יום שני, 23 ביוני 2014

השקת חנויות הקונספט של רשת גלי


רשת חנויות גלי, הנמצאת בבעלות קבוצת בריל, יוצאת במהלך אסטרטגי, במסגרתו תשיק קונספט חדש לחנויות הרשת.
ואני הוזמנתי לאירוע השקה של חנות הדגל בדיזינגוף סנטר.

מדובר בחנות קיימת שעברה שיפוץ נרחב, הכניסה לחנות הוגדלה על מנת ליצור חשיפה גדולה יותר לקהל הלקוחות.
החנות למרות שגודלה לא שונה הרבה יותר מאווררת ופחות צפופה מבעבר, וזאת למרות שכל הקולקציה זוכה לחשיפה על הסטנדים.

לדברי המעצב אבי לוי, מעצב רשת חנויות גלי, ומומחה בתחום עיצוב חללים מסחריים: " על מנת לייצר חוויית קנייה נוחה ונעימה, בחרתי לייצר תחושה של לופט אורבני המאופיין בחלל פתוח.
במקור לופט היה מבנה תעשייתי שהוסב למגורים, ומכאן אופיין בתקרות גבוהות, חללים מאוד גדולים, ושימור חלק מהמבנה התעשייתי המקורי,
לצד שילוב אלמנטים ביתיים שיצרו חללי מגורים ייחודיים ומאווררים". בכדי להקנות לרשת תחושה חמימה מצד אחד ומאווררת מצד שני,
הוחלט ללכת על הלופט כהשראה לעיצוב המחודש של חנויות הרשת.
תחושת הלופט בסניפי גלי המחודשים באה לידי ביטוי מהניגוד הנוצר ע"י בחירת גוון לבן למערכות תצוגת הנעליים לעומת מעטפת ורצפה הצבועים בצבע אפור.
בנוסף תקרת החנות השחורה מחזקת את המראה התעשייתי משהו, כיאה ללופט, ובכדי להעניק תחושת רעננות הוספנו נגיעות של הצבע הירוק. 
הושם דגש מיוחד על שימושיות וניצול נכון של המרחב לנוחות הלקוחות והמוכרנים כאחד.
אין ספק כי העיצוב החדש מספק ללקוחות חוויית קנייה ייחודית שעונה על הצורך של קהל הלקוחות לזהות בקלות ובמהירות את המוצרים המתאימים להם,
ולהבין כיצד לנווט בחלל כדי להגיע בדיוק למותג הרצוי.

חוויה זו נוצרת הודות להפרדה הברורה בין המותגים השונים, ומתן דגש על מותגי הפרימיום  שמשווקת הרשת.
לצורך כך הוקמו  בחנויות  פינות פרימיום, המובדלות משאר התצוגה בחיפוי עץ, המשרה תחושה של חמימות ומעניק בידול משאר תצוגות החנות.

במסגרת זו פותחת רשת גלי חנויות וחדשות ומשדרגת חנויות קיימות. הסנונית הראשונה של המהלך פתיחת  חנות דגל בדיזינגוף סנטר בתא, בקונספט החדש.  
במקביל  שידרגה הרשת 3 חנויות:  בקיריון בקרית ביאליק, בגרנד קניון בחיפה ובקניון בת ים.
במהלך שנת 2014 תשדרג 14 חנויות נוספות כמו: חנות גלי בקניון אשקלון, שכונת הר נוף בירושלים וקניון עיר ימים בנתניה.

לדברי יהודה אלבז, מנכ"ל קבוצת בריל, שבבעלותה רשת גלי: "רשת גלי מציעה קשת רחבה של מותגים מובילים ובינלאומיים,
במגוון עשיר, המיועד לכל המשפחה. על מנת לאפשר היצע של השפע הרב מצד אחד ומיקוד מצד שני,
החלטנו לצאת במהלך אסטרטגי של שדרוג הסניפים בקונספט עיצובי חדש שיתאים לצרכי הלקוחות  ויאפשר תצוגה, נגישות וחווית קניה שונה."

לדבריו:" צורת ההצגה, בעיקר תצוגת  הנעליים תתבצע באמצעות קוביות לבנות במקום מדפים ובכך תיתן במה מכובדת לכל מותג ומותג ובעיקר
תבליט את המותגים הבינלאומיים שגלי משווקת כגון: האש פאפיס, קאטרפילר, הארלי דיוידסון ואחרים שעד כה  נבלעו בין שאר המותגים."

מחזור המכירות של גלי עומד כיום על כ 250 מיליון ₪ בשנה וצפי גידול של 5%-10% בחנויות המשודרגות בעקבות המהלך.

רשת גלי מקבוצת בריל פועלת בישראל מאז שנת 1972 ומפעילה 76 סניפים בכל רחבי הארץ.
הרשת מתמחה בייבוא ושיווק נעלים לנשים, גברים וילדים ומשווקת לצד המותג גלי מגוון רחב של מותגים ביניהם: קאטרפילר, האש פאפיס, הארלי דיוידסון, בריל, דוקרס ועוד.


ועכשיו אחרי שהייתם כל כך נחמדים...קבלו הצצה לקולציה החדשה

ליפות שבחבורה

וגם לגברים שבחבורה

ולקטנטנים שלנו

ובנוסף בביקור הבא שלכם בחנות תעשו חבר מועדון..מאוד משתלם

לבירור סניפים ופרטים נוספים : רשת גלי

תהנו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה