יום ראשון, 26 במרץ 2017

תפריט ספיישלים טעים במיוחד, LE BISTRO BAR

הוזמנתי לבקר במסעדת LE BISTRO BAR  במתחם עזריאלי בחולון הממוקם בסמוך למחלף חולון בכביש 4, באזור שפע של חניה חינמית מסביב וגם חניון מוסדר בתשלום.  

מסעדת LE BISTRO BAR מעוצבת בסגנון הניו יורקי פריזאי המתבטא בציורי ענק מקוריים של פריז בתחילת המאה הקודמת. בר ישיבה גדול ומאסיבי שניצב בכניסה ומציע למבקרים במקום תפריט אלכוהול עשיר

שולחנות הישיבה הכבדים העשויים עץ ועור וספות נוחות הניצבות לאורך המסעדה יוצרות אווירה ביתית וחמה. 
לצד כל אלה יש תאורה חמה ומוסיקה נעימה שמותאמת לשעות השונות של היום, המשלימים את האווירה ויוצרים מרחב נוח ונעים לבילוי ולארוחה כל זה על שטח של כ-500 מ"ר שכוללת גם ישיבה בחוץ על דק עץ (כשמזג האוויר מאפשר את זה).

מסעדת הביסטרו  LE BISTRO BAR מציעה לסועדים במקום טעמים מוכרים  ממסעדות ביסטרו בפריס ובניו יורק, לצד מנות ישראליות אהובות ולאחרונה התפריט השתדרג במנות ספיישלים, טעימות ומפנקות וביניהן
פיש & צ'יפס – מוגש עם צ'יפס או אורז וסלט ירוק, 59 ₪
שווארמה עוף – מוגש על מצע אורז השף, 64 ₪
קבב דגים – מוגש עם צ'יפס או אורז וסלט ירוק, 64 ₪
מחבת פירות ים- שרימפס, קלמרי, ניוקי, עגבניות שרי ברוטב חמאה, יין ושום, 89 ₪
רדיאטורי פירות ים – ברוטב פסטו אלפרדו פוטובלו, 95 ₪

במסעדה 170 מקומות ישיבה וניתן לקיים במקום אירועים סגורים כגון: בר\ת מצוות, שבת חתן, ימי הולדת, ערבי חברה ועוד.
אז אחרי שהתפעלתי מהעיצוב המזמין ומהציורים המרשימים הנותנים למסעדה אווירה סלונית נעימה התיישבתי לעיין בתפריט. לה ביסטרו בר מציע לסועדים מגוון רחב של מנות בשרים וחלביות ואף ארוחות בוקר המוגשות עד השעה 17:00 (כי הכי כייף לאכול ארוחת בוקר בצהריים) ולשולחן הוזמנו :
קרם חצילים
חציל בלאדי במרקם קטיפתי עם טחינה, שמן זית, שום ולימון. מוגש עם ביצה קשה ולחם טרי.
אחת המנות האהובות עלי, ובכל ביקור שלי בביסטרו בר אני לא מפספסת התייחדות שלי עם הקרם המופלא והחמצמץ המוגש לצד לחם מחמצת איכותי, טרי וחם הנאפה במקום.

שוואמה עוף
רצועות דקיקות של חזה עוף צלויות המוגשות על מצע של אורז צהוב מתובל וסלט ירוק
.מנה מעולה של חזה עוף עסיסי ונימוח ואורז אחד אחד מתובל בצורה מעולה

עוף, בטטה ופטריות
רצועות חזה עוף המוקפצות עם בצל מטוגן, פטריות פורטבלו ושמפניון, מוגש על מצע פירה בטטה.
של שילוב מושלם של פירה רך וקטיפתי ורצועות עוף ופטריות עסיסיות, טעים מאוד.

קבב טוניסאי
קבב עשוי בשר טחון משובח מוגש על סלסה של עגבניות וטחינה. מוגש עם צ'יפס\פירה\אורז\סירות תפו"א וסלט ירוק. הקבב עשוי בדיוק במידה הרצויה (לא מדמם אבל עסיסי). מורגש בבשר כמות נכונה של שומן המעניקה לקבב טעם עשיר ומרקם מושלם.

חשוב לי לציין לטובה את הצוות המקסים של המלצרים ועובדי המקום, בכל ביקור שלי במסעדה אני שמחה לגלות עד כמה שמים פה דגש על השירותיות והאדיבות של העובדים. ואכן, גם הפעם המלצר שלנו היה מקסים ואדיב ודאג שהכל לטעמנו ולשביעות רצוננו, שאפו.

לצד הספיישלים, מוזמנים הלקוחות להמשיך וליהנות מתפריט עשיר של ארוחות בוקר ומנות ראשונות, מבחר המבורגרים מבשר אנטריקוט בשילוב תוספות ורטבים שונים, רשימת עיקריות שכוללת בין השאר פסטות תוצרת בית ברטבים שונים, ניוקי ערמונים, רביולי בטטה כתומה, שלל סלטים בשילובים שונים, פיצות אישיות שנאפות במקום, סטייקים, שניצלים ועוד ... בשעות הצהריים מוגשות ארוחות עסקיות החל מ-39 ש"ח

בין היתר, הסועדים במקום ייהנו מתפריט אלכוהול עשיר של יינות ישראלים משובחים, יינות איכותיים מיובאים, קוקטיילים מכל הסוגים, בירות פופולריות ובירות בוטיק.
רשימת הקינוחים מציעה מבחר מנות מנצחות, כשהמומלצות ביניהן: עוגת גבינת פירורים צרפתית ועוגת הבית ביסקויט שוקולד, וופל בלגי וקסטת מרנג. 
בתפריט הביסטרו קפה מוצעת רשימה ארוכה של מאפים מלוחים ומתוקים במילויים שונים. לצד המאפים מוזמנים הלקוחות ליהנות מקפה איכותי וממבחר משקאות חמים נוספים.

LE BISTRO BAR  פועל 7 ימים בשבוע
החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד אחרון המבקרים.
לפרטים נוספים, צפייה בתפריט ולהזמנת מקומות: ביסטרו בר
הרוקמים 26, חולון.
טלפון: 053-9369073



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה