יום חמישי, 21 בנובמבר 2019

לחות גם בחורף עם Thanaka Moisturizer & Sun Block



החורף ועונת הגשמים כבר בפתח וכמו תמיד בחילופי העונות אני בחיפושים אחר קרם לחות איכותי שיגן על עור הפנים מהיובש הנוראי וגם יעניק לו הגנה מפני קרינת השמש שאולי נראית לנו פחות מזיקה בחורף אך זה כלל לא נכון.
מחקרים מוכיחים שחשיפה ללא הגנה לקרינת השמש נחשבת כגורם מזיק המאיץ הופעת כתמים פרגמנטריים והזדקנות מואצת של עור הפנים, הגוף והקרקפת.

בחברת SR COSMETICS, הבינו את הסיכון הרב ואת כל התופעות הנלוות להשפעת קרינה באורכי גל שונים וקרינת השמש והשיקו את לחות הטנאקה & חסם שמש חזק - Thanaka Moisturizer & Sun Block.

קרם לחות הטאנקה מכיל חומצות אמינו- התורמות לחיזוק מבנה העור\אלסטין, ויטמין A, חומצות – AHA להצערת העור ,שמן בורג' ואבקה צהבהבה, אשר נוצרה מכתישת ענפי עץ הטנאקה. כתישה זו, מאופיינת בצבעו של התכשיר ונסמכת למסורת עתיקה של נשות בורמה. אותן נשים, אשר כותשות עד דק את גזרי העץ וטוחנות למשחה, אשר נמרחת על פניהן מגיל הינקות עד לבגרות.

דר' וטלוג ודר' ברנהרז מהמבורג הוכיחו במחקרים ארוכי שנים, את יעילותה של אותה האבקה הטחונה מהגזע ומענפי העץ ,שהינם בעלי תכונות הגנה מהשמש (UVA,UVB). מרכיביו הנוספים מבטיחים לעורך, הגנה נוספת מפני קמטי הגיל המתקדם ושלמות של מרקם העור.


להשיג אצל קוסמטיקאיות מובחרות ברחבי הארץ, מחיר:210 ₪.

לפרטים נוספים אודות המוצר ונקודות מכירה:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה