יום ראשון, 24 בספטמבר 2017

יש מלך חדש במטבח, ה- Pressure King Pro


כחובבת המטבח יש מעט מאוד מוצרים שמצליחים לרגש אותי ממש.
שלא תבינו לא נכון, אני עדיין מתלהבת מכל סיר, מחבת או גאדג'ט מטבחי כזה או אחר. 
אבל לרוב, לאחר ההתלהבות הראשונית אותו המוצר לא מוצא את ביתו הקבוע כחבר בנבחרת החלומות של המטבח שלי. לשמחתי לאחרונה לנבחרת הזאת התקבל חבר חדש שזכה למקום קבע על השיש שלי שכן הוא נמצא אצלי מהיום שהגיע בשימוש יומיומי.
תכירו את ה- Pressure King Pro. מאחורי השם המפוצץ הזה עומד לו סיר לחץ חשמלי, מוצר שעל פניו לא אמור להלהיב במיוחד אבל... הסיר הזה פשוט מושלם. 

בעזרת ה- Pressure King Pro ניתן להכין מגוון רחב של מאכלים כגון: בשרים, תבשילים, דגים, פסטות, אורז, עופות, ריבות, ירקות ואף בישול של מצרכים קפואים בחסכון משמעותי של זמן הפשרה ובישול. ה- Pressure King Pro בעל מכסה האוטם לחלוטין את הסיר, בזמן הבישול האדים נשמרים בתוך הסיר וכך הוא ממקסם את הטעם, שומר על כל הויטמינים והלחות של האוכל ומקצר ב-90% את זמן הבישול. ל- Pressure King Pro מגוון תוכניות בישול וביניהם גם תוכנית לבישול איטי היכולה לשמש לבישול קדרות ,תבשילי בשר וחמין.

ה- Pressure King Pro  קומפקטי, קל משקל (למי שאין מקום על השיש ונאלץ לאכסן בארונות), קל לתפעול, בעל צג מקשים אלקטרוניים מוארים, הסיר הפנימי בעל נפח של עד 5 ליטר נשלף קל לניקוי. הסיר מגיע עם הוראות שימוש בעברית, כף ערבוב, כוס מדידה, רשת אידוי, תעודת אחריות וספר מתכונים באנגלית
את ה- Pressure King Pro קיבלתי יומיים לפני ערב ראש השנה ובתזמון הכי מושלם שיש לשיא הלחץ במטבח. כבר ביומו הראשון הוא שימש לבישול צלי הבשר שיצא לאחר 20 דקות רך ונימוח, בהרתחת תפו"א וביצים לסלט המיונז, להרתחת החומוסים ששימשו כתוספת לדגים ולהכנה של מרק שעועית סמיך עם בשר.
אז אחרי שארוחת החג כבר קיבלה חיזוק מהיר מה- Pressure King Pro המשכתי לבישול ארוחת ערב לבני הבית שהוזנחו בשל ההכנות לחג. בעזרת תוכנית האורז וב-14 דקות בלבד התקבל אורז עסיסי וטעים.

בזמן בישול האורז נאספו על השיש שלל ירקות (תכלס כל מה שהיה במקרר) שנחתכו לחתיכות גסות ובושלו עם פרוסות של נקניקיות מעושנות ותבלינים כ-15 דקות בתוכנית של סיר הלחץ. ובחצי שעה בלבד ובלי שום מאמץ התקבלה ארוחה טעימה ומזינה.

 
את ה- Pressure King Pro ניתן להשיג בבלעדיות בערוץ הקניות עם משלוח מהיר עד הבית או באיסוף עצמי אקספרס ממחסני החברה כשעה לאחר ההזמנה הטלפונית.
לפרטים נוספים ולהזמנות: Pressure King Pro


תתחדשו וחג שמח (-:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה