יום שבת, 24 ביולי 2021

רשת 'נתח קצבים' מגיעה לאשקלון

  


חובבי בשר איכותי,טעים וטרי.. זה במיוחד בשבילכם.

'נתח קצבים', רשת הקצביות המובילה בישראל חנכה השבוע סניף חדש באשקלון. בפתיחה החגיגית נהנו המבקרים ממגוון נישנושים של בשר טרי וטעים על האש, יינות איכותיים, מוזיקה טובה והמון המון מבצעים.

הסניף החדש והמעוצב ממוקם בצומת סילבר (מתחם הקוסמוס) והוא משתרע על כ600 מ"ר ובו ניתן למצוא מגוון של בשרים מובחרים: מנתחי בקר טריים כאנטריקוט, פילה, דנבר ועוד. נתחי טלה טריים כצלעות, צוואר, כתף ואסאדו ומחלקי עופות והודו טריים.

הקונים בסניף יזכו ליהנות מייעוץ אישי ומקצועי בבחירת הבשרים, ולקבל המלצות על מתכונים. ואף לרכוש המבורגרים, קבבים ונקניקיות מסוגים שונים העשויים מנתחים מובחרים ואיכותיים המיוצרים בייצור עצמי ע"י הקצבים המומחים של הרשת.



כמו כן, ניתן למצוא בסניף שלל מוצרים נלווים כגון מחלקת כלי מטבח איכותית, מחלקה ייעודית לפיקניקים, מעדניה הכוללת שמן זית, רטבים, תבלינים, יינות וסלטים ועוד.




יניב פחימה, מנכ"ל ובעלים 'נתח קצבים': "כרשת הקצביות המובילה בישראל, אנו שמחים להתרחב ולהגיע עם הבשורה שלנו גם לתושבי אשקלון והסביבה. היתרון המשמעותי של 'נתח קצבים' הוא שאנחנו היצרנים של הבשרים הנמכרים בסניפים ומפקחים על כל השרשרת, החל משלב הגידול דרך הייצור ועד לצרכן הסופי ולכן הבשרים שלנו ברמת איכות גבוהה ביותר ובמחירים אטרקטיביים״.

הסניף החדש באשקלון מצטרף לרשימת סניפי הרשת ב: קריית שמונה, נתניה, כפר סבא, פתח תקווה, ראשון לציון ואשדוד.


לפרטים נוספים אודות הרשת, מבצעים, הסניפים ועוד:

נתח קצבים

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה