יום רביעי, 15 במאי 2019

חדש על מדף הספרים - מאי 2019

 "מר 365"  - מאת רות קלמפט/ הוצאת אדל
מר 365 הוא ספר רומנטי, מצחיק ומרגש המראה לנו שמאחורי חזותו של האדם תמיד נחבאים רבדים עמוקים יותר ששווה להילחם כדי לחשוף אותם. העלילה מביאה את סיפורה של סופיה, מפיקת תוכניות ריאליטי, שמקבלת משימה להפיק תוכנית מיוחדת לכבוד החגים הקרבים, ומי מתאים יותר להתארח בה מאשר ויל, הידוע היטב בכל רחבי העיר כחובב נלהב של כל הקשור בחג המולד?. כשסופיה נוסעת לפגוש את ויל, היא מדמיינת לעצמה שתפגוש ילד טוב של אימא שלובש סוודרים מצועצעים עליהם סרוגים איילי הצפון של סנטה. היא בהחלט לא מצפה לפגוש גבר נאה ומסתורי שיגנוב ממנה את תשומת ליבה ויאיים לגנוב ממנה גם את נשימתה. המשיכה ביניהם מיידית ובעוד סופיה המקסימה משכנעת את ויל לעבוד איתה, היא יודעת שהרבה דברים באישיותו הכובשת של ויל נסתרים מעיניה ושמה לעצמה למטרה לגלות את כל סודותיו, בייחוד אלה הגורמים לו לרצות לחוות את חוויות החג יום אחר יום, במשך 365 ימים בשנה. הספר כיכב ברשימות רבי המכר בעולם, תורגם לשפות רבות ואף הופק לסרט ב- PASSIONFLIX. להשיג ברשתות הספרים ובאתר:bbooks , מחיר: 88 ₪.

"אמנות הבריחה" מאת בראד מלצר \ הוצאת דני ספרים
"אמנות הבריחה" הוא מותחן משובח של אחד מסופרי המתח המצליחים כיום.  מיהי נולה בראון? נולה היא תעלומה. נולה היא צרות. ונולה אמורה להיות מתה. גופתה נמצאה במטוס שנפל מהשמיים באורח מסתורי בשעה שיצא מבסיס צבאי סודי בערבות הקרח של אלסקה. המפקד שלה זיהה את גופתה. הממשל האמריקני אישר את מותה. אבל ג'ים "זיג" זיגָרובסקי גילה זה עתה את האמת: נולה נמצאת בחיים. והיא במנוסה.
זיג עובד בבסיס חיל האוויר בדובר, ותפקידו הוא להביא למנוחת עולמים את אלה שמתו במהלך משימות חשאיות ביותר. נולה היתה חברת ילדות של בתו של זיג, והיא אף הצילה פעם את חייה. ולכן, כשזיג מגלה שנולה עדיין בחיים, הוא נחוש בדעתו למצוא אותה. אך ככל שזיג חופר עמוק יותר בעברה של נולה, הוא מגלה שהצרות הולכות בעקבותיה לכל מקום.
נולה היא אמנית בשרות הצבא האמריקני, וגם לוחמת לכל דבר. תפקידה הוא להצטרף אל הכוחות הלוחמים ולתעד בציור את זירות הקרב השונות על מנת להפיק מהן לקחים לעתיד. במשימה האחרונה שלה, נולה ראתה משהו שאיש לא היה אמור לראות, ובכך "זכתה" באויב מושבע ואכזרי – אויב שיעשה הכל על מנת להשתיקה.
בכוחות משותפים, נולה וזיג מנסים לחשוף את הקנוניה הסודית החמורה ביותר בתולדות בצבא האמריקנית, קנוניה המגיעה עד לחלונות הגבוהים ביותר וחוזרת בזמן אל ימיו של אמן הבריחה המפורסם מכולם – הארי הודיני. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: siman-kria, מחיר: 98 ₪.


 
"תחנת ביניים" ו"תחנה סופית" מאת מירב ישראל לוין \ הוצאת יהלומים
הספרים הם דואט של רומן מתח מהפנט שיכניס את הקוראים לתוך ליבה של עלילה מותחת ומרגשת. קצת על הספרים בדואט: 
הספר "תחנת ביניים" הוא רומן מתח העוסק בעולמם של אנשי המשטרה ומשפחות הפשע. במרכז הסיפור אהבת ילדות שתובעת את מקומה במציאות שמסרבת לתת לה קיום וסוד גדול שעלול למוטט את הכול. בספר נכיר את בר לביא, סטודנטית למשפטים, המקבלת הצעה לשמש סוכנת משטרתית במבצע שאמור להפיל את משפחת הפשע הגדולה בדרום הארץ. היא נשאבת לתוך עולם שבו היא נאלצת להלך בין שני קצוות, שני פנים של אותה מציאות. פגישה בלתי צפויה עם כפיר, אהבת נעורים שמעולם לא כבתה, מעמתת אותה שוב עם הבחירות שעשתה בחייה ומעוררת בה מאבק פנימי בין הרגש לבין ההיגיון. בר נחושה בדעתה לגלות את האמת על חייה. אמת שהוסתרה ממנה מאז הייתה ילדה.אמת המסכנת אותה. כפיר נשבע להילחם כדי להגן עליה מכל סכנה שעלולה לפגוע בה, אבל המלחמות האמיתיות מתחוללת בתוכו. בשתי המלחמות הוא עלול לאבד את היקר לו מכל.
בספר "תחנה סופית" הסוד הגדול של בר מתגלה והיקר לה מכל נלקח ממנה. היא נאלצת לקבל החלטה כדי לשנות את גורלה, אך לאויבים שלה יש תוכניות אחרות והסכנה ממשיכה לרחף. הפעם, לא רק מעל ראשה. היא מחליטה להילחם על הזכות לחיות ותעשה הכול כדי לממש אותה אך כשסודות חדשים מאיימים למנוע ממנה להשיג זאת, היא חוזרת לסיים את המסע שנכפה עליה. הפעם בר לא תעבור דרך תחנות ביניים. היא חייבת להצליח. אחרת, זו תהיה התחנה הסופית. המטרה שלה השתנתה. בר כבר לא רודפת אחר הצדק. היא רוצה נקמה. להשיג ברשתות הספרים ובאתר:bbooks , מחיר לספר: 98 ₪.

 
נייט אוברביי, חייל משוחרר שזה עתה התגרש, עומד יום אחד מחוץ לחלון של בניין בנק בן אחת עשרה קומות בלוס אנג'לס, מוכן לסיים את חייו. אך בעודו מתכונן לקפיצה הגורלית, כנופיית שודדים פורצים לבנק ומתחילים לירות ללא אבחנה בעובדים ובלקוחות. לנייט אין דבר להפסיד, והוא מתעמת עם השודדים והורג אותם בזה אחר זה. השודד האחרון שנותר מותיר את נייט עם הזהרה חידתית. במהרה מבין נייט מהי האזהרה כשהוא נחטף על ידי פאבלו, המאפיונר האוקראיני שעמד מאחורי ניסיון השוד הכושל. פאבלו, שנכשל להשיג את החפץ שעבורו הוא תכנן את הפריצה, מציב לנייט אולטימטום – עליו לפרוץ לבנק בעצמו ולהשיג עבור פאבלו את החפץ, ולא ייאבד נייט את היקר לו מכל. זוהי ההזדמנות האחרונה של נייט להגן על האנשים שהוא אוהב, גם אם זה יהיה הדבר האחרון שייעשה.
להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: siman-kria, מחיר: 98 ₪.
 
"הסיפור שלי עליך" מאת סילביה ברזני \ הוצאת ספרי ניב
במרכז הספר ניצבת דמותה של שירלי, צעירה בת 29 שלאחר לידת בנה חווה קשיים במערכת היחסים שלה ושל בעלה. השניים אינם מסוגלים להתמודד עם הקשיים הכלכליים שלהם. שירלי מרגישה חסרת אונים ושוקעת בעצבות ואילו בעלה מתעלם מהקשיים ומסתגר בעצמו. שירלי היא בחורה חולמנית שרובם עוסקים במין ובמיניות והיא מוצאת עצמה נוגעת בעצמה, אך השינויים שחוללו בגופה ההיריון והלידה משפיעים על הדימוי העצמי שלה והיא מתקשה להיזכר בדברים שהסבו לה אושר בעבר. ערב אחד היא נכנסת לפורום אקראי באינטרנט ומגלה עולם שלם. היא פותחת כינוי אנונימי שבו כל האישיות השמחה והסקסית שלה חוזרת ומקבלת ביטוי יותר חזק. היתקלות מקרית בפורום יוצרת קשר וירטואלי אינטנסיבי. שני הצדדים בוחרים להישאר אנונימיים ומשוחחים זה עם זו על תחושותיהם. שירלי מגלה שהגבר מהצד השני מזהה את המצוקות שלה מבעד למילים הכתובות ומצליח להעביר אליה כוחות להתמודד עם הקשיים השונים בחיי היום יום שלה. למרות הקרבה בין השניים, שירלי אינה מספרת לו שהיא נשואה והם לא נפגשים. השיחות האלה מחזקות את שירלי והיא מחליטה להתגרש ולהתחיל חיים חדשים. 
לאחר גירושיה מגלה שירלי בוחרת להפוך את הקשר הוירטואלי לממשי. הרעב והכיסופים לחופש והגשמה עצמית מציפים אותה והיא שוקעת במערבולת של תאוות, יצרים וסקס כוחני שבודק גבולות ואושר חדש. היא והגבר המסתורי עמו התכתבה זמן רב נפגשים ובין השניים מתפתחת מערכת יחסים סוערת וייצרית. שירלי מגלה מחדש את האושר כאימא וכאישה עד שהחיים מתהפכים שוב. בנה של שירלי מאובחן על הספקטרום האוטיסטי והגבר עמו החלה את חייה החדשים בוחר להתרחק. אושר זמני, ראשה שרק החל להרים עצמו מונמך בחבטות קשות. היא הפסידה בקרבות. האם תנצח במלחמה? .
להשיג בחנויות הספרים ברחבי הארץ ובחנויות הספרים המקוונות במהדורה מודפסת או אלקטרונית, מחיר: 79 ₪.
 
מנהיגי ציר הרשע מאת עופר ריחני \ הוצאת עופר
הספר "מנהיגי ציר הרשע" מביא את סיפורם של שלושת הרודנים אדולף היטלר, יוזף סטלין ובניטו מוסליני, מגדולי מנהיגי הרשע בהיסטוריה. רק אנשים סדיסטים, אכזריים ונבזים בכל נימי ליבם ונפשם, היו מסוגלים לבצע את הפשעים המחרידים אשר עשו למין האנושי, ולכן יזכרו לעד כמנהיגי ציר הרשע. על כל אחד ממנהיגים אלו ניתן היה לכתוב אלפי עמודים, אך לא זאת הייתה מטרת הספר. המטרה הייתה להביא לידי הקורא בתמציתיות, בבהירות ובאופן כרונולוגי את אורח חייהם ומעשיהם הנבזים של מנהיגי ״ציר הרשע״ הללו.
מוסוליני - היה אדם סדיסט, רע לב, שהתעלל בבעלי חיים ואנשים, הצליח להגיע לשלטון בכוח הזרוע תוך כדי ״מצעד על רומא״. הוא הנהיג שלטון פשיסטי ורודני ודרדר את איטליה בכל התחומים. הוא הצטרף להיטלר והמית שואה על בני איטליה, ניהל מדיניות אימפריאליסטית ותוקפנית, והביא על איטליה כיבוש זר, מלחמת אזרחים, הרס וחורבן.
היטלר - ייצג את התגלמות השטניות והרוע בבני אנוש. הוא הגיע בעורמה לשלטון תוך כדי פעולות מניפולציות. הוא חולל את מלחמת העולם השנייה והיה אחראי לתוצאותיה ובגרימת מותם של כשישים וארבעה וחצי מיליוני בני אדם. הוא היה רודן אכזר ואחראי ישיר להשמדתם השיטתית והמאורגנת של שישה מיליון יהודים בשואה. הוא השמיד מדינות רבות ברחבי הגלובוס, ביצע פשעים נגד האנושות ופשעי מלחמה מחפירים.
סטלין - הגיע בעורמה לשלטון יחיד בברית-המועצות. הוא נחשב לגדול העריצים בהיסטוריה האנושית. הנהיג שלטון רודני, שלווה ברצף של חיסולי מתנגדים או חשודים כמתנגדים (טיהורים), כליאת מיליוני אנשים במחנות של עבודת כפייה (גולגים) ללא עוול בכפם. קולקטיביזציה שהביאה למותם של מיליונים. הוא טיפח פולחן אישיות קיצוני. בניגוד להיטלר שרצח את אויביו או שמי שהוגדר כאויביו, רצח סטלין בשיטתיות למעלה מעשרה מיליון מבני עמו! והוא ייזכר לדיראון עולם כגדול האכזריים בהיסטוריה האנושית.
להשיג בחנויות הספרים ברחבי הארץ, מחיר: 99 ₪.

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה