יום שבת, 8 בינואר 2022

PROTECT & GO DEMI MAKE-UP מבית PROMISE

מי שמכירה אותי באמת יודעת שאני ממש מקפידה על שגרת טיפוח הכי קלה שאפשר. אני פחות אוהבת את ההתעסקות הארוכה עם מוצרי טיפוח ואיפור.

שגרת הטיפוח היומיומית שלי כוללת לרוב שימוש בקרם לחות להזנה של העור ומניעת יובש, קרם הגנה לשמירה על עור הפנים מפני השמש ו-bb לקבלת למראה טבעי ואחיד של עור הפנים.

לאחרונה הכרתי מוצר חדשני ומהפכני המשלב את כל השלושה יחד.

 

PROTECT & GO DEMI MAKE-UP  מבית PROMISE


קרם לחות והגנה יומיומי קליל עם גוון מייק אפ, אשר נספג במהירות ומעניק הגנה רחבה מקרני השמש ומראה עור אחיד, חלק וטבעי שנשמר לאורך כל היום.

קרם לחות דמי מייק אפ של פרומיס מכיל תמציות צמחים התורמות לאיזון רמת הלחות והוא מתאים לכל סוגי העור.

הדמי מייק אפ נספג בעור בקלות ומעניק תחושה קלילה על הפנים (בשונה ממקדם הגנה רגיל) וניחוח מתקתק ועדין. הדמי מייק אפ ניתן לשימוש ללא איפור לאוהבות המראה הטבעי כמוני וגם יכול לשמש כבסיס לאיפור למי שאוהבת את מראה הכיסוי המלא.

 


מיותר לציין שמבחינתי מדובר במוצר הטיפוח שעשה לי את השנה והוא נכנס בכבוד לראש רשימת מוצרי הטיפוח שהם בגדר חובה.

 

סקרנית לנסות?

באתר פרומיס מציעים 30% הנחה על מגוון המוצרים הבודדים ו35% הנחה על ערכות טיפוח.

למידע נוסף ולהזמנות : PROMISE





















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה