יום שלישי, 16 באפריל 2019

הכיני את ראשך לקיץ עם TAPEIT


מותג תוספות השיער המוביל בישראל, טייפאיט, משיק קולקציית קיץ מרהיבה המציגה תוספות שיער במבחר גוונים יפהפיים ובאיכות מעולה, פרי פיתוח ארוך ומושקע.

תוספות השיער של מותג טייפאיט עמידות בפני שינויי אקלים דרמטיים ומעברים חדים בטמפרטורות, לחות גבוהה, מלחים מן הים וכימיקלים מן הבריכה – כל אלו מאפיינים את הקיץ הישראלי ומוכרים לאישה הישראלית היטב ומקרוב.
תוספות השיער של טייפאיט הן טבעיות לחלוטין ולדברי אופיר יוסף, המנכ"ל ובעלים של החברה, גם העונה הקפידו על איכות חומרי הגלם ובניית חיבורים ברמה הגבוהה ביותר כדי שתוספות השיער יישמרו בכל מצב. מבחר הצבעים העצום של הקולקציה מאפשר למעצבי השיער להגיע להתאמה מדויקת מול גוון השיער הטבעי של כל אחת. כמו כן, החיבורים דקים, חלקים ובנויים בשיטת ההדבקה הכפולה, כך שמתקבל מראה טבעי לחלוטין לצד עמידות עוצמתית.
גם העונה טייפאיט ממשיכה להעמיד לרשות מעצבי השיער מדריכים מוסמכים בפריסה ארצית, על-מנת שירכשו את הידע והמיומנות הדרושים להתקנת תוספות השיער, שחשובים לא פחות מאיכות התוספות. המותג מעניק אישור הסמכה והפצה של תוספות השיער רק למעצבי שיער וספרים שעברו את ההכשרה במלואה, כך שלכל אחת יכולה להיות בטוחה שתוצאות ההתקנה יהיו מושלמות.
מכיוון שטייפאיט מקפידה על תוספות שיער טבעיות בלבד, גם תחזוקת השיער היא שגרתית וטבעית. עם תוספות שיער של טיפאייט את יכולה לחפוף כאוות נפשך, להחליק את השיער, לעשות פן, בייבליס וכדומה ובכל מצב ליהנות משיער מלא, שופע ומלא ברק וחיוניות. 

לפרטים נוספים: TAPEIT






צילום: שי סבג




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה