיים השבוע את יום לייף סטייל המסורתי, ולראשונה הוא יימשך יומיים בימים רביעי וחמישי בתאריכים 13-14/8. יום הלייף סטייל המסורתי, היה אמור לחול בחודש יולי, אך נדחה בשל אירועי מבצע "צוק איתן" ועתה הוחלט ברשת לאפשר ללקוחות המועדון ליהנות מיומיים של הטבות.

"יום לייף סטייל", המיועד ללקוחות מועדון "לייף סטייל", מתקיים פעם בשנה והוא היום בו מוצעים בסניפי סופר - פארם המבצעים העמוקים ביותר וכן מבצעים מיוחדים ברשתות השותפות במועדון. ביום זה כל הסניפים פועלים במתכונת מיוחדת ופתוחים עד חצות לפחות כדי לאפשר ללקוחות המועדון ליהנות מהמבצעים.

"יום לייף סטייל הוא היום המשתלם ביותר בשנה אשר מושך אליו מאות אלפי לקוחות והפדיון בו קרוב לפדיון של שבוע ממוצע ברשת", אומר עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר בסופר-פארם. סופר-פארם משקיעה ביום זה כ-2 מיליון שקלים והוא כולל הנחות של עד 70% על כל מחלקות החנות ועל מגוון רחב של מוצרים ומותגים. בזמן צוק איתן לא היה בטיחותי לערוך אותו, ועתה החלטנו לאפשר ללקוחות לבוא לסניפים במשך יומיים ולהבטיח חוויית קנייה נעימה ביום הזה". לוי הוסיף כי מדובר בתפעול מורכב במיוחד שכן ביום זה נדרש צוות גדול במיוחד בחנויות, שעות הפתיחה מוארכות ועוד. "אנחנו מאמינים כי ביומיים האלה יפקדו את הרשת כחצי מיליון לקוחות".  
מועדון לייף סטייל הוא מועדון מבוסס כרטיס אשראי המונה למעלה מחצי מיליון לקוחות. ביום לייף סטייל גם השותפות האסטרטגיות במועדון: איסתא, קרביץ, מקדולדס, אייס, דובלה, דלק ומנטה, ספורט וררטהיימר, ואללה שופס, ולגעת באוכל, יציעו מבצעים והטבות בלעדיות ללקוחות לייף סטייל. 
 

אז למי שעדיין אין את הכרטיס המקנה הכי הרבה הטבות והנחות באופן שוטף ברשת "סופר פארם"
וקבלת חוברת קופונים עם שלל מבצעים עד הבית כל חודש.
זה הזמן להצטרף למועדון הלקוחות המונה כ400.000 לקוחות
ולהנות כבר מחר ביום "לייף סטייל" ממגוון רחב של הפתעות והנחות
לעמוד הטבות יום לייף סטייל : יום לייף סטייל
לקטלוג מבצעי הרשת : קטלוג סופר פארם

תהנו ואולי נפגש מחר ב "סופר פארם" kiss


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה