יום ראשון, 27 בינואר 2019

M&M מהסרטים



שילוב מנצח בין שתי אהבות גדולות שלי מציגים במרס ישראל, שוקולד m&m וקולנוע..
שיתוף הפעולה המשמח קורה בין המותג מרס המשיק את אריזת Sharing של M&M בטעמים נבחרים ורשת בתי הקולנוע YES PLANET.
סדרת ה- Sharing מגיעה בשני טעמים נבחרים: שוקולד ובוטנים ובאריזה משפחתית המכילה 300 גרם שתאפשר לכבד את הסובבים בלי חשש.
במסגרת שיתוף הפעולה עם רשת בתי הקולנוע יס פלאנט וכחלק מערכי המותג אשר מעודד חוויות מהנות בעולם הקולנוע יציעו המזנונים בקולנוע תפריט מיוחד במחיר משתלם.
במסגרת זו, תהיה נוכחות של המותג באולמות הקולנוע וכן יוקרן סרטון פרסומת בכיכובן של דמויות M&M הקורא לצופים לכבות את הסלולרי. עוד במסגרת הפעילות, מעניק המותג כרטיס זוגי לסרט ביס פלאנט בקנייה של 2 מארזי M&M 300 גרם ברשתות המזון: קונים 2 מארזים, שולחים תמונה של החשבונית והמוצרים לעמוד הפייסבוק של  M&M ומקבלים במתנה כרטיס זוגי לסרט – בכפוף להוראות התקנון בעמוד הפייסבוק של המותג.
כמו כן, תתקיים פעילות חוויתית של 'שעשועון מהסרטים' במספר רשתות מזון שתבדוק עד כמה הצרכנים מכירים סצנות חבר'ה קולנועיות ותאפשר זכייה בערכת קולנוע מדליקה של M&M.
משיווק מרס ישראל נמסר כי "בקיץ האחרון השקנו במהדורה מוגבלת את אריזת ה - Sharing לעידוד צריכה מהנה ומשותפת של M&M ולאור הצלחת המהדורה והביקוש הגדול לאריזות המוגדלות בקרב הצרכנים החלטנו להשיקן שוב ולהפכן למוצר קבוע על המדף. כחלק מערכי המותג החלטנו לייצר פעילות שתתקשר לקונספט ולערכי הכיף והשיתוף של מותג M&M , ויחד עם רשת הקולנוע המובילה בישראל יס פלאנט נוכל לאפשר לצרכנים לחלוק את  חווית ה M&M עם חברים, תוך חיבור לעולם הקולנוע".

האריזות המוגדלות של M&M יימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 21.90 שקלים במגוון רשתות המזון.

אז נתראה בקולנוע....ועם כיבודים !!!!!







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה