יום שבת, 14 באפריל 2018

עושים סוף ללכלוך עם ה-HURRICANE SPIN SCRUBBER


פעם בשבוע אני מתחפשת לעוזרת בית, לובשת את "מיטב סמרטוטיי", עושה קוקו בלוף ועם מוסיקה אהובה ברקע אני מקרצפת, משפשפת, מבריקה, רוחצת ומנקה את כל הבית. במהלך השנים אימצתי לעצמי את עזרי וחומרי הניקוי שעושים לי את העבודה קלה ומנקים בצורה הכי יעילה. לרוב הניקיונות מצאתי את השידוך המושלם. אולם עד כה אזור בעייתי אחד בבית נשאר ללא מענה מוצלח, וזהו חדר הרחצה. את אריחי הקרמיקה והרובה בחדר הרחצה נורא קשה לנקות בצורה יעילה, גם המקלחת והכיורים דורשים הרבה מאמץ על מנת להגיע ללובן המושלם שאני כה אוהבת וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הזכוכית של המקלחון שמעוטרת ברסיסי אבנית שנורא קשה להוריד.

פתרון לסוגיית ניקיון חדר הרחצה שלי הגיע אלי מערוץ הקניות, תכירו את ה-

.HURRICANE SPINSCRUBBER  -הוריקן ספין סקראבר

מדובר במברשת חשמלית נטענת לניקוי המסתובבת ב-300 סיבובים לדקה ומאפשרת ניקוי של משטחים רבים ללא מאמץ וללא הפעלת כח. ראשי המברשת עשויים3000  סיבי ניילון חזק ועמיד המנקים במהירות וביעילות, פשוט מעבירים את המברשת ולאחר מכן מנגבים והמשטח נראה כמו חדש. 
ההוריקן ספין סקראבר מעולה לניקוי אמבטיות, כיורים, כיריים, שירותים, אריחים, חלונות ועוד..
את ה- HURRICANE SPIN SCRUBBER   לקחתי ל"נסיעת מבחן" בחדר הרחצה הבעייתי ונדהמתי לגלות באיזה קלות הוא מתגבר על הלכלוך והאבנית המצויה על הכיור, המקלחת, הברזים ואף הקרמיקות. בפחות מ-10 דקות של ניקוי וללא שום מאמץ מיוחד מצידי חדר הרחצה כולו הבריק, פשוט מוצר מושלם, חובה בכל בית לניקוי יסודי, מהיר ויעיל.  
לקרמיקות:
לחלונות:
לאמבטיות:
לכיורים:
גם לתקרה הוא מגיע:

 עוד לא השתכנעתם? תראו את זה (-:


ה- HURRICANE SPIN SCRUBBER  מאושר על ידי מכון התקנים הישראלי וניתן לנקות בעזרתו עם כימיקלים וחומרי ניקוי כל עוד הם מתאימים למשטח אותו רוצים לנקות.

ערכת ההוריקן ספין סקראבר כוללת:
ידית המברשת + מוט ההארכה לניקוי נוח בלי להתכופף או לאמץ את הגב.
מטען.
נרתיק לאיחסון. 
ראש מברשת כיפה - מברשת המיועדת לניקוי כללי.   
ראש שטוח - מברשת המיועדת לעבודות גדולות עם אזור שטוח נרחב.
מברשת לפינות-  מברשת המיועדת לניקוי פינות: מצוינת לניקוי רובה, פינות ומקומות צרים.
הוראות שימוש+ ת. אחריות (ל-12 חודשים). 

את ה- HURRICANE SPIN SCRUBBER ניתן להשיג בבלעדיות בערוץ הקניות עם משלוח מהיר עד הבית או באיסוף עצמי אקספרס ממחסני החברה כשעה לאחר ההזמנה הטלפונית.
לפרטים נוספים ולהזמנות: HURRICANE SPINSCRUBBER










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה