יום שישי, 17 באפריל 2020

קולקציית קיץ 2020 של מותג הכפכפים הברזילאי ipanema


ימי קורונה לא פשוטים עוברים על הארץ והעולם. רובנו מתבצרים בבתים כאשר גם פעולות פשוטות כמו ללכת לקניות או לעבודה הן בגדר האסור.
למרות המצב המדכא והמדאיג טיפות קטנות של אור נכנסות לחיי בצורה האהובה עליי, נעליים.
בימים כתיקונם הייתי ניגשת לחנות הדגל של ipanema ומתפנקת  לי בכפכפים וסנדלים נוחים ואופנתיים לקראת הקיץ. מאחר ומדובר בימי סגר שמחתי לגלות שניתן להזמין דרך האתר של המותג ולקבל את ההזמנה ישירות עד הבית בבטיחות, במהירות ובקלות. אז לאחר שיטוט קל באתר ומעט התלבטות נבחרו הכפכפים המקסימים האלה שהגיעו תוך ימים בודדים עד פתח ביתי, כייף.


ולכם אספר, שחברת Grendene Brazil משיקה את קולקציית קיץ 2020 של מותג הכפכפים הברזילאי ipanema ומציגה את הפרזנטורית החדשה, נטלי דדון אשר נבחרה להוביל בישראל את קולקציית הכפכפים והסנדלים של המותג בקיץ 2020 .
קולקציית קיץ 2020 של ipanema, אופנתית מתמיד, מרגשת וצבעונית , מאפשרת לנשים גברים וילדים בכל הגילאים להרגיש נפלא עם מגוון מטורף של סנדלים וכפכפים .
הקולקציה העכשווית מביאה איתה דגמים ועיצובים קלאסיים ומודרניים, בהשראת המגמות החדשות והטרנדים שכבשו את מסלולי תצוגות האופנה בבירות העולם. קולקציה מקסימה ואורבאנית עם הרבה שיק וסטייל, לנשים, גברים וילדות, ולהשלמת מראה הטוטאל לוק הכללי. בהרמוניה מתואמת עם מגמות האופנה האחרונות, Grendene Brazil הוא מותג שמשיק יותר מ-100 דגמים בשנה, עם מוצרים שמייצגים את היופי, הנשיות, הקצב והייחודיות של האישה הברזילאית.

קולקציית הגברים של IPANEMA
כוללת נעלי אצבע בצבעוניות קיצית כובשת ומרהיבה ושלל צבעים, גוונים ושילובי צבעים. נעלי האצבע קלילות ונוחות ליום יום, והן עשויות מחומרים משובחים ואיכות ייצור גבוהה.
ניתן להשיג במידות 41-47, בצבעים ושילובים רבים.
טווח מחירים: החל מ-59 שקלים ועד 75 שקלים.



קולקציית הנשים של IPANEMA
קולקציית הנשים לקיץ העכשווי משלבת בין המראה האורבאני- העירוני לבין המראה הנשי- רומנטי, וכוללת מבחר דגמים ועיצובים חדשניים, בשילוב דיטיילים מודרניים, פפיון ופרחים, הדפסים מדליקים ואיורים חביבים, למראה נשי וקלאסי ביום וזוהר בערב, ולהשלמת ההופעה הכללית. המראה הרומנטי בא לידי ביטוי בתחרה המעטרת את הנעליים ובגימור האצילי.
קולקציית הקיץ לנשים כוללת: נעלי אצבע קלאסיות ומודרניות בעיצוב כובש ומעורר השראה וסטייל, החל מנעלי אצבע עם רפידה משולבת בהדפסים טרנדיים ומוטיבים אהובים, נעלי אצבע קלאסיות, נעלי אצבע מודרניות עם טוויסט ברצועה בדוגמת פפיון, דרך סנדלים במראה מינימליסטי עדין, וכלה בכפכפי אצבע עם רצועה רחבה, בצבעוניות אופנתית וגוונים פסטליים רכים. הקולקציה מתאימה ליום ולערב, ומשתלבת נהדר עם לבוש בסגנון קז'ואל, קלאסי ואלגנטי.  
ניתן להשיג במידות: 36-42
טווח מחירים: החל מ-49 שקלים ועד 209 שקלים.


 קולקציית הילדות של IPANEMA
הקולקציה לילדות מתאפיינת בעיצובים מדליקים וצבעוניות עליזה. הקולקציה רחבה ומגוונת וכוללת כפכפים וסנדלים עם הדפסים אהובים כמו לבבות, צורות גיאומטריות, חיפושיות, פרחים, גרפיטי ועוד, לצד, כפכפי אצבע עם תחכום יצירתי וטוויסט ברצועה, בדוגמת לב משובץ אבנים זעירות.
ניתן להשיג במידות: 19-35
טווח מחירים: החל מ-49 שקלים ועד 119 שקלים.




לצפיה בקולקציה: אתר ואינסטגרם

את קולקציית 2020 ניתן להזמין ישירות מהאתר ipanema
ולקבל עד הבית עם שליח (בהתאם להוראות של משרד הבריאות).
ובימים כתיקונם, להשיג בחנויות הרשת: רח' שנקין 8 תל אביב, רח' יהודה מרגוזה 38 יפו ובחנויות הנעליים המובחרות ברחבי הארץ.





קרדיט צילום: יח"צ, אלעד אדמוני






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה