יום חמישי, 1 באוגוסט 2019

חדש על מדף הספרים - אוגוסט 2019



מסמרו של הערב או איך להציל עוד ערב אבוד?  -
מאת גבי אקשטיין
"מסמרו של הערב או איך להציל עוד ערב אבוד?" שערך חיבר והגיש גבי אקשטיין בהוצאת הספרים "דרורים", הוא ספר ייחודי כולל בתוכו מאות שעשועונים וחידות, משחקים לכל עת ולכל מקום ומשחקים להוצאת אנרגיה, בדיחות וסיפורי חכמה. הספר כולל אוסף מוכן של שאלות מאתגרות, אינטלקטואליות, של חוש הומור ושל רעיונות איך לגרום לחברים שלכם ליהנות מעוד "ערב אבוד". יש בו גם הדרכה איך תוכלו לייצר אירועים בעצמכם ובדרך המיוחדת לכם (בעזרת שיטה),  גם בעזרת חומרים אחרים ומקוריים שתאספו, ואז אתם בעצמכם תהיו אלה שכתבו משהו מקורי ותהפכו בנקל ל"מסמרו של הערב".
מסמרו של הערב הוא ספר שהוא ממש אוצר שהקורא יוכל לדלות ממנו חומרים לכמה וכמה ערבים שיתאימו למגוון של אנשים וטעמים. בזכות הספר הזה ניתן יהיה להפוך ערב סתמי ששזור בקשקשת נטולת ערך, לערב מעניין ומלכד.
להשיג בחנויות סטימצקי או באתרי הספרים האלקטרוניים אינדיבוק ונטבוק
מחיר: 128 ₪. 


להחזיק אותך קרובמאת מייקלס קורין הארלו מלאני 
"להחזיק אותך קרוב" בהוצאת ספר לכל הוא רומן רומנטי מאת מחברות רבי המכר מלאני הארלו וקורין מייקלס. "איאן צ'ייס שבר לי את הלב בגיל 17, ואת 18 השנים האחרונות ביליתי בלשנוא אותו על זה. וזה לא היה קשה כל כך, בגלל הפה החריף שלו וסגנון החיים ההולל – שלצערי אני חייבת להיות עדה לו, כי אנחנו גרים זה ליד זה. בכל פעם שאני רואה אותו יוצא מהבריכה שלו, חצי עירום וסקסי בטירוף, הגוף שלי מגיב אליו. היה לי קל לתעב אותו. מעולם לא תכננתי להזדקק לו".
"לונדון פריש היא החברה הכי טובה של אחותי הקטנה, לא שזה מנע ממני להתאהב בה.
הסיפור שלנו מסובך. הדבר היחיד שמשותף לנו, הוא העובדה שהחיים שלנו השתנו ברגע טרגי אחד. כעת אנחנו מנסים להתאבל על אובדן נורא, ולהילחם במשיכה הברורה שיש בינינו. אסור שהרגשות הישנים שקברתי עמוק יצופו שוב על פני השטח, כי אני יודע שלעולם לא אצליח להשאיר אותה איתי, לא משנה כמה אנסה להחזיק אותה קרוב אליי".
להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר: bookme, מחיר: 98 ₪.



התערבות פולשנית -  מאת אבינעם שירן
"התערבות פולשנית" מאת אבינעם שירן בהוצאת הספרים "כרמל", הוא רומן שכולו בחירות המלוות את שני גיבורי הספר: בין יושרה לאופורטוניזם; בין תקווה לייאוש; בין אמת לשקר. בעלילה מרתקת עם סוף מפתיע הוא מוביל את דורון שפירא, קרדיולוג צעיר, אל דילמת חייו ומעמיד אותו במבחן של חיים ומוות. מיד כשהגיע למחלקה הקרדיולוגית, היה ברור לדורון שהוא עתיד להיות רופא מעולה. אבל לא היה לו מושג שדווקא העובדה שהוא כוכב עולה, תוביל אותו הישר אל תוך פרשה מטלטלת שתחרוץ את גורל המזרח התיכון כולו.
דורון נאלץ להתמודד עם הקונפליקט בין האמת הפנימית שלו כרופא ונאמנותו לחולים לבין הפוליטיקה הפנימית במחלקה והציות למנהלה, רופא בינוני אך שאפתן, שמצד אחד מעריך את המתמחה המוכשר שלו, ומצד שני מתעצבן על כך שתמיד יש לו מה לומר, ומה שיותר גרוע - שהוא כמעט תמיד צודק. דורון מוצא עצמו מתמודד עם החלטה הרת גורל שהחליט עבור חולה מסוים, ומאיימת על עתידו המקצועי, כשבתווך הוא מנהל חיי משפחה ומנסה למזער נזקים בעסקת רכישת מכונית מסוחר רכב רמאי.
ידידיה שומרון, או דידי, הוא פוליטיקאי מוכשר וקצין מצטיין, פיזיקאי ויזם. דידי רץ לראשות ממשלת ישראל, ומנסה לממש באומץ רב חזון שאפתני תוך התמודדות עם איום מתמיד על חייו ועל משפחתו, ניסיון של התקשורת להוציא שלד נפיץ מתוך הארון שלו ומום מולד המביא אותו אל בית החולים.
הרומן מלווה את שניהם בנפרד, עד לרגע מכריע, דרמטי ומותח בו חייהם מצטלבים, בו כמעט שניהם מאבדים את חייהם, ובו דומה כי נפשם נקשרת  באופן מיוחד ולא שגרתי. דורון נצמד לאמת שלו, מתעמת עם מנהליו תאבי התהילה, מסכן את הקריירה שלו למען מטופליו, ומוצא את עצמו בסופו של דבר עומד לצד מיטת חוליו של ראש הממשלה, כשהוא האדם היחיד בעולם שאחראי לגורלו.
להשיג בחנויות הספרים, מחיר: 79 ₪. 



סיפורי דרך – אוסף סיפורים קצרים
"סיפורי דרך" הוא פרויקט משותף של הוצאת יהלומים ונבחרת ייחודית של כותבות וכותבים, חלקם ותיקים יותר וחלקם פחות, שהעזו לחלום וחיברו יחד אנתולוגיה מרתקת של סיפורים קצרים שהמשותף להם הוא חופשות וסיפורי מסע.
הקוראים מוזמנים להצטרף למסע בין המילים. אז תארזו מזוודות והצטרפו לטיול, לחופשה חורפית בשלג או אולי תעדיפו לנפוש מול ים כחול? בדרך תפגשו זוג שחזר למקום שבו התאהבו לראשונה וגם תפגשו אישה נמלטת, תיחשפו לאהבת ילדות ותתהו האם היא תתממש, תתרגשו מסיפור על נתינה ועל אהבה ללא תנאים, תצחקו מפגישה בשחקים, תופתעו מסוף בלתי צפוי שישאיר אתכם נפעמים ותעצרו את נשימתכם בקרב יריות סוער. אוסף הסיפורים ייקח אתכם אל מקומות רחוקים ואל נבכי הנפש. האם המסע הוא בריחה, אולי חיפוש עצמי ואולי במקרה גם יגשים משאלה? האם מזומן לנו סוף טוב או התמודדות עם מציאות החיים המאתגרת?.
להשיג ברשתות הספרים ובאתר: bbooks, מחיר: 98 ₪.



תכתוב  תרוויח  - מאת צפריר בשן
למה חשוב שטקסט מקצועי יעסוק רק בנושא אחד ומדוע טקסטים שמתייחסים לכמה נושאים לא מצליחים להעביר שום מסר? מדוע חשוב שהכותרת לפוסט, למייל או למאמר שלכם תתאים לתוכן הטקסט? למה מילות חיפוש הן רעל לכתיבה אפקטיבית והניסיון לשתול אותן לתוך טקסט קיים תמיד ייצר תוצאה לא אמינה? איך משלבים בצורה נכונה מילות חיפוש בתוך טקסט? למה לא כדאי להשתמש בביטויים נפוצים? האם להציג את העסק שלכם ביחיד, רבים, זכר או נקבה בניוזלטר או בפרסום בפייסבוק? מהם היתרונות של טקסטים קצרים ומדוע תמיד לא כדאי להאריך במילים? הספר "תכתוב תרוויח" הוא מדריך לכתיבה אפקטיבית העונה על שאלות ורבות אחרות, בליווי הסברים ודוגמאות.
צפריר בשן, עיתונאי לשעבר, כותב מקצועי לארגונים גדולים במשק ועורך סדנאות לכתיבה אפקטיבית, מעניק לקוראים ארגז כלים לכתיבה טובה המבוסס על הניסיון הרב האישי שלו בכתיבה.
"תכתוב תרוויח" הוא ספר שמתובל בהרבה הומור ואנקדוטות של המחבר, מפרט שורה ארוכה של שיטות לכתיבה אפקטיבית, ומדריך את הקורא צעד אחר צעד בדרכו למסמך הטוב והאפקטיבי ביותר שהוא יכול להוציא תחת ידו. הוא מתעכב גם על כלים ייחודיים, כמו כתיבה של הומור, טיפים ותבניות מרכזיות אחרות ברשתות החברתיות. "תכתוב תרוויח" יעזור לקוראים לכתוב יותר שיווקי, יותר אינפורמטיבי, יותר מניע לפעולה ובעיקר הרבה יותר טוב.

מחיר (כולל משלוח): 95 שקל
לרכישת ספר מודפס או עותק דיגיטלי: effectivewriting 
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה