יום שבת, 2 באוגוסט 2014

חזרה לבית הספר עם קולקציית קופסאות האוכל ובקבוקי השתייה של קרביץ




אני ידועה באהבתי הגדולה לקופסאות פלסטיק ולבקבוקי שתיה רב פעמיים. הקופסאות נוחות לאחסון בבית ואף לנשיאת מזון מחוץ לבית לטיולים, לגינה או למסגרת הלימודית.

והבקבוקים הרב פעמיים קלים לניקוי, עמידים בפני טפטופים ושומרים על הטעם והטריות של המשקה לאורך זמן.

מעבר לנוחות ולאסתטיקה השימוש בקופסאות ובבקבוקים חשוב מאוד למגמת שמירה על איכות הסביבה
והרי כולנו יודעים כמה זה חשוב.

 קרן חוגי קורן, מנהלת השיווק של קרביץ, מציינת כי בנוסף ליתרונות הפונקציונליים של קופסאות האוכל והשתייה , המאפשרים להגיש לילד ארוחה מאוזנת בהגשה אסתטית ונוחה, מדובר גם באייקון אופנתי המעשיר את חווית ארוחת בית הספר ומעודד שתייה בקרב ילדים.

 ועכשיו לקראת שנת הלימודים הקרבה אלינו בצעדי ענק "קרביץ" גאה להציג את קולקציית קופסאות האוכל ובקבוקי השתייה לשנת הלימודים הבאה.

 בין המוצרים בקולקציית החדשה: קופסאות האחסון של Sistemaהמיוצרות בניו- זילנד.
אישית אני מאוד אוהבת את מוצרי סיסטמא ואצלי בבית 90% מקופסאות האחסון הן של המותג הזה. מדובר בקופסאות נוחות, עמידות, אטומות ובמגוון רחב של גדלים לכל מטרה.

 קופסאות האוכל של סיסטמא מגיעות בגדלים ובסגנונות שונים, מחולקות עם תאים לאחסון, אטומות, השומרות על איכות וטריות המזון. בנוסף, הקופסאות בטוחות לשימוש במיקרוגל, ללא חשש מביספינול איי ( BPA FREE) והן ידידותיות לסביבה. הקופסאות יוצעו למכירה במחיר של החל מ15 שקלים.
 
 

 
עוד בקטגוריית קופסאות האחסון נמצאות קופסאות האוכל Prêt a Paquet, קופסאות איכותיות, מעוצבות וקלות לנשיאה, המחולקות לתאים. הקופסאות מגיעות במגוון גדלים וארוזות בתיקים תרמיים אופנתיים ומבודדים, השומרים על חום וקור עד 3 שעות. קופסאות  Prêt a Paquet יוצעו למכירה במחיר של החל מ29 שקלים  .

 

בקטגוריית בקבוקי השתייה מציעה קרביץ בקבוק שתייה אקולוגי בעיצוב קייצי, ללא ביספינול איי (  ( BPA  FREE באיכות גבוהה ובעל תו תקן ישראלי. הבקבוק מתאים לשימוש רב פעמי ועשוי מחומרים איכותיים המאפשרים שמירה על טריות המשקה וטעמו לאורך זמן. בקבוק השתייה יוצע למכירה במחיר של החל מ8 שקלים.

 


ואצלי בבית הגמד מחמד כבר מוכנה בגזרת האוכל והשתיה לשנה הבאה.
 


ואפילו את הבקבוק של אמא הקטנה החליטה לאמץ לשלוק זריז
 

 
''קרביץ'' הינה הרשת המובילה והוותיקה בישראל עם וותק , ניסיון ומומחיות של 90 שנה בתחום מכשירי כתיבה, ציוד משרדי, מוצרים לתלמידים וסטודנטים ואביזרים משלימים. לקראת החזרה לבית הספר מציעה קרביץ את המגוון הגדול ביותר של מוצרים, בפריסה רחבה ביותר של יותר מ – 80 חנויות המציעות חווית קנייה ובחירה מתוך מגוון  רחב ביותר ברמות איכות ומחיר שונות, המציעות את סל הקנייה המשתלם ביותר.

 בנוסף ניתן להשיג בקרביץ ציוד טכנולוגי משליםציוד חזרה לבית הספר  ואת כל מה שילדכם צריך לבית ספר

לפרטים נוספים ולברור סניפים : קרביץ

פייסבוק : קרביץ בפייסבוק

 

שנת לימודים פורייה :kiss
 
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה