יום רביעי, 10 במרץ 2021

דומינו'ס פיצה, לא רק פיצות מעולות.

 

מכירים את הרגע הזה כשכל החברים מזמינים פיצה בנוהל ולכם דווקא  מתחשק כריך?

אני אישית לא מכירה כי מבחינתי כל שעה היא שעה מעולה לפיצה חמה וטעימה של דומינו'ס

 אבל מה שאני כן מכירה זה את החברה המעפנה שבדיוק מתי שאנחנו בדודה לפיצה היא החליטה להתחיל דיאטה ובא לה סלט ואת החבר המציק ש"לא מתחשק לי, כי אכלתי שלשום פיצה"  (מה קשור???? )

בשביל לפתור את בעיית החברים המעצבנים ולהשגת שלום עולמי, דומינו'ס פיצה החליטה לדאוג לכל הרעבים, לחדש ולשדרג את התפריט ולהשיק עוד מנות מעולות

:בתפריט ניתן למצוא כעת גם מבחר כריכים וסלטים מפנקים, בין המנות החדשות

כריך סלופי ג'ו -ג'בטה קראנצ'ית עם שכבה נדיבה של איולי שום שלא יחסר, במילוי בשר בקר טחון ועסיסי ברוטב ברביקיו ממש יאמי, פטריות טריות ורצועות בצל סגול שיעשו לכם שמח. כריך עוף - ג'בטה קראנצ'ית עם איולי שום, נתחי עוף עסייסיים מתובלים ורצועות בצל סגול ועגבניות טריות. 

סלט קיסר עוף - מיקס עלים ולבבות חסה טריים, ג'וליאנים של גזר וסלק, נתחי עוף מעולים ומתובלים, ואיך אפשר בלי קרוטונים עם חמוציות, גבינת פרמזן גרנה פדנו איכותית ורוטב טעים. סלט קיסר בולגרית - מיקס עלים, לבבות חסה טריים, ג'וליאנים של גזר וסלק, קרוטונים עם חמוציות ,רוטב קיסר איכותי וגבינה בולגרית איכותית.


אני חייבת להודות שכשהזמנתי ממגוון המנות נפשי חשקה בפיצה אך כשהשליח הגיע מצאתי את עצמי פוזלת לעבר המנות האחרות כי כולם היו נראות מאוד מגרות וטעימות. לשמחתי חברי לארוחה היו נדיבים ונתנו לי לנשנש מצלחתם ובאמת הכל היה ממש מעולה, טרי וטעים.. מומלץ בחום להזמין כשרעבים למשהו מפנק.. בתאבון (-:

 

לציפה בתפריט והזמנות: אתר דומינו'ס ובאפליקציה.

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה